• İhale No
    2010/519286
  • İhale Adı
    Tam Otomatik İdrar Strip Okuyucu ve Mikroskobi Sistemi ve Kit Karşılığı Nefelometre Sistemi Edinme
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Ekim 2010 11:00
  • İdare
    Kumluca Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TAM OTOMATİK İDRAR STRİP OKUYUCU VE MİKROSKOBİ SİSTEMİ VE KİT KARŞILIĞI NEFELOMETRE SİSTEMİ EDİNME
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Kumluca Devlet Hastanesi

Tam Otomatik İdrar Strip Okuyucu ve Mikroskobi Sistemi ve Kit Karşılığı Nefelometre Sistemi Edinme
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/519286
1-İdarenin
a) Adresi:KASAPÇAYIRI MAH. ANTALYA YOLU ÜZERI 07350 KUMLUCA ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası:2428871480 - 2428875966
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@kumlucadh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.kumlucadh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Kumluca Devlet Hastanesi Laboratuar Deposu
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 gün içerisinde cihazlar hastanemiz laboratuarına kurulacak olup, kitler hastanenin istekleri doğrultusunda 31.03.2011 tarihine kadar partiler halinde teslimatı yapılacaktır

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kasapçayırı Mah.Antalya Yolu Üzeri 07350 KUMLUCA / ANTALYA
b) Tarihi ve saati:18.10.2010 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


İstekliler teklif edilen cihazla ilgili olarak aşağıda bilgi ve evrakları içeren bakım programını ihale dosyasında sunacaklarıdır.

-Koruyucu bakımda yapılacak işlemler

-Koruyucu bakım aralıkları

-Arıza halinde başvurulacak telefon ve faks numaraları

-Teknik elemanların cihaza bakabileceğine dair üretici firma belgesi

-Bakımda görevli en az 2 teknik elemanın ad ve soyadları, sertifikaları, SSK Belgeleri,kaç yıldır çalıştıklarını gösterir belge firma tarafından verilecektir.



 


4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İhaleye Katılacak olan isteklilerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz ve Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olmaları ve teklif ettikleri ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal bilgi Bankasına kayıtlı olması zorunludur. İstekliler Bununla ilgili belgeleri teklif dosyasında sunmaları gereklidir. UBB'de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır. İhaleye teklif veren istekliler ürünlerin markasını Ulusal Bilgi bankasında onaylanmış olan ürün UBB Barkod numarasını teklif mektuplarında yada ayrı bir belgeye yazmak suretiyle belirteceklerdir.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif edilecek kitlerin ve bu kitleri kullanacak cihazın tıbbi ve teknik özelliklerini gösteren orjinal katalog ve teknik dokümanlar.Teknik şartnameye cevap içeren "şartnameye uygunluk belgesi Teklif dosyasında sunulacaktır.



 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Kumluca Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C. Ziraat Bankası Finike Şubesi
IBAN NO : TR710001000040335829035001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Kumluca Devlet Hastanesi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Atmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TamOtomatik İdrar Sistemi İçin İdrar Stribi 9500,00 Test
ASO 2200,00 Test
CRP 6000,00 Test
RF 2200,00 Test