• İhale No
    2012/164792
  • İhale Adı
    TEKSTİL SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Konfeksiyon, Tekstil, İş Güvenliği Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Kasım 2012 10:00
  • İdare
    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TEKSTİL SATIN ALINACAKTIR
P a mu kka le Üniv er s it esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma M er ke zi
7 Kalem Tekstil Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/164792
1-İda re nin
a) Adresi : Paü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni
Hastane Binası Zemin Kat Kınıklı Denizli Merkez/Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 2584440728 - 2582120641
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pamukkale Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Deposu
c) Teslim tarihleri : Malzemeler 2 parti halinde teslim edilecek olup, ilk partide malzemelerin yarısı (ikiye tam olarak bölünememesi halinde üste yuvarlanacaktır.) sözleşmenin imzalanmasından itibaren 20 gün içinde, diğer partide kalan malzemeler 01.07.2013 ile 12.07.2013 tarihleri arasında teslim edilecektir.Ancak kullanıma bağlı olarak ikinci parti için idarenin erken ya da geç teslimata ilişkin talebi olabilecektir.Bu durumda yükleniciye ayrıca sipariş tebliğ edilecek olup şiparişi takiben 20 gün içinde malzemelerin teslim edilmesi gerekmektedir. İdarenin geç teslimat talebinde bulunacak olması halinde bu talep yükleniciye Haziran ayında bildirilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Pamukkale Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi
Yeni Bina Zemin Kat Komisyon Toplantı Odası Kınıklı Denizli
b) Tarihi ve saati : 30.11.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Numuneler, ihale saatine kadar Satınalma Müdürlüğü’ne teslim edilecek olup; istekliler numune teslim formunu kendileri hazırlayarak numunelerini teslim edeceklerdir. Numune teslimatı sırasında istekli tarafından hazırlanmış olan numune teslim formu ile getirilen numuneler eşleştirilecek ve form numuneyi teslim alan görevlide kalacak ve teklif edilen kalemlerle ihale sırasında numune teslimi yapılan malzemeler karşılaştırılacaktır. İhaleden önce teslim edilmeyen numuneler daha sonra kabul edilmeyecektir ve numunesi olmadığı halde teklif edilen kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numunelerin üzerine teklif veren firma adı ve teklif mektubundaki kalem numarası yazılacaktır. Tüm firmaların numuneleri orjinal ambalajları içerisinde olacaktır. Numuneler değerlendirme aşamasında denenebileceği için ihale kararından sonra
numuneler için idareden hiçbir şekilde hak talep edilemeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pamukkale Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Yeni Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Müdürülüğü Kınıklı Denizli adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pamukkale Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Yeni
Bina Zemin Kat Satınalma Müdürlüğü Kınıklı Denizli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇARŞAF 160X260 CM 2.250 ADET
YASTIK KORUYUCU 50X70CM 1.750 ADET
PIKE BEYAZ 1.000 ADET
NEVRESIM TAKIMI BEYAZ 1.000 ADET
KUMAŞ YEŞIL 10.000 METRE
SEDYE ORTUSU KUMAŞ 500 ADET
YATAK KORUYUCU BÜYÜK 110X220 CM 1.500 ADET