• İhale No
    2013/157944
  • İhale Adı
    SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Aralık 2013 10:30
  • İdare
    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    11 Kasım 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

(34468) 37 KALEM TAZE SEBZE MEYVE İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/157944
1-İdarenin
a) Adresi: Dumlupinar Bulvari 07058 Kampüs ANTALYA MERKEZ/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası:2422274462 - 2423101605
c) Elektronik Posta Adresi:yapiisleri@akdeniz.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi (Hastane)
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin süresi 180 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarece ihtiyaç miktarına göre yüklenicinin bildirime esas faks numarasına verilecek sipariş faks tarihinden itibaren siparişte belirtilen süre (gün,saat vb.)içerisinde İdareye teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi (Hastane) Satınalma Müdürlüğü Kampus ANTALYA
b) Tarihi ve saati:05.12.2013 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif edilen malın teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile kalem kalem maddeler halinde teknik şartnameye cevap verilmelidir.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi (Hastane) Satınalma Müdürlüğü Kampus ANTALYA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 55 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC.Ziraat Bankası Akdeniz Üniversitesi Bürosu 36716179-5710 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi (Hastane) Satınalma Müdürlüğü Kampus ANTALYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BEYAZ LAHANA 2.500 Kg.
DEREOTU 200 Kg.
DOLMALIK BIBER 1.000 Kg.
DOMATES 27.000 Kg.
KABAK 6.000 Kg.
KARNIBAHAR 3.000 Kg.
KEREVIZ 2.000 Kg.
KIRMIZI LAHANA 2.300 Kg.
MARUL 8.000 Kg.
MAYDANOZ (KG) 900 Kg.
NANE 100 Kg.
PATATES 28.000 Kg.
PATLICAN 5.000 Kg.
PIRASA 2.000 Kg.
ROKA 700 Kg.
SALATALIK 12.000 Kg.
SEMIZOTU (Kg.) 2.500 Kg.
YESİL SOGAN 150 Kg.
YESIL BİBER 4.500 Kg.
MANTAR 1.700 Kg.
ELMA 14.000 Kg.
PORTAKAL (VASING.) 13.000 Kg.
ARMUT 8.000 Kg.
AYVA 400 Kg.
CILEK 4.500 Kg.
ERIK 4.000 Kg.
HAVUC 9.500 Kg.
KARPUZ 1.500 Kg.
KIRAZ 2.000 Kg.
LIMON 11.000 Kg.
MANDALIN (GRAMANTIN) 5.000 Kg.
MUZ 8.000 Kg.
ŞEFTALI 500 Kg.
KAYISI 500 Kg.
YENI DUNYA 3.500 Kg.
KURU SARMISAK 80 Kg.
KURU SOGAN 7.200 Kg.