• İhale No
    2015/25042
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Nisan 2015 10:00
  • İdare
    İZMİR KUZEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU İZMİR İLİ KUZEY BÖLGESİ KHB GENEL SEKRETERLİĞİ

ÇİĞLİ BÖLGE EĞİTİM ARAŞTIRMA HASTANESİ ÜROLOJİ KLİNİĞİ 12 KALEM TIBBİ CİHAZ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/25042
1-İdarenin
a) Adresi : SÜMER MAH. 453 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324443501 - 2322469022
c) Elektronik Posta Adresi : khb35k.malisatinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 KALEM TOPLAM 21 ADET ÜROLOJİ KLİNİĞİ TIBBİ CİHAZ ALIMI YAPILACAKTIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ÇİĞLİ BÖLGE E.A.H. ÜROLOJİ KLİNİĞİ
c) Teslim tarihi : 30 GÜN İÇERİSİNDE KURUMA ÇALIŞIR HALDE TESLİM EDİLECEKTİR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ-İhale Salonu-Sümer Mh. 453 Sk. No.2 Konak
b) Tarihi ve saati : 13.04.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1-İstekliler ihale konusu cihazlar için garanti, bakım-onarım, yedek parça, kalibrasyon ve sistemlerin(cihazların) kurulacağı yerlere teknik servis vereceklerine dair belgeyi muayene ve kabul aşamasında muayene ve kabul komisyonuna sunacaklardır. Belge ile birlikte teklif edilen cihaz ve cihazlara ait tüm ek donanımları ile birlikte cihazın aktif olarak çalışmaya başlamasından itibaren 2 (iki) yıl ücretsiz bakım, onarım, yedek parça dahil, gereken her türlü kalibrasyon (cihazın katalogunda belirtilen periyotlarda aylık, üç aylık, altı aylık gibi) ve teknik servis garantisine ücretsiz garantinin bitiminden itibaren sonra da 8 (SEKİZ) yıl ücretli yedek parça, bakım onarım, gereken her türlü kalibrasyon ve teknik servis garantisine sahip olacağı hususu belirtilecektir. Yıllık bakım-onarım maliyeti satın alma maliyetinin, yedek parça dahil %10’unu, yedek parça hariç %5’ ini geçmeyecektir. Cihazın hastaneye teslimi sırasında ilk kalibrasyon belgesi muayene komisyonuna teslim edilecektir. Aday ve isteklinin kendi taahhüdü ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhüdü de cihazla birlikte muayene komisyonuna teslim edilecektir.
2-Teklif edilen cihazın bakım maliyeti, tüm yedek parçalar ile ömürlü parçaların adını, kullanım ömrünü, garanti süresini, fiyatını Türk lirası veya döviz bazında liste olarak ihale dosyasında vereceklerdir.

4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

TİTUBB kapsamında olan Tıbbi cihaz/Tıbbi malzemeler için ihaleye teklif verecek isteklilerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması ve bunları teyid eden belgelerin ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir. İstekli imalatçı veya ithalatçı firma ise ulusal bilgi bankası firma numarası, istekli bayii ise ulusal bilgi bankası bayii numarasını verecektir. TİTUBB kapsamı dışında olan Tıbbi cihaz/Tıbbi Malzemeler CE Belgesine sahip olacaktır.

