• İhale No
    2015/127700
  • İhale Adı
    TEMİZLİK, ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ekim 2015 09:30
  • İdare
    AFYONKARAHİSAR BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Afyonkarahisar
  • İşin İli
    Karaman
  • Şikayet Bedeli
    157.733,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    197.198.246 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    22 Eylül 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK, ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

AFYONKARAHİSAR BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Afyonkarahisar İli 1 nci Bölgesindeki Mahalle, Cadde ve Sokakaların Temizlenmesi, Çöp ve Curuflarının Toplanması ve Nakliyesi İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/127700

1-İdarenin

a) Adresi : KARAMAN MAHALLESI ALBAY RESAT ÇIGILTEPE CAD. 11 03100 AFYONKARAHİSAR MERKEZ/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve faks numarası : 2722144255 - 2722120968
c) Elektronik Posta Adresi : akaradana@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhale konusu işte toplam 263 personel ve 35 araç çalıştırılacaktır. Afyonkarahisar Belediyesi 1. Bölge sınırları içinde yer alan ve Teknik Şartnamede belirtilen 40 Mahallenin temiziliği.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Teknik Şartnamede belirtilen mahalle, cadde ve sokaklar.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karaman Mah. Albay Reşat ÇİĞİLTEPE Cad. No :11 /AFYONKARAHİSAR
b) Tarihi ve saati : 26.10.2015 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

İsteklilerin kaliteyi sağlamaya yönelik belgelerden ihale konusu hizmet ile alakalı TS 13111 Çevre Yönetim Sistem Belgesi ve ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistem Belgelerini ibraz etmeleri gerekmektedir.

 


Çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Mahalle cadde ve sokaklarda ev ve işyerlerinden çıkarılan çöplerin toplanması, toplanan çöplerin taşınması, cadde ve sokakların el ve süpürge makinesi ile süpürülerek temizlenmesi işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 350 TRY (Türk Lirası) karşılığı Afyonkarahisar Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Afyonkarahisar Belediyesi 5. Kat Meclis Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Formen(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 731 Gün
Çavuş(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 8 731 Gün
Şoför (Çöp/Hafriyat/Denetim)(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 27 731 Gün
Şoför (Curuf)(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 4 427 Gün
Arazöz Şoförü(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 420 Gün
Vakumlu Yol Süpürme Şoförü(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 2 420 Gün
Şoför (Değiştirici)(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 5 731 Gün
Mini Kaldırım Süpürge Şoförü(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 306 Gün
Konteyner Yıkama Aracı Şoförü(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 306 Gün
Düz İşçi(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 149 731 Gün
Kamyon Arka İşçisi(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 56 731 Gün
Engelli İşçi(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 8 731 Gün
Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (13+1,5) 58.480 saat
Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (7+1) 10.965 saat
Mini Damperli Çöp Kamyonu 10.965 saat
Damperli Kamyonet (Curuf) 13.664 saat
Damperli Kamyonet (Hafriyat) 11.696 saat
Arazöz 3.360 saat
Vakumlu Yol Süpürge Aracı 5.040 saat
Minibüs 731 saat
Binek Denetim Aracı 5.848 saat
Panelvan Denetim Aracı 11.696 saat
Mini Kaldırım Süpürme Aracı 2.448 saat
Konteyner Yıkama ve Dezenfekte Aracı 2.448 saat
GPS/GPRS araç takip sistemi 35 adet
Resmi ve Dini Bayramlarda asgari Ücretin % 10 Fazlası Çalışacak Düz İşçi Personelin Mesaileri 6.816 gün
Resmi ve Dini Bayramlarda asgari Ücretin % 25 Fazlası Çalışacak Şoför Personelin Mesaileri 1.090 gün
Resmi ve Dini Bayramlarda asgari Ücretin % 30 Fazlası Çalışacak Çavuş Personelin Mesaileri 256 gün
Resmi ve Dini Bayramlarda asgari Ücretin % 30 Fazlası Çalışacak Formenin Mesaileri 32 gün
Formen Fazla Çalışma Ücreti 540 saat
Pazar Yerlerinde Asgari Ücretin % 10 Fazlası Çalışacak Düz İşçi Personelin Mesaileri 33.900 saat
Ramazan ve Kurban Bayramı Yardımı 263 kişi
19 Ekim 2015

İHALE İPTAL İLANI
TEMİZLİK, ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
AFYONKARAHİSAR BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

TEMİZLİK, ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2015/127700
1- İdarenin
a) Adresi:KARAMAN MAHALLESI ALBAY RESAT ÇIGILTEPE CAD. 11 03100 AFYONKARAHİSAR MERKEZ/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve faks numarası:2722144255 - 2722120968
c) Elektronik posta adresi:akaradana@hotmail.com
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :22.09.2015 - 2944
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:16.10.2015
4- İptal nedeni veya nedenleri
işin süresi ve niteliği değiştiğinden