• İhale No
    2012/125741
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Eylül 2012 10:00
  • İdare
    İzmir Karşıyaka Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    12 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -ka rşıy a ka
4 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/125741
1-İda re nin
a) Adresi : Anadolu Caddesı 382 Karşıyaka/İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2323668888 - 2323675656
c) Elektronik Posta Adresi : karsiyakadh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Karşıyaka Devlet Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu İle Patoloji Ve Kadın
Doğum Birimleri
c) Teslim tarihi : 1) Yüklenici üzerinde kalan Cihazları idarenin isteği doğrultusunda
26.10.2012 tarihinden itibaren 30 (Otuz) gün içerisinde çalışır vaziyette tüm aksesuarları ile birlikte teslim edecektir. 2) Yüklenici Cihazları belirtilen adrese getirerek Muayene heyetinin kontrolünde idareye teslim eder. Muayene heyeti Mal Alımı İhaleleri Muayene ve Kabul Yönetmeliği hükümlerine göre kabulünü yapacaktır. 3) Yüklenici cihazları teslim ederken Teknik Şartnameler doğrultusunda istenilen belgeleri de verecektir. 4) Yüklenici cihazları teslim ederken Türkçe Kullanım Klavuzunu da verecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Karşıyaka Devlet Hastanesi Yanı İmbatlı Mah.6092 Sok. No:2 K:1
D:4 Satınalma Birimi Toplantı Salonu Karşıyaka/İzmir
b) Tarihi ve saati : 26.09.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Alım konusu fidan, çiçek veya tohum gibi mallar ise Tarım ve Köyişleri Bakanlığı düzenlenen ve adayın veya isteklinin teklif edilen ürünün üretici olduğunu gösteren belge veya belgeler,
e) Alım konusu malın gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olması durumunda gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde aday veya istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da aday ve istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda
Üretim İzin Belgesi,
f) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
g) Harp araç ve gereçleri ile silah, mühimmat ve patlayıcı maddelere ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili bakanlık veya kuruluşlarca verilen üretim/işletim izni (müsaadesi) belgeleri,
ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Tam otomatik tam kapalı doku takip cihazı :
A) Cihaz en az 2 (iki) yıl garantili olacak ve bu garanti Üretici ve Türkiye Temsilcisi tarafından ayrı ayrı verilecektir. İmalat, Montaj, Malzeme ve İşçilik hatalarını satıcı firma giderecek ve düzeltilmeyen hatalı parçalar yenileri ile değiştirilecektir. Garanti süresince Bakım, Onarım ve Yedek Parçalardan hiç bir ücret talep edilmeyecektir.Ayrıca satıcı firmalar Cihazların yedek parça fiyat listelerini döviz bazında vereceklerdir.
B) Satıcı firma Garanti Süresi bitiminden itibaren 10 yıl süresince Bakım- Onarım ve Yedek Parça taahhüdü
verecektir.
C) Garanti süresi içerisinde ayda bir ücretsiz periyodik bakım taahhüdü ve kalite standartlarında kalibrasyon taahhüdü verecektir.
NST Cihazı (Antepartum Fetal Monitör) - Defibrilatör Monitör Cihazı(Bifazik)- Ekg Cihazı (3 Kanallı,
Yorumlu, Monitörlü )
Cihaz en az 2 (iki) yıl garantili olacak ve bu garanti Üretici ve Türkiye Temsilcisi tarafından ayrı ayrı verilecektir. İmalat, Montaj, Malzeme ve İşçilik hatalarını satıcı firma giderecek ve düzeltilmeyen hatalı parçalar yenileri ile değiştirilecektir. Garanti süresince Bakım, Onarım ve Yedek Parçalardan hiç bir ücret talep edilmeyecektir.Ayrıca satıcı firmalar Cihazların yedek parça fiyat listelerini döviz bazında vereceklerdir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1- Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (İn vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmelikleri kapsamındaki malzemeler için istekliler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olacaktır. Bununla ilgili belge (UBB Tedaikçi firma kayıt formu ve isteklinin tedarikçi firmanın bayisi olduğunu gösteren UBB Bayi bilgi Formu) sunulacaktır.
2- Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmliği ve Vücut dışında
Kullanılan (İn Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmelikleri kapsamındaki malzemeler için teklif edilen ürün
T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı ve onaylı ürün olacaktır.
3- Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (İn Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmelikleri kapsamındaki malzemeler için ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kaydına ilişkin UBB Bilgisayar çıktısı teklifle birlikte verilecektir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Cihazların idarece hazırlanan teknik şartname maddelerine sırasına göre tek tek cevap veren, Evsaf, marka,
model ve menşeinin belirtildiği, teknik şartnameye uygunluk belgesi.
2- Cihazların ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı broşür, Orijinal katalog, CD, kullanım kılavuzu gibi teknik doküman.
3)Teklif edilen ürünün bayisi ve Üretici veya ithalatçı firması Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıtlı olacaktır.
4) Teklif edilen tüm malzemeler CE işareti ile işaretlenmiş olmalıdır.
5) Teklif edilen ürünlerin Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıtlı ve onaylı ürün olduğuna dair barkod no.ları
listesi teklif ile birlikte verilecektir.
6) Cihazların 2 (iki) yıl Garanti taahhüdü ( üretici ve ithalatçı )
7) Garanti bitiminden itibaren en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı ve hizmet vermeyi üretici ve ithalatçı firma taahhüt edecektir.Ayrıca satıcı firmalar Cihazların yedek parça fiyat listelerini döviz bazında vereceklerdir.
8) Eğitim taahhüdü
9) Distribitör firma veya Satıcı firma teknik servis imkanlarını ve altyapısını belgeleyecektir. (teknik personel sayısı, bakım onarım imkanları v.b)
10) Cihazlar ile birlikte Teknik Şartnamelerde belirtilen aksesuarlar verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karşıyaka Devlet Hastanesi
Yanı İmbatlı Mah.6092 Sok. No:2 K:1 D:4 Satınalma Birimi Karşıyaka/İzmir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karşıyaka Devlet Hastanesi Yanı İmbatlı Mah.6092 Sok. No:2 K:1 D:4
Satınalma Birimi Karşıyaka/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TAM OTOMATİK TAM KAPALI DOKU TAKİP CİHAZI 1 ADET
NST CİHAZI(ANTEPARTUM FETAL MONİTÖR) 2 ADET
DEFİBRİLATÖR MONİTÖR CİHAZI 1 ADET
EKG CİHAZI( ÜÇ KANALLI, YORUMLU, MONİTÖRLÜ) 1 ADET