• İhale No
    2014/40580
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Mayıs 2014 10:00
  • İdare
    MERSİN ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    14 Nisan 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI MERSİN ÜNİVERSİTESİ

Üniversitemiz Yeni Hastane Binası Üroloji Anabilim Dalının İhtiyaçları İçin 12 Kısım Tıbbi Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/40580
1-İdarenin
a) Adresi : Çiftlikköy Kampusu YENİŞEHİR/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3243610001 - 3243610031
c) Elektronik Posta Adresi : imid@mersin.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 Kısım Tıbbi Cihaz Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Üniversitemiz Çiftlikköy Kampusunda kurulan yeni hastane binası
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZASINA MÜTEAKİP 30 (OTUZ) TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Çiftlikköy Kampusu Yenişehir / MERSİN
b) Tarihi ve saati : 21.05.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a-) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b-) Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c-) Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç-) Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

d-) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer - Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,

e-) Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1-) Teklif edilecek tüm malzemeler tüm bileşenleri, aksesuarları, ve ek sistemleri ile birlikte yedek parça ve bakım onarım hizmetleri dahil ücretsiz en az 2 (iki) yıl garantili olmalıdır. Garanti süresinin bitiminden itibaren de ücreti mukabilinde 10 (on) yıl boyunca yedek parça ve servis sağlama garantili olmalıdır. İstekliler üretici, ithalatçı  ve yetkili satıcıdan aldıkları garanti belgelerini teklifleriyle birlikte vereceklerdir.

2-) İhale ihtiyaç listesinin 1. Kaleminde yer alan Holmıum Yag Lazer Sistemi için teklif verecek istekliler, teklif edecekleri cihaz ve eklerine ait yedek parçaların ömürlerini ve döviz cinsinden  fiyat listesini teklifleriyle birlikte vereceklerdir.

3-) İhale ihtiyaç listesinin 1. Kaleminde yer alan Holmıum Yag Lazer Sistemi için teklif verecek istekliler, teklif edecekleri sistemle ilgili en az 1(bir) doktora ve 1 (bir) teknisyene en az 2(iki) iş günü eğitim verecektir. İstekliler eğitim programlarını teklifleri ile birlikte vereceklerdir.

4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a-) İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki teklif ettikleri ürünlere ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na(TITUBB) kayıtlı barkod(ürün) numarasını (TITUBB’ dan aldıkları belge ile birlikte) ihale teklif zarfında sunmalıdır.

b-) İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması zorunludur. İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin imalatçısı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) değilse, ürünün imalatçısının veya ithalatçısının bayisi olduğunu tevsik eden TITUBB’ dan almış oldukları belgeleri ihale teklif zarfında sunacaklardır.

c-) İstekliler tarafından teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında değil ise Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair üretici veya ithalatçı firma tarafından düzenlenmiş beyanı teklif zarfında sunacaklardır.

ç-) İstekliler teklif ettikleri kalemlere ilişkin UBB Barkod Numaralarını teklif mektubuna yazacaklardır.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-) İstekliler, teklif edecekleri cihazlara ilişkin broşür,katalog, doküman v.b belgeleri teklifleriyle birlikte vereceklerdir.
2-) İhale ihtiyaç listesinin 8. kaleminde yer alan Üreterenoskop Seti ile 10. kaleminde yer alan Mini Perkütan Seti için teklif verecek istekliler, teknik şartnameye cevaplarını madde sıra numarasına göre hazırlayarak teklifleriyle birlikte vereceklerdir. Teklif edilen malzemelerin Şartnameye Uygunluk Belgesinde belirtilen özelliklerinin broşür,katalog, doküman v.b. ile teyit edilmesi gerekir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Çiftlikköy Kampusu Yenişehir / MERSİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Çiftlikköy Kampusu Yenişehir / MERSİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Holmıum Yag Lazer Sistemi 1 Adet
İki Kanallı Sürekli Yıkamalı Flexible Uretero-Renoskop Seti 1 Adet
Flexible Fiber Uretero-Renoskop Seti 1 Adet
Full HD Ürolojik Görüntüleme Sistemi 1 Adet
Erişkin Rezektoskop (TUR) Seti 2 Adet
Erişkin Sistoskopi Seti 2 Adet
Erişkin Optikal Üretrom Seti 1 Adet
Üreterenoskop Seti 1 Adet
Ultra İnce Semi Rijit Uretero-Renoskop Seti 1 Adet
Mini Perkütan Seti 1 Adet
Ürodinami Sistemi 1 Adet
Microperc Mikro PCNL Seti 1 Adet