• İhale No
    2024/487400
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Mayıs 2024 14:00
  • İdare
    Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    25 Nisan 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ VE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-KARABÜK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/487400
1-İdarenin
a) Adı : EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-KARABÜK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : ŞİRİNEVLER MAH. ALPARSLAN CAD. NO:1 KARABÜK 78100 MERKEZ KARABÜK MERKEZ/KARABÜK
c) Telefon ve faks numarası : 3704158000 - 3704155734
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 12 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi Temizlik Depo
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 3 (üç) gün içinde işe başlanarak 12 (Oniki) ay süreyle yükleniciye bildirecekleri yazılı siparişler (Faks, Mail, Ekap ,Posta veya Elden Tebliğ ile) doğrultusunda hastanemizin stok durumuna göre belirtilen miktarlarda peyderpey 10 (on) gün içinde malzemeler teknik şartnameye uygun olarak teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 3 (üç) gün içinde işe başlanacaktır


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 16.05.2024 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi - İdare Bölümü Toplantı Odası


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMBALAJ ATIKLARI İÇİN MAVİ POŞET 50.000 adet
1 LİTRELİK ÇAMAŞIR SUYU 3.000 litre
HASTA ALT BEZİ SERME 180.000 adet
ISLAK MENDİL 1.500 paket
İDRAR/GAİTA TAŞIMA ÇANTASI (PLASTİK) 30 adet
KAN TÜPÜ TAŞIMA ÇANTASI (PLASTİK) 30 adet
KABA ALAN SÜPÜRGESİ VE FARAŞI 6 adet
KAĞIT ATIK TOPLAMA KUTUSU 250 adet
SIFIR ATIK ÜNİTESİ DÖRTLÜ DÖNER KAPAKLI BAZALI 10 adet
SIFIR ATIK ÜNİTESİ İKİLİ DÖNER KAPAKLI BAZALI 10 adet
BULAŞIK TELİ (METAL) 1.000 adet
KOKU GİDERİCİ BİLYA TABLET 1.000 adet