• İhale No
    2013/8695
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Mart 2013 14:00
  • İdare
    AZİZİYE BELEDİYESİ YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    28 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
A Zİ ZİY E B E LED İY ESİ Y A ZI İ ŞL ER İ M ÜDÜR LÜĞ Ü
Aziziye Belediyesi Termal Tesisleri ile Fen İşleri Müdürlüğüne ait Temizlik işlerinin yürütülmesi ve destek personeli hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/8695
1-İda re nin
a) Adresi : Ahmet Yesevi Mahallesi General Selahattin Demircioğlu Kışlası Karşısı
1 25700 Aziziye/Erzurum
b) Telefon ve faks numarası : 4423274316 - 4423270627
c) Elektronik Posta Adresi : yaziisleri@erzurumaziziye.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Aziziye Belediye Başkanlığı encümen Toplantı Salonu
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2013, işin bitiş tarihi 01.04.2014
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Aziziye Belediye Başkanlığı Aziziye / Erzurum
b) Tarihi ve saati : 04.03.2013 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Yüklenicinin ilgili odalardan bahse konu işi yaptığına dair sicil izin ruhsat vb belgeleri sunması zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki
kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka
referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir
tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Alınacak Olan Temizlik Malzemesi Tse Ve Iso Belgeli Olacak Ortak Girişimlerde Ortakların Her Birisi
İstenilen Belgeleri Ayrı Ayrı Sunmaları Zorunludur.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Her Türlü Personel Hizmeti Alımı İşi Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aziziye Belediyesi Yazı
İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aziziye Belediyesi Yazı işleri Müdürlüğü adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
1 adet brüt asgari ücretin % 10 fazlası spor hocasının 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil.) Ulusal Bayram ve dini Bayram g 1 12 adet
1 adet brüt asgari ücretin % 30 fazlası Büro (özel kalem) personelin 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil.) Ulusal Bayram ve 1 12 adet
3 adet brüt asgari ücretin % 40 fazlası Büro (muhasebe) personelin 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil Ulusal Bayram ve din 3 12 adet
45 adet brüt asgari ücret tutarı kadar Temizlik hizmetleri personellerinin 12 ay süreyle çalıştırılması Ulusal Bayram ve dini Bayram günleri toplamı olan 14,5 gün (toplam tatil gün sayısı 14,5*45=652,50) tatil günlerinde çalıştırılacak olup verilecek ücre 45 12 adet
1 adet brüt asgari ücretin % 15 fazlası Büro (muhasebe)personelinin 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil.) Ulusal Bayram ve 1 12 adet
2 adet brüt asgari ücretin % 20 fazlası Teknik (elektrikçi ve sıhhi tesisatçı) personellerin 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 sözleşme giderleri 2 12 adet
1 adet brüt asgari ücretin % 60 fazlası eğitmen(çocuk gelişimi) personelin 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil.) Ulusal Bay 1 12 adet
1 adet brüt asgari ücretin % 150 fazlası Basın yayın ve halkla ilişkiler personelinin 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil.) 1 12 adet
2 adet , Operatörün ve 1 adet şoförün brüt asgari ücretin % 80 fazlası 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil.) Ulusal Bayram 3 12 adet
4 adet brüt asgari ücretin %20 fazlası kadar Şoförün 12 ay süreyle çalıştırılması Ulusal Bayram ve dini Bayram günleri toplamı olan 14,5 gün (toplam tatil gün sayısı 14,5*4=58) tatil günlerinde çalıştırılacak olup verilecek ücret sözleşme fiyata dahildir. 4 12 adet
8 adet brüt asgari ücretin %20 fazlası kadar Şoförün 12 ay süreyle çalıştırılması Ulusal Bayram ve dini Bayram günleri toplamı olan 14,5 gün (toplam tatil gün sayısı 14,5*8=116) tatil günlerinde çalıştırılacak olup verilecek ücret sözleşme fiyata dahildir 8 12 adet
1 adet brüt asgari ücretin % 10 fazlası sağlık personelin 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil.) Ulusal Bayram ve dini Bayra 1 12 adet
1 adet brüt asgari ücretin % 70 fazlası bilgi işlem personelin 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil. Ulusal Bayram ve dini B 1 12 adet
2 adet brüt asgari ücretin %10 fazlası kadar birim sorumlusu personelin 12 ay süreyle çalıştırılması Ulusal Bayram ve dini Bayram günleri toplamı olan 14,5 gün (toplam tatil gün sayısı 14,5*2=29) tatil günlerinde çalıştırılacak olup verilecek ücret sözleş 2 12 adet
2 adet brüt asgari ücretin %100 fazlası kadar Teknik personelin 12 ay süreyle çalıştırılması Ulusal Bayram ve dini Bayram günleri toplamı olan 14,5 gün (toplam tatil gün sayısı 14,5*2=29) tatil günlerinde çalıştırılacak olup verilecek ücret sözleşme fiyat 2 12 adet
1 adet brüt asgari ücretin % 10 fazlası çaycı 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil.) Ulusal Bayram ve dini Bayram günleri to 1 12 adet
1 adet brüt asgari ücretin % 0 fazlası çaycının 12 ay süreyle çalıştırılması (asgari ücrete tabi 26 gün bürüt 7,40 TL nakti yemek bedeli dahil-26 gün bürüt 3,55 TL nakti yol bedeli dahil- %3 Sözleşme giderleri dahil.) Ulusal Bayram ve dini Bayram günleri 1 12 adet
evsafı ve adeti teknik şartnamada belirtilen giyim için teklif edilen fiyata % 3 sözleşme giderleri dahil 39 12 adet
Evsafı Teknik Şartnamesinde belirtilen cins ve miktarlarda temizlik malzemesi 51 adet,kg,lt