• İhale No
    2015/127608
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Ekim 2015 10:00
  • İdare
    Denizli Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    22 Eylül 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

DENİZLİ SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

DESKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNALARININ MALZEMELİ TEMİZLİK hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/127608

1-İdarenin

a) Adresi : Topraklık Mahallesi İzmir Bulvarı No:41/A-9 PAMUKKALE DENİZLİ PAMUKKALE/DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası : 2582632211 - 2582632249
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 01/01/2016- 31/12/2018 tarihleri arasında; 12 personel ile DESKİ Genel Müdürlüğüne ait hizmet binaları, birimler, tahsilat vezneleri ve yemekhanesinin malzemeli temizlik hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : DESKİ Genel Müdürlüğüne ait hizmet binaları, birimler, tahsilat vezneleri ve yemekhanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Topraklık Mahallesi İzmir Bulvarı No:41/A-10 Pamukkale/DENİZLİ
b) Tarihi ve saati : 13.10.2015 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre gerçekleştirilmiş temizlik personeli çalıştırılması hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Deski Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Topraklık Mah.İzmir Bulv. No:41/A Pamukkale/DENİZLİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Topraklık Mahallesi İzmir Bulvarı No:41/A-10 Pamukkale/DENİZLİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlik Personeli(2016 Yılı)(Brüt asgari ücret) 12 12 Ay
Temizlik Personeli(2017-2018 Yılı)(Brüt asgari ücret) 12 24 Ay
Temizlik Personeli Fazla Çalışma 5.670 saat
Temizlik Personeli Dini ve Resmi Bayram Çalışması 2.175 gün
Metal paspas arabası sıkacağı aparatı 50 adet
Cam temizleme takımı(Cam çekeceği, cam peluşu, cam jileti, sünger, kova, fırça, emniyet kemerinden oluşan takımdır) 75 adet
Cam silme lastiği aparatı 50 metre
Mop takımı 150 adet
Mop bezi 150 adet
Çekpas sapı 250 adet
Çekpas (55cm) 250 adet
Yer Fırçası 250 adet
Faraş takımı 180 adet
Tuvalet fırçası 120 adet
Çöp kovası (Büyük) 40 adet
Çöp kovası (Küçük) 20 adet
Lavabo fırçası 180 adet
İçten Çekmeli Tuvalet Kâğıdı Aparatı(Plastik Olacak) 120 adet
Kâğıt havlu aparatı(Fotoselli) 75 adet
Kağıt havlu aparatı (Z havlu aparatı) 20 adet
Sıvı sabun aparatı (Nikelajlı olacak) 60 adet
Plastik Bardak 50 koli
Çok amaçlı yüzey temizleme maddesi 7.200 kilogram
Sıvı bulaşık deterjanı 7.200 kilogram
Sıvı sabun 8.000 kilogram
Çamaşır suyu (katkısız) 3.600 kilogram
Kireç sökücü 180 kilogram
Yağçöz 180 kilogram
Lavabo fayans wc temizleyici 4.200 kilogram
Cam temizleme maddesi 180 kilogram
Siyah çöp poşeti (Jumbo boy) 360 koli
Büyük boy çöp poşeti 36 koli
Orta boy çöp poşeti 180 koli
Koku giderici (misket) 180 paket
Koku giderici (askılı) 612 paket
Tuvalet kâğıdı(mini cimri) 540 koli
Otomatik makine kağıt havlusu 1.080 koli
Kağıt havlu ( Z havlu) 36 koli
Oda Parfümü 1.800 adet
Lateks Eldiveni (pudrasız) 720 paket
Kâğıt Maske 12 paket
Bulaşık eldiveni 360 adet
Bulaşık süngeri 1.800 adet
Paspas ipi 1.440 adet
Islak paspas sapı ve aparatı 252 adet
Çok amaçlı temizlik maddesi (deri eşyalar için) 720 kilogram
Mikrofiber cam bezi 360 adet
Mikrofiber toz bezi 1.800 adet
Metal parlatıcı (Asansör Temizleyici) 36 adet
Köpük Sabun 36 kilogram
12 Ekim 2015

İhale Tarihi 16.10.2015 10:00 olarak değişmiştir.