• İhale No
    2012/164200
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Aralık 2012 10:30
  • İdare
    TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU TÜBİTAK ULUSAL GÖZLEMEVİ
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    19 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Tür kiy e B ili ms el Ve Te kno l o j ik Ara şt ır ma K uru mu Tü bita k Ul usa l Gö zle mev i
TÜBİTAK Ulusal Gözlemevi Genel Temizlik Hizmet Alımı (Cam Temizliği Dahil) hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/164200
1-İda re nin
a) Adresi : Tübıtak Ulusal Gözlemevı Müdürlügü Akdenız Ünıversıtesı Yerleskesı
07058 Antalya Merkez/Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 2422278401 - 2422278400
c) Elektronik Posta Adresi : tuncay.ozişik@tübitak.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : TUG Yönetim Binası Akdeniz üniversitesi Yerleşkesi Antalya
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : TÜBİTAK Ulusal Gözlemevi Müdürlüğü Akdeniz Üniversitesi
Yerleşkesi 07058 Konyaaltı/Antalya
b) Tarihi ve saati : 10.12.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
1-Islak,kuru vakum makinesi (3 Adet)
2-Su flitreli elektrik süpürgesi (5 Adet)
3-Koltuk ve halı yıkama makinesi (1 Adet)
4-Zemin temizleme otomatı (1 Adet)
5-Yüksek basınçlı yıkama makinesi (2 Adet)
6-Çift kovalı,döner presli temizlik seti (2 Adet)
7-Kağıt toplama sepeti (4 Adet)
8-"Kaygan zemin levhası" (6 Adet)
9-"Temizlik Yapılıyor" levhası (6 Adet)
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Tüm Kamu veya özel sektöre tek sözleşmeye dayalı olarak gerçekleştirilen ve personel çalıştırmasına dayalı olarak yapılan her türlü genel temizlik hizmet alımı işleridir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı TÜBİTAK Ulusal
Gözlemevi Müdürlüğü Akdeniz Üniversitesi Yerleşkesi 07058 Konyaaltı/Antalya adresinden satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraatbank Şarampol Şubesi Antalya Şube kodu=595 TR05 0001 0005 9536 8900 5550 02 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜBİTAK Ulusal Gözlemevi Müdürlüğü Akdeniz Üniversitesi
Yerleşkesi 07058 Konyaaltı/Antalya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Genel Temizlik Hizmet alımı (Büt asgari ücretin % 30 fazlası) 2 12 Ay
Genel Temizlik Hizmet alımı (Büt asgari ücretin % 90 fazlası) 5 12 Ay
Resmi Tatil Günleri Çalışma Ücreti (Büt asgari ücretin % 90 fazlası) 4 8 Gün
Hafta İçi Fazla Çalışma Ücreti (Büt asgari ücretin % 30 fazlası) 2 32 Saat
Yönetim Binası Yemek Ücreti (Brüt ücretin % 30 fazlası) 2 312 Gün
Yönetim Binası Yemek Ücreti (Brüt ücretin % 90 fazlası) 1 264 Gün
Yol Ücreti Bakırlıtepe Yerleşkesi (Brüt asgari ücretin % 90 fazlası) 4 36 Gün
Yol Ücreti Yönetim Binası (Brüt asgari ücretin % 30 fazlası) 2 312 Gün
Yol Ücreti Yönetim Binası (Brüt asgari ücretin % 90 fazlası) 1 264 Gün
Bakırlıtepe Yerleşkesi İçin Giyim 4 12 Ay
Yönetim Binası İçin Giyim 3 12 Ay