MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI | ||||||||||||
İŞİN ADI : | TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI | |||||||||||
İLAN TÜRÜ ve USULÜ: | DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları | |||||||||||
İDARE ADI: | 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI | |||||||||||
ADRESİ: | ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA | |||||||||||
TELEFON VE FAX NUMARASI: | +903123695710-2977 - +903123699376 | |||||||||||
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ: | ||||||||||||
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ: | MAL ALIMI | |||||||||||
MİKTARI: | 24 Kalem | |||||||||||
MALIN TESLİM YERİ: | 28 inci Mknz.P.Tug.625 Tük.Mal Say.lığı Deposu | |||||||||||
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ: | 15 (onbeş) takvim günü | |||||||||||
İhalenin YAPILACAĞI YER: | 4'üncü Kor.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Mamak/ANKARA | |||||||||||
İhalenin TARİH VE SAATİ: | 16/7/2014-10:00 | |||||||||||
İHALE İLANI METNİ | ||||||||||||
24 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İDARİ ŞARTNAMESİ 1. Alım komisyonunca alınan karar 3 (üç) takvim günü içinde ihaleyi alan Yüklenici firmaya tebliğ edilecektir. 2. Kararı tebliğ eden Yüklenici 3 (üç) takvim günü içinde karar pulu bedelini 4’üncü Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğüne yatıracaktır. 3. Tedarik konusu mal alımı ile ilgili olarak sözleşme yapılacak ve Kati teminat alınacaktır. Kati teminat mal teslimi sonrası yükleniciye geri iade edilecektir. 4. Yüklenici, karar pulu bedelinin yatırılmasını müteakip 15 (onbeş) takvim gününde malzemeyi 28’inci Mknz.P.(BG) Tugay Komutanlığı (Mamak)’na teslim edecektir. Malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. 5. Malzemeler ayıplı (Yırtık, eski, özelliğini kaybetmiş, teşhir ürünü v.b) olmayacaktır. 6. Alımı yapılacak malzemelerin muayenesi, 4734 sayılı kanuna göre yapılan ihalelere ilişkin mal alımları denetim muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerince, 4’üncü Kolordu Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapılacaktır. Muayene sonucunda uygun çıkmayan mallar idarenin deposundan 5 (beş) takvim günü içerisinde geri alınacaktır. 7. Ödeme işlemleri, malzemenin kabulü müteakip, maliye bakanlığınca belirlenen serbest bırakma oranları dâhilinde düzenlenecek ödenek gönderme belgelerine göre 4’üncü Kolordu Saymanlık Müdürlüğü’nde yapılacaktır. 8. Her türlü muayene masrafı yükleniciye aittir. 9. Komutanlık tarafından tespit edilen hatalı ürünler firma tarafından değiştirilecektir. 10. Alınacak mallar numunelere uygun olacaktır. 11. İş bu idari şartname onbir (11) maddeden ibarettir. İHTİYAÇ LİSTESİ S.NU STOK NU MALZEMENİN CİNSİ BİRİM İHTİYAÇ MİKTARI 1 7920KK0346789 BAHÇE SÜPÜRGESİ, MEYDAN, SERT FIRÇALI 40 CM. METAL SAPLI AD 300 2 7240KK0417631 ÇÖP KOVASI PLASTİK AD 20 3 7290270386544 FARAŞ DIŞ MEKAN AD 100 4 7920KK0021956 FIRÇA, LAVOBA AD 400 5 7920270449606 FIRÇA, TEMİZLEME YUMUŞAK TÜYLÜ OTO YIKAMA AD 300 6 7920KK0169609 FIRÇA, WC TAKIMI AD 200 7 7920KK0052856 ISLAK MOP TUTUCU AD 150 8 7030152117618 KAĞIT HAVLU; DİSPANSER TİPİ 200 YAPRAKLI PK 10.250 9 6810270385260 KOKU GİDERİCİ MİSNET KG 50 10 6505KK0014164 KOKU GİDERİCİ, ERNET AD 3.000 11 7210KK0092450 MAŞRAPA,TUVALET İÇİN AD 250 12 7920270386427 MOP PASPAS APARATI (50 CM) AD 200 13 7290270383862 SAP,GÜRGEN AD 750 14 7920270283346 SÜNGER,BULAŞIK AD 1.200 15 7290KK0065746 SÜPÜRGE,SAPLI,FARAŞLI,FIRÇALI AD 225 16 7930013425315 TEMİZLİK SETİ (KOVA,SAP,PÜSKÜL,SIKMA APR.) AD 100 17 1005999639514 TEMİZLİK ARABASI ÇİFT KOVALI AD 15 18 6532270378319 BONE, GENEL AMAÇLI 100 LÜ PK. 500 19 8415011068324 BULAŞIK ELDİVENİ AD 1.000 20 5340270134601 TEL,BULAŞIK TELİ ALÜMİNYUM AD 1.500 21 8105KK0146122 ÇÖP TORBASI 80*110 CM (İNCE MAVİ) RULO 4.000 22 6850KK0278693 CILALI OTO ŞAMPUANI 10 KG.LIK AD 40 23 6515270387471 MASKE, AĞIZ-BURUN AD 10.000 24 1560223052821 ÇÖP KOVASI PEDALLI METAL 12 LT. AD 50 |
||||||||||||
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|