• İhale No
    2012/107813
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Eylül 2012 14:00
  • İdare
    Lüleburgaz Devlet Hastanesi - KIRKLARELİ
  • İhale İli
    Kırklareli
  • İşin İli
    Kırklareli
  • Yayın Tarihi
    13 Ağustos 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı L üleb urg a z Dev let H a st a nesi
3 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/107813
1-İda re nin
a) Adresi : D 100 Karayolu Üzeri Yeni Sanayi Karsisi 39750
Lüleburgaz/Kirklareli
b) Telefon ve faks numarası : 2884177028 - 2884131046
c) Elektronik Posta Adresi : kirklarelidhs2@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Lüleburgaz Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihi : İhaleye konu tıbbi cihazlar sözleşme imzalanmasını müteakip 30 takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : D 100 Karayolu Üzeri Yeni Sanayi Karşısı 39750 Lüleburgaz
Kırklareli
b) Tarihi ve saati : 27.08.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 2010/11 sayılı genelgesi gereğince;
a) Alımı yapılacak cihazların satın alımlarında isteklinin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na
(TİTUBB) kayıtlı olması zorunludur.
b) İsteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün
tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kaydının olması ve sunulması zorunludur.
c) Alımı yapılacak cihazların TİTUBB nda tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı ve kayıtlı olduğunu gösterir belgelerin sunulması zorunludur.
d) İstekli birim fiyat teklif cetvelinde cihazların TİTUBB numaralarını ve markasını belirtmelidir.
e) İstekli ,tıbbi cihaz üreticisi ise ve OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşmesini sunmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Adayın veya isteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da ykili temsilci
olduğunu gösteren belgelerden birinin sunması yeterlidir
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Teklif edilen cihazlar için üretici, distribütör veya yüklenici firma tarafından her türlü işçilik, malzeme ve tasarım hatalarına karşı 2 (iki) yıl garanti, 10 (on) yıl süre ile yedek parça garantisi olmalıdır.
Teknik servis imkanlarına ilişkin olarak ihale tarihinde geçerli TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi veya T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’ndan alınan Hizmetleri Yeterlilik Belgesini sunacaklardır. Satış sonrası hizmetlere ait yükümlülük doğrudan üretici veya ithalatçı firmaya ait olup bayilerden alınan tıbbi cihaz ile ilgili bakım onarım ihtiyacı için satışı yapan bayiye ulaşılamaması halinde üretici veya ithalatçı firmaya ulaşılarak sorunun
giderilmesi sağlanacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 2010/11 sayılı genelgesi gereğince teklif edilen cihazların TİTUBB kaydının olması ve Sağlık Bakanlığı onaylı olması zorunludur. İstekli firma, imalatçı veya mümessil ve/veya ithalatçı ise Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasında kaydının bulunması zorunludur. İstekli firma, yetkili, satıcı veya bayi ise imalatçı veya mümessil ve/veya ithalatçı firma tarafından Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasına yetkili bayilik kaydının yapılmış olması zorunludur
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif veren firmalar teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman vereceklerdir. Teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap verilecektir. Bu cevaplar …… marka …. Model…. Cihazı teklifimizin teknik şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren
firmanın antetli kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.
İsteklilerce verilecek katalog ve dökümanlar Türkçe veya başka dilde sunulan dökümanlar yeminli mütercime onaylanmış Türkçe tercümesi ile birlikte verilecektir.
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki cihazların kullanım kılavuzu ve etiket bilgileri yönetmeliklere uygun olarak Türkçe olacaktır. Türkçe etiket ve kullanım kılavuzu bulunmayan tıbbi cihazların muayene ve kabul işlemleri yapılmayacaktır
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Lüleburgaz Devlet
Hastanesi Hastane Müdürü Odası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Lüleburgaz Devlet Hastanesi Baştabipliği adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VİDEO BRONKOSKOPİ SİSTEMİ 1,000 ADET
ÜRETERORENOSKOPİ SETİ 1,000 ADET
PNÖMATİK LİTHOTRİPTOR CİHAZI 1,000 ADET
22 Ağustos 2012

İdari şartname ve sözleşme tasarısında değişiklik olmuştur.

23 Ağustos 2012



TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Lüleburgaz Devlet Hastanesi

Tibbi Cihaz Satin Alinacaktir ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/107813
1- İda re nin
a) Adresi : D 100 Karayolu Üzeri Yeni Sanayi Karsisi
39750 Lüleburgaz/Kirklareli
b) Telefon ve faks numarası : 2884177028 - 2884131046
c) Elektronik posta adresi : kirklarelidhs2@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 13.08.2012 - 2165


b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kamu Ihale Bültebi Ve Yerel Gazete -
13.08.2012
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
Düzeltme talebi üzerine teknik şartnamenin bazı maddelerinde değişiklik yapılmasına karar verilmiş olup, yapılan değişikliklerin ilanda yer alan bir husus olmadığı, ancak kararın ve düzenlenen zeyilnamenin istekli olabileceklere ihale (son teklif verme) gününden 10 gün önce tebliğinin mümkün olmaması nedeniyle düzenlenen zeyilname ile ihale tarihi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
3- İhalenin
b) Tarihi ve saati: 04.09.2012 - 14:00