• İhale No
    2013/7982
  • İhale Adı
    SOĞUK SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik Cihazlar ve Takip-Tanıma Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Şubat 2013 14:00
  • İdare
    SAMSUN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ - SASKİ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    31 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

SOĞUK SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR
SAM SUN B . B . SU V E K AN ALİ ZAS YO N İDAR ES İ G E NEL M ÜDÜR LÜ ĞÜ
20.000 Adet DN20 Soğuk Su Sayacı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/7982
1-İda re nin
a) Adresi : Pazar Mh. Necıpbey Cd. 35 55020 Samsun Merkez/Samsun
b) Telefon ve faks numarası : 3624313321 - 3624353897
c) Elektronik Posta Adresi : abone@saski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : SASKİ Genel Müdürlüğü Derebahçe Ambarı Samsun
c) Teslim tarihleri : Yüklenici ihale konusu malzemeleri, 2 parti (1. parti 10.000 adet, 2. parti 10.000 adet) halinde sayaçları teslim edecek ve ilk teslimat sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 (on) takvim günü içinde yapılacak ve tamamını 30 (Otuz) takvim günü içinde teslim etmiş olacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Saski Genel Müdürlüğü Yönetim Kurulu Toplantı Salonu Pazar
Mah. Necipbey Cad. No:35 55020 Samsun
b) Tarihi ve saati : 25.02.2013 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
1-İstekliye ait, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından veya Uluslararası akreditasyon kuruluşlarından alınmış 2004/22/AT MI-001 Ölçü Aletleri Yönetmeliği kapsamında alınmış Tip Onay Belgesi,
2-İstekliye ait, TSE 'den TS EN 14154-1:2005+A2:2011 veya Uluslararası akreditasyon kuruluşlarından alınmış
EN 14154-1 Standarda Uygunluk Belgesi,
3-Sayaçların boyanmasında kullanılan elektrostatik boyanın insan sağlığına zararlı olmadığına dair belgeler,
4-İstekliye ait, TÜRKAK veya Uluslararası akreditasyon kuruluşlarından alınmış EN ISO/IEC 17025
Laboratuvar Yeterlilik Belgesi veya testlerin EN ISO/IEC 17025 laboratuvar belgesine haiz bir laboratuvarda
yapılacağını gösterir taahhütname.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklifleriyle birlikte teklif edilecek sayacın numunesi (1 adet damgalanmış sayaç,1 adet komple mekanizma grubu) ile bir adet broşür getireceklerdir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Her türlü su sayacı satımı benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı SASKİ Tutanak ve
Kararlar Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SASKİ Genel Müdürlüğü Tutanak Ve Kararlar Şube Müdürlüğü Pazar Mah. Necipbey Cad. No:35 55020 Samsun adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (yetmişbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DN20 mm. Soğuk Su Sayacı 20.000 Adet