• İhale No
    2013/133123
  • İhale Adı
    SEBZE SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Ekim 2013 10:00
  • İdare
    Çanakkale 2. Kolordu Komutanlığı
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SEBZE SATIN ALINACAKTIR
2 KOR.K. MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

YİYECEK ALIMI (9 KALEM SEBZE) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/133123
1-İdarenin
a) Adresi:HOCA HAMZA MAH. TUGSAVUL CAD. 15 17500 - GELİBOLU/ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası:2865661137 - 2865666898
c) Elektronik Posta Adresi:2korihale@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Tşn.Tük. 124 Mal Saymanlığına Gelibolu/ÇANAKKALE
c) Teslim tarihi: 10.3.1. İlgili mal kalemi için 10.2.1. maddesinde belirtilen tarihten itibaren, İşe başlama tarihi ve sözleşme süreci başlayacaktır. 10.3.2. Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Ancak sözleşme, İhale sürecinin gerektirdiği sebeplerle 10.2.1. maddesinde belirtilen işe başlama tarihinden sonraki bir tarihte imzalanır ise, İşe başlama tarihi olarak sözleşmenin imzalandığı tarih kabul edilecek ve söz konusu mallar için hizasında belirtilen işin süresi bu tarihten itibaren hesaplanacaktır. İşin (Mal Teslim) süresi; İşe başlama tarihinden itibaren; KESTANE KABAĞI için 151 takvim günü, HAVUÇ için 212 takvim günü, ISPANAK için 181 takvim günü, PIRASA için 151 takvim günü, BAŞLAHANA için 181 takvim günü, BAŞLAHANA KIRMIZI için 151 takvim günü, KARNABAHAR için 151 takvim günü, TURP için 181 takvim günü, SALATA YEŞİL KIVIRCIK için 212 takvim günü'dür. 10.3.3. Mal teslim süreleri, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol kanunun 27.inci Maddesi kapsamında, izleyen mali yılın Haziran ayını geçmeyecektir. 10.3.4.TESLİM PROGRAMI a. Teslim Şekli: Taahhüt konusu mal; işe başlama tarihi ile işin süreci içerisinde mal saymanlığınca, günlük/haftalık/aylık ihtiyaç miktarları doğrultusunda yapılacak tebligatlara uygun olarak mal teslimi yapılacaktır. İdare görülecek lüzum ve ihtiyaca göre teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapma, birkaç günlük ihtiyacını toplu alma hakkına sahiptir. Tebligat Çizelgesi, yükleniciye mal teslim gününden en az 3 (üç) iş günü önce tebliğ edilmiş olacaktır. b. Yüklenici, kendisine bu yolla yapılan tebligata ilave olarak; mal teslim tarihinden bir (1) gün önce en geç saat 14:00 a kadar, mal saymanlığı ile bizzat veya telefonla irtibata geçerek, getirilecek malın güncellenmiş miktarını (teyiden) öğrenmek mecburiyetindedir. (Birlik kazan mevcudunda vaki olabilecek değişiklikler, tebligat miktarını da değiştireceğinden; getirilecek mal miktarı, başlangıçta taslak olarak yapılan planlamaya nazaran artabilir/eksilebilir) c. Yüklenici; mal tesliminden bir gün önce (saat 14:00 a kadar), mal saymanlığı ile irtibata geçerek getirilecek malın güncellenmiş miktarını teyit etmediği takdirde; yüklenicinin güncel miktarlı mal tebligatını aldığı var sayılacak, ve bu miktara göre işlem yapılacaktır (bir gün önce irtibat kurarak, gerçek tebligat miktarını öğrenmek tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır). Getirilen mal muayene neticesine göre gerekli işleme tabi tutulacak, fazla getirilen mal ise alınmayacaktır. (Yüklenicinin, mal tesliminden bir gün önce saymanlık ile irtibata geçmesi ve kendisine yapılan güncel miktarlı mal tebligatı, mal saymanlığınca bir tutanakla kayıt altına alınacak, bu tutanakta; irtibat kuran kişi, nereden aradığı, arama zamanı ve tebligatı yapan personelin kimliği kayıt edilecektir. Yüklenici ile bu konuda ihtilafa düşülmesi halinde, bu tutanak esas dayanak olarak kabul edilecektir.) ç. Günlük/haftalık/aylık ihtiyaç nispetinde teslimi yükleniciye tebliğ olunan mallar; yüklenici tarafından, teslim gününde, 09:00 / 13:00 saatleri arasında mal saymanlığına cezasız olarak, saat 15:00'a kadar cezalı olarak teslim edilebilecektir. Yüklenici muayene edilmek üzere teslim ettiği malın ret edilmesi halinde, ret edilen malın yerine teslim süreleri içerisinde 1 (bir) defa mal teslim etme hakkına sahiptir. Taahhüt ettiği malı teslim sürelerine uygun olarak yerine getirmediği takdirde, idare tarafından çekilecek ihtarlı süre içerisinde, yüklenici 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. d. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:2'nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu - Gelibolu/ ÇANAKKALE
b) Tarihi ve saati:11.10.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı 2'nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı- Gelibolu/ ÇANAKKALE adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 2'nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı- Gelibolu/ ÇANAKKALE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KESTANE KABAĞI 10.000 KİLO
HAVUÇ 15.000 KİLO
ISPANAK 8.000 KİLO
PIRASA 5.000 KİLO
BAŞ LAHANA BEYAZ 7.000 KİLO
BAŞ LAHANA KIRMIZI 2.000 KİLO
KARNABAHAR 7.000 KİLO
TURP 2.000 KİLO
SALATA YEŞİL KIVIRCIK 4.000 KİLO