• İhale No
    2014/56712
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Haziran 2014 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Bingöl
  • İşin İli
    Bingöl
  • Yayın Tarihi
    26 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU BİNGÖL KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

8 KALEM TIBBİ CİHAZ ( Bingöl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliği) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/56712
1-İdarenin
a) Adresi : Saray Mah.Deyran Sok.( Karayolu Kazım Karabekir İlköğretim Okulu bitişiği)No:10 /BİNGÖL 12000 Düzağaç BİNGÖL MERKEZ/BİNGÖL
b) Telefon ve faks numarası : 4262134717 - 4262134716
c) Elektronik Posta Adresi : sakir_kavran@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 8 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı (Bingöl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliği)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bingöl Ağız ve Diş Hastanesi Sağlığı Baştabipliği
c) Teslim tarihi : Ağız ve Diş Hastanesi Tarafında aksi istenmediği taktirde kullanılacağı yerde ücretsiz olarak monte edilmeli ve bütün fonksiyonları ile tamamen çalışır durumda teslim edilmeli


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Saray Mah.Seyran Sok.(kazım Karabekir İlköğretim Okulu Bitişiği) No:10 Bingöl
b) Tarihi ve saati : 16.06.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya istekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürün Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;

1. Üretici veya tedarikçi firmanın Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belge.

2. Teklif edilen ürünün /Cihazın sağlık Bakanlığı ilaç ve tıbbi cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı ve Sağlık Bakanlığından onaylı olduğuna daie belge (teklif edilen ürün ile kayıtlı etiket adı uyumlu olmalıdır.)

3. İstekli firma Bayii ise Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında üretici veya tedarikçi firmanın bayisi olduğuna dair belge,

    Yukardaki Şartları kanıtlayıcı belgeler, Sağlık Bakanlığı ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası internet sayfasından elde edilecek ve çıktıları ihale dosyasında sunulacaktır.

     Teklif edilen ürünler tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamında değil ise kapsamda olmadığını açıklayanistekli beyanı, kapsam dışı olduğu ayrı bir beyan yerine birim fiyat teklif cetvelindeki mal kaleminin adı ve kısa açıklaması kısmındada belirtilebilir.

     Biyosidal ürün ( Bir veya birden fazla aktif madde içeren kulanıma hazır halde satışa sunulmuş kimyasal veya biyolojik açıdan herhangi bir zararlı organizma üzerinde kontrol edici etki gösteren veya hareketini kısıtlayan ,uzaklaştıran zararsız kılan yok eden aktif maddeleri ve müstahzarları) kapsamında olan kalemlere teklif verecek isteklilerin ürünlere ait Sağlık Bakanlığı ruhsatı veya tescil belgesini sunması gerekmektedir.
 

4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İstekliler teklifleri ile birlikte ihale tarihi itibariyle firmaların ve teklif etmiş oldukları ürünün7cihazın Türkiye ilaç ve tıbbi cihaz ulusal bilgi bankası (TITUBB) kayıtlı olduğunu üretici veya italatçı bir firmanın bayisi olarak teklif vermeleri halinde teklif etmiş oldukları ürünün /cihazın üreticisinin veya itahaltçısının TITUBB kayıtlı olduğunu ve kayıtlı bir üreticinin veya itahalatçının bayisi olduklarını, Türkiye ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına ait internet sayfasından alacakları ihale teklif dosyasında sunmak suretiyle belgelendirecektir. Tekliv veren Firmalalar mutlaka şartnameye uygunluk belgesi düzenleyecektir.
 
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

NUMUNE KATALOG İLE İLGİLİ HUSUSLAR : Teklif edilen kalemlerin teknik şartnameye uygunluğunu kanıtlaması amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı numune katalog ve benzeri tanıtım mataryalı ihale saatinden itibaren ihale salonununda teklif zarfların açılarak incelenmesi esnasında ihale komisyonuna teslim edilecektir.bir nushası isteklide kalacak, bir nushası teslim alan teknik üyede kalacak.bir nüshasıda teklif dosyasına konulmak üzere alınacaktır.

    Teknik şartnamede numune istenmiş ise veya numune üzerinde değerlendirilecektir.Veya benzeri ibare varsa istenilen miktar kadar numune verilmesi zorunludur. Sadece katalogla teknik değerlendirmeye tabi tutulmayacak kalemler içinde numune verilmesi zorunludur.

    Sunulan tanıtım metariliyinde teklif edilen kalemin teknik şartnameye uygunluğu birebir tesbit edilmelidir.Aksi halde uygunluk verilmeyecektir.

    Numune Katalog konusunda teknik şartnamedeki hususlarda dikate alınacaktır.

    Teknik değerlendirme sürecinde ürünler hakında daha ayrıntılı bilgiye ihtiyaç duyulması halinde istekli bu ürünlere ait istenilecek numune katalog ve diğer belgeleri vermek zorundadır.

    İhale sonucunda uhdisinde kalmayan numuneleri itiraz süresinin bitmesine mütakip 20 gün içinde alınmalıdır. Aksi halde doğacak sonuçlardan idaremiz sorumlu olmayacaktır.

    İsteklilerin uhdesinde kalan kalemlerin numuneleri ürün teslimatında muayene komisyonun değerlendirmesine esas olmak üzere hastanemizde kalacaktır. En son yapılan teslimatlarla birlikte numuneler iade edilecektir.

    


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kamu Hastaneler Birliği Genel sekreterliği Halk Bankası Bingöl Şb.TR520001200963500005000129 nolu hesabı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 260 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Bingöl Şb.TR5200012009635000005000129 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Komisyonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OTOMATİK ALGİNAT VE ALÇI KARIŞTIRMA CİHAZI 9 ADET
SEYYAR IŞINLI DOLGU CİHAZI 12 ADET
KAVİTRON CİHAZI 5 ADET
AMALGAMATÖR 6 ADET
KIRMIZI KUŞAK ANGULDRUVA 13 ADET
MAVİ KUŞAK ANGULDRUVA 5 ADET
MİKROMOTOR 10 ADET
AERATÖR BAŞLIĞI 6 ADET
09 Haziran 2014

İhale Tarihi 26.06.2014 10:00 olarak değişmiştir.