• İhale No
    2012/18533
  • İhale Adı
    SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Burdur Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Burdur
  • İşin İli
    Burdur
  • Yayın Tarihi
    17 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka n lığ ı B urdur De v let H a st a nesi
Yaş Sebze ve Meyva alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/18533
1-İda re nin
a) Adresi : Yenı Mahalle Eskı Antalya Caddesı No: 4 15030 Burdur
b) Telefon ve faks numarası : 2482346468 - 2482346468
c) Elektronik Posta Adresi : bdhsatinalma@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Burdur Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihleri : Yaş Sebze ve Meyvalar 31.05.2013 tarihine kadar idarenin isteği üzerine peyder pey teslim edilecektir. Yaş Sebze ve meyveler günlük, hafta sonu için de 3 günlük olmak üzere, idarenin talebi üzerine istenildiği gün en geç saat 13:00'e kadar hastanemiz ambarına teslim edilecektir. Muayene ve kabul Komisyonu raporu üzerine red edilen yaş sebze ve meyvelerin, aynı gün saat:14.00'e kadar yenisi teslim edilecektir. Belirtilen süre içinde teslim
edilmeyen yaş sebze ve meyveler piyasadan yüklenici adına alınacak ve bu sözleşmenin 34. maddesi uygulanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Burdur Devlet Hastanesi Satınalma Birimi (Ek Bina)
b) Tarihi ve saati : 26.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 80 TRY (Türk Lirası) karşılığı Burdur Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi (Ek Bina) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Burdur Devlet Hastanesi Satınalma Birimi (Ek Bina) adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Patates 20000,000 Kğ.
Kuru Soğan 5000,000 Kğ.
Maydanoz 3000,000 Bağ
Muz 4000,000 Kğ.
Marul 4500,000 Kğ.
Havuç 4000,000 Kğ.
Lahana 4000,000 Kğ.
Limon 3250,000 Kğ.
Karnabahar 3500,000 Kğ.
Pırasa 2500,000 Kğ.
Ispanak 3500,000 Kğ.
Elma 7500,000 Kğ.
Portakal 6000,000 Kğ.
Mandalin 2500,000 Kğ.
Ayva 500,000 Kğ.
Bal Kabağı 500,000 Kğ.
Erik 500,000 Kğ.
Kiraz 750,000 Kğ.
Salatalık 2000,000 Kğ.
Taze Fasulye 3000,000 Kğ.
Biber (Carliston+dolmalık+kapya) 2750,000 Kğ.
Patlıcan 5500,000 Kğ.
Domates 14500,000 Kğ.
Kabak 4000,000 Kğ.
Çilek 300,000 Kğ.
Karpuz 11000,000 Kğ.
Kavun 5000,000 Kğ.
Şeftali 1750,000 kğ.
Armut 1500,000 Kğ.
Taze Üzüm (Muhtelif ) 1500,000 Kğ.
Kayısı 1250,000 Kğ.