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların, TİTUBB’da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olmalıdır.
b)Teklif edilen ürünün/cihazın TITUBB kaydı gerekmiyorsa, imalatçı/ithalatçı firma tarafından TITUBB kapsamında olmadığına dair imzalı olarak verilmiş olan belge ihale dosyasında sunulacaktır.Bununla birlikte imalatçı/ithalatçı/bayii olduğunu gösterir belgede sunulması gerekmektedir.
c)İstekliler İhale Bildirim Yazılımı (EKAP için hazırlanan) tarafından hazırlanmış teklif dosyalarını da (KİK uzantılı XML dosyası) bir CD' ye yükleyerek teklif zarflarının içinde sunacaklardır. Sözkonusu teklif dosyası yüklü CD'yi teklif dosyasında sunmayan yada hatalı, eksik hazırlayarak veren isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İSTEKLİLER, TIBBİ CİHAZLARA/TIBBİ ALETLERE AİT İDARECE HAZIRLANAN TEKNİK ŞARTNAMEYE MADDE MADDE CEVAPLANDIRILMIŞ İMZALI UYGUNLUK BELGESİ VERECEKLERDİR. TEKNİK ŞARTNAMEYE UYGUNLUK BELGESİ SUNMAYAN İSTEKLİ İHALE DIŞI BIRAKILACAKTIR. TEDARİK EDİLECEK MALLARIN TÜRKÇE KATALOGLARI, FOTOĞRAFLARI İHALE DOSYASINDA SUNULACAKTIR. KATALOG ÜZERİNDEKİ AÇIKLAMALARIN TEKNİK ŞARTNAMENİN HANGİ MADDESİNİ/MADDELERİNİ KARŞILADIĞI AYRI AYRI KATALOG ÜZERİNDE GÖSTERİLECEKTİR.  KATALOGLARINI BU ŞEKİLDE SUNMAYAN İSTEKLİLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. İDARE, KARAR AŞAMASINDA GEREKLİ GÖRDÜĞÜ TAKTİRDE FİRMANIN TEKLİF ETTİĞİ ÜRÜN/ÜRÜNLER İÇİN DEMO UYGULAMASI TALEBİNDE BULUNABİLİR. BU DURUMDA FİRMA, İDARENİN UYGUN GÖRDÜĞÜ BİR YER VE ZAMANDA İSTENİLEN CİHAZ İÇİN DEMO UYGULAMASI YAPACAKTIR. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (YÜZDE BİR) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı DÖKÜMAN SATIŞ BEDELİ KARABAĞLAR MAL MÜDÜRLÜĞÜNE YADA KARABAĞLAR MAL MÜDÜRLÜĞÜNÜN ZİRAAT BANKASI YEŞİLYURT ŞUBESİNİN TR 11 0001 0010 4300 0010 0060 48 İBAN NOLU HESABINA, AÇIKLAMA KISMINDA ŞİRKET ADI İLE VERGİ DAİRESİ VE NUMARASININ BELİRTİLDİĞİ DEKONT İLE BİRLİKTE İZMİR İLİ KUZEY KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİNDEN ALINABİLİR.ADRES: SÜMER MH. 453 SK. NO.2 KONAK/İZMİR adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 120 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 130 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini KARABAĞLAR MAL MÜDÜRLÜĞÜNÜN ZİRAAT BANKASI YEŞİLYURT ŞUBESİNİN TR 11 0001 0010 4300 0010 0060 48 İBAN NOLU HESABINA, AÇIKLAMA KISMINDA ŞİRKET ADI İLE VERGİ DAİRESİ VE NUMARASININ BELİRTEREK yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ-Merkezi Satınalma Birimi-Sümer Mh. 453 Sk. No.2 Konak adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ENDOÜROLOJİSETİ 1 adet
ESWLCİHAZI 1 adet
FLEKSİBLEÜRETERORENOSKOP 1 adet
FLEKSİBLEVİDEO SİSTOSKOPİ SİSTEMİ 1 adet
HOLMİUMLAZER CİHAZI (ÜROLOJİ) 1 adet
PEDİATRİK ENDOÜROLOJİ SETİ 1 adet
ULTRASONİKPNÖMATİK KOMBİNE TAŞKIRMA SİSTEMİ 1 adet
UROFLOWMETRE-EMG-PC-YAZICISİSTEMİ 1 adet
ÜRODİNAMİSİSTEMİ (WİRELESS) 1 adet
ÜROLOJİKFULL HD ENDOSKOPİ GÖRÜNTÜLEME SİSTEMİ 1 adet
ENDOSKOPİYIKAMA VE DEZENFEKSİYON CİHAZI 3 adet
FETALDOPLER CİHAZI 8 adet
13 Nisan 2015

İhale Tarihi 24.04.2015 10:00 olarak değişmiştir.