• İhale No
    2014/49705
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Temmuz 2014 10:00
  • İdare
    Etlik Zübeyde Hanım Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    26 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ (ETLİK) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Mamak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ve 75 inci Yıl Ağız Diş Sağlığı Hastanesinin İhtiyacı Olan 13 Kalem Tıbbi Cihaz Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/49705
1-İdarenin
a) Adresi : Talatpaşa Bulvarı No:177 Altındağ Belediyesi İçi 06230 Altındağ ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123063649 - 3123063625
c) Elektronik Posta Adresi : khb0601.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Mamak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ile 75. Yıl Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesinin İhtiyacı olan 13 (onüç) Kalem Tıbbi Cihaz Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Şartname ekinde yer alan dağıtım listesine uygun olarak; Mamak Ağız ve Diş Sağlığı merkezinin ihtiyacı olanlar Mamak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine (Çağlayan Mahallesi 286/1 Sokak No:8 Kat:2-3 Mamak/ANKARA) 75. Yıl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinin ihtiyacı olanlar da 75. Yıl A.D.S. Hastanesine teslim edilecektir. (Şükriye Mah. Ulucanlar Cad. - Ankara Hastanesi Yanı İskitler/ANKARA)
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin süresi 90 (doksan) takvim günüdür. İşin sözleşme süresi içinde ivedilikle bitirilmesi esastır. 1- Sözleşmenin imzalanmasına müteakip en geç 30 (Otuz) gün içinde cihazlar; hastanenin ilgili yerlerine montajı yapılarak, çalışır vaziyette teslim edilecektir. 2- Garanti belgeleri cihazın teslimi sırasında verilecektir. 3- Hastane idareleri, muayene kabul işlemlerini, kendi bünyelerinde oluşturacakları komisyonlarca yapacaktır. 4- Tüm teslimatlar Mal Alımları İhalelerine İlişkin Muayene, Denetim ve Kabul Yönetmeliğine göre yapılacaktır. 5- Kabul ve muayene sırasında yükleniciden cihazların teknik özellikleri ve performansına ilişkin testlerin yapılması istenebilir. Bu durumda gerekli personel ve düzeneği yüklenici sağlayacak, masrafları karşılayacaktır. 6- Teknik şartnamede belirtilen ama İdari şartnamede istenmeyen belgeler Muayene Kabul aşamasında idareye sunulacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara 1.Bölge Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Talatpaşa Bulvarı Altındağ Belediyesi İçi No:177 2. Kat Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 25.06.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2010/11 sayılı genelgesine göre Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin kapsamında olan ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı ve onaylı olması zorunludur.
İhale teklif zarfında istekliler teklif ettikleri ürünlerin İhale tarihi itibarı ile;
a) TİTUBB’a kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösterir, her kaleme ait Ulusal Bilgi Bankası internet sitesinden alınmış, "onaylanmış ürün numarasını gösteren çıktı"yı sunacaklardır.
b)İstekli, ithalatçı veya üretici ise firmasının, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğunu,  yetkili satıcı ise bayi  olduğunu  gösteren Ulusal Bilgi Bankası internet sitesinden alınmış çıktıyı sunacaktır. (Sunulan belge, ana bayi tanımlayıcı numarasını gösteren internet çıktısı olacaktır.)
NOT: Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse, bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı olacaktır. Bu beyan olan ürünler için “a” ve “b” maddelerindeki belgeler aranmayacaktır. Kapsam dışında olduğu belirtilmeyen malzemeler UBB kapsamında sayılacağından UBB ile ilgili istenen belgelerin verilmesi zorunludur.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-) İstekliler teklif ettikleri her ürün için teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya göre Türkçe cevap vereceklerdir. Bu cevaplar Teknik şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren firmaların antetli kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnameye uygunluk belgesinde  teklif edilen ürünün markası, menşei ve modeli  belirtilmelidir. Bu belge teklif zarfında sunulmalıdır.

2-) İstekliler, teklif edilen ürünlerin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu belirlemek amacı ile ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı broşür, katalog,resim vs. tanıtım materyallerini sunacaklardır. Teklif edilen ürün sunulan belge üzerinde işaretlenecektir. Bu materyaller teklif zarfında sunulmalıdır.

3-) Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında ihale komisyonu; teklif edilen cihazların ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla tebliğ tarihinden itibaren 10 (on) gün içinde cihazlar için demostrasyon yapmalarını isteyebilir. Demostrasyon  idarenin ve isteklinin mutabık olduğu yerde yapılacaktır. Teknik şartname  ve  diğer  dokümanlar göz önünde bulundurularak yapılacak olan demostrasyon için gerekli olan teçhizat ve masraflar İstekli tarafından karşılanacaktır.

4-)Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında ihale komisyonu  teklif edilen ürünlerin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu gözlemleyerek belirlemek amacı ile teklif edilen ürünü isteyebilir. İhale kararı istenilen malzemenin teknik şartnameye uygunluğu görülüp denendikten sonra verilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kuruluşlarına veya sağlık hizmeti sunan özel sağlık işletmelerine teşhis veya tedavi amaçlı tıbbi cihaz satmış olmak


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara 1.Bölge Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Talatpaşa Bulvarı Altındağ Belediyesi İçi No:177 4.Kat Satınalma Birimi (Ancak Doküman bedeli, Ankara Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğü (Hükümet Cad.No:9 ULUS/ANKARA) Ziraat Bankası Merkez Şubesi TR05 0001 0000 0100 0010 0050 03 İBAN nolu hesaba yatırılacaktır.) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara 1.Bölge Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Talatpaşa Bulvarı Altındağ Belediyesi İçi No:177 4. Kat Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMALGAMATÖR 40 ADET
BAŞLIK BAKIM OTOKLAVI 3 ADET
ENDODONTİK MOTOR+ APEX LAOCATÖT 70 ADET
IŞINLI DOLGU CİHAZI 40 ADET
KAVİTRON CİHAZI 40 ADET
LABORATUVAR MİKROMOTORU 32 ADET
PERİAPRİKAL RÖNTGEN CİHAZI 4 ADET
TANSİYON ALETİ (ÇOCUK) 6 ADET
TANSİYON ALETİ (YETİŞKİN) 20 ADET
PEDİATRİK TİP ÇOK KULLANIMLI ÇİFT TORBALI AMBU CİHAZI 2 ADET
OKSİJEN TÜPÜ (5 LT.LİK) 3 ADET
ALJİNAT KARIŞTIRMA MAKİNASI 25 ADET
DİJİTAL PANORAMİK RÖNTGEN CİHAZI 2 ADET
18 Haziran 2014

İhale Tarihi 02.07.2014 10:00 olarak değişmiştir.