• İhale No
    2012/92023
  • İhale Adı
    TIBBİ DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ağustos 2012 10:00
  • İdare
    Gaziantep Şahinbey Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    25 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
Ağ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i -şa hinbey
3 Kalem Tıbbi Demirbaş alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/92023
1-İda re nin
a) Adresi : Eyyüp Oğlu Mah. 1 Nolu Sk. No:1 27100 Şahinbey Gaziantep
b) Telefon ve faks numarası : 3422326565 - 3422326554
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sahinbeyadsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şahinbey Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Demirbaş Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan itibaren 30 takvim günü içerisinde cihazlar
merkezimiz demirbaş ambarına teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Şahinbey Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Yemekhanesi
b) Tarihi ve saati : 10.08.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İhaleye katılacak olan isteklilerin teklif ettiği tıbbi cihazlar( tıbbi cihaz yönetmeliği, vücut dışında kullanılan tıbbi tanı cihazları yönetmeliği ve vücuda yerleştirilebilir aktif tıbbi cihazlar yönetmeliği kapsamındaki ürünler)
Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına(TİTUBB) kayıt olmak
zorundadır.TİTUBB kayıtları mevzuatta belirtilen esaslara uygun olmalıdır. Tedarikçi firmalar ve bayileri yönetmelik kapsamında olup, teklif verilen tüm ürünler ihale tarihi itibariyle TİTUBB'a Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış olmalıdır. Mevzuata göre TİTUBB'a kayıt olmak zorunda olan istekliler onaylanmış firma tanımlayıcı numaralarını ihale dokümanında belirtmelidirler. istekliler onaylanmış ürün numaralarını ihale sıra numarasına göre yazılı olarak sunacaktır.
İstekli firmalar ihale teklif zarfında teklif ettikleri ürünlerin TİTUBB kayıtlarına ilişkin barkod numaralarını ve kayıtlarını gösteren TİTUBB kayıt çıktılarını kaşeleyip koyacaklardır. Teklif veren istekli, ürünü satmaya yetkili bayii ise bunu TİTUBB kayıtları üzerinde de belgelendirecektir. Ayrıca birim fiyat teklif mektubu ekinde; teklif edilen cihazın adı, markası,modeli ve ürüne ait(Tıbbi Cihaz kapsamındaki Cihazlar için) TİTUBB barkod numarası birlikte belirtilecektir. TİTUBB internet çıktısındaki cihaz(marka ve modeli) ile birim fiyat teklif mektubundaki cihaz (marka ve modeli) aynı olmalıdır. Aksi takdirde verilen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
TİTUBB kapsamında olmayan cihazlar için kapsam dışı olduğuna dair belge ihale teklif zarfında sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu eretime ilişkin sözleşme,
e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
Aday veya istekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a) İstekliler; Yükleniciye veya üreticiye veya distribütör firmaya ait TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi yada Sanayi ve Ticaret Bakanlığı`ndan alınmış Satış Sorası Hizmet Yeterlilik Belgelerinden bir tanesini sunacaktır.
Alınacak olan her türlü tıbbi cihaz ile bina sabit tesisleri, en az iki yıl ve/veya ölçü birimi ile tespit edilen değer kadar (Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik ve diğer ilgili mevzuatında belirtilen) garanti
kapsamında olduğundan; kataloğunda belirtilen periyotlarda (aylık,üç aylık, altı aylık gibi) yedek parça dâhil her türlü servis, bakım ve onarım hizmetinin garanti kapsamında yetkili firma tarafından ücretsiz olarak verilmesi gerekmektedir. Aday veya istekliler kendi taahhütleri ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhüdlerini verecektir. Bu belgeleri teklif dosyalarında sunulacaktır. Söz konusu bu hizmetler taahhütler doğrultusunda