• İhale No
    2012/63431
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Temmuz 2012 10:00
  • İdare
    Bursa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -bursa
2012 Yılı Tıbbi Cihaz Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/63431
1-İda re nin
a) Adresi : Osmangazı Mh Hasta Yurdu Cd 31 16339 Osmangazi Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242802800 - 2242802877
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@bdh16.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bursa Devlet Hastanesi Ayniyat Deposu
c) Teslim tarihi : Herhangi bir tebligata gerek kalmadan sözleşmenin imzalandığı tarihte başlayıp 90 gün içinde teslim edilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hastane toplantı salonunda (1.1.maddede yazılı adreste)
b) Tarihi ve saati : 28.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Tıbbi Cihaz kapsamında olan ürünler için;Tıbbi cihazlar için Ticaret ve Sanayi Bakanlığından alınmış Satış
Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi
İstekliler teklif ettikleri cihazlara ait periyodik bakımlarda veya arıza durumlarında değişmesi muhtemel veya gerekli olan yedek parça ve sarf malzemeleri ve kalibrasyon için hangi şartlarda ve periyotlarda yapılacağına dair belge ile fiyat listelerini döviz kuru (EURO, USD, vb……), teklif dosyalarında sunacaklardır.
- Tıbbi cihazların teslimatından sonra firma tarafından ürünün kullanıcılarına en az 2 kişiye 2 gün süreli eğitim verilecektir.İstekliler tarafından teklif edilecek mal/malların hiç kullanılmamış olmasını, mal/malların tüm fonksiyonlarını yerine getirebilecek aksesuarları ile birlikte verilmesini, kullanıcı personele cihazın nasıl
kullanılmasına dair eğitim ve hastane teknik personeline, bakım onarım ve kalibrasyon ile ilgili ücretsiz eğitim
verileceğini belgeleyeceklerdir.
İsteklilerce teklif edilecek cihazlar ve aksesuarları en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti üretici ve yetkili firma tarafında ayrı ayrı verilecektir.
Garanti süresi bitiminde 10 yıla kadar ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı ve garanti sonrasında yapılacak periyodik bakım anlaşmalarını Sağlık Bakanlığı’nın demirbaşların bakım sözleşmeleri ile ilgili genelgeleri doğrultusunda yapacağını belgeleyecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Tıbbi Cihaz kapsamında olan ürünler için,
Üretici ve ithalatçı firmaların ve bunlardan yetki almış firmaların Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi
Bankası’ na (TİTUBB) kayıtlı olduklarını gösteren belgeler
Teklif edilecek cihazların Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’ nda (TİTUBB) kayıtlı ve Sağlık
Bakanlığı’ nca onaylıdır” olduğunu gösteren belgeler
Cihazlara ait Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’ na kayıtlı barkodları teklif ekinde verilecektir
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlere ait tıbbi ve teknik özelliklerin görülebileceği orjinal teknik dokümanlar ihale dosyasında verilecektir.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki cihazların kullanma kılavuzu ve etiket bilgileri, Yönetmeliklere uygun olarak Türkçe olacaktır. Türkçe etiket ve kullanım kılavuzu bulunmayan tıbbi cihazların muayene ve kabul işlemleri yapılmayacaktır.
- Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “ marka . model . cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi ” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır
Teklifleri değerlendirme komisyonu gerekli gördüğü hallerde demonstrasyon isteyebilir. Firmalar demonstrasyonu nasıl ve hangi şartlarda sağlayacaklarını bildireceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı www.bdh16.gov.tr
adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Bursa Merkez Şubesi TR410001000060372468765001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az
beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ENDOLAZERCİHAZI 1,000 ADET
INTRAOKÜLERLENS ÖLÇÜM CİHAZI 1,000 ADET
SPEKTRALOCT CİHAZI 1,000 ADET
APLANASYONTONOMETRE 3,000 ADET
OFTALMOSKOP-RETİNOSKOP 2,000 ADET
NONKONTAKTTONOMETRE 2,000 ADET
GÖZLÜKKUTUSU 2,000 ADET
KORNEATOPOGRAFİ CİHAZI 1,000 ADET
GÖZAMELİYAT MİKROSKOPU 1,000 ADET
BİYOMİKROSKOPLAR 5,000 ADET
CHARTPROJEKTÖR 2,000 ADET
ÜRETERONOSKOP(RİGİD SETİ) 1,000 ADET
SİSTOSKOP-ÜRETROSKOPKILIFI 1,000 ADET
ENDOSKOPİKKAMERA VE SİSTEMLERİ Kamera Kontrol Ünitesi 1,000 ADET
ENDOSKOPİKKAMERA VE SİSTEMLERİ Kamera Kafası 1,000 ADET
ENDOSKOPİKKAMERA VE SİSTEMLERİ 24" Medikal Monitör 1,000 ADET
NEFROSKOPİSETİ 1,000 ADET
ÜRETERESKOPFLEKSIBLE 1,000 ADET
WORKİNGELEMAN 1,000 ADET
ODYOLOJİKSESSİZ KABİN 2,000 ADET
KOTERCİHAZI 1,000 ADET
KRİYOTERAPİCİHAZI 1,000 ADET
CANKURTARMAYELEKLERİ- KED KURTARMA YELEĞİ 1,000 ADET
BOYÖLÇERLİ TARTI ALETİ 1,000 ADET
DEFİBRİLATÖRCİHAZLARI AMBULANS TİPİ MONİTÖRLÜ 1,000 ADET
DEFİBRİLATÖRCİHAZLARI BİFAZİK EXTERNAL PACE 2,000 ADET
ISIİZALASYONLU KAP 1,000 ADET
LARENGESKOPVE BIÇAKLARI 2,000 TAKIM
OFTALMASKOPŞARJLI 2,000 ADET
KANVE SIVI ISITICI 5,000 ADET
SEYYAROTOSKOP ŞARJLI 8,000 ADET
CPAPCİHAZI (BİPAP/CRAPVENTİLASYON CİHAZI) 2,000 ADET
TRAVMAMÜDAHALE LAMBASI 1,000 ADET
VİTALPARAMETRE MONİTÖRÜ 1,000 ADET
BLANKETISITICI (ISITICI-SERİNLETİCİ) 14,000 ADET
PULSEOKSİMETRE CİHAZI 2,000 ADET
FİBEROPTİKLARENGESKOP 1,000 ADET
PORTATİFOKSİJEN ÜNİTESİ AMBULANS TİPİ 1,000 ADET
FARAŞ(KAŞIK) SEDYELER 2,000 ADET
PANSUMANARABASI 3,000 ADET
TEDAVİARABASI 3,000 ADET
12KANALLI AKG CİHAZI 1,000 ADET
6KANALLI EKG CİHAZI 5,000 ADET
KISADALGA DİATERMİ CİHAZI 1,000 ADET
INFRARUJCİHAZI 2,000 ADET
07 Haziran 2012




TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -bursa

Tibbi Cihaz Satin Alinacaktir ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/63431
1- İda re nin
a) Adresi : Osmangazi Mh Hasta Yurdu Cd 31 16339
b) Telefon ve faks numarası : 2242802800 - 2242802877 c) Elektronik posta adresi : satinalma@bdh16.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 31.05.2012 - 2113
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kik Bülten -
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
İdaremizce 01.06.2012 tarihinde zeyilname düzenlenmiş olup, Ekap ta ihale dökümanlarının tekrar düzenlenmesi sırasında idari şartnamede ihalenin yapılabileceği en erken tarih 03.07.2012 tarihi olarak verildiğinden ,ihale tarihinin de değişmesine neden olmuştur. Bu nedenle
İhale ilanı 3.maddesi
Eski Metin :
İhale Tarihi: 28.06.2012 tarihi
Yeni Metin :
İhale Tarihi :03.07.2012 tarihi olarak düzeltilmiştir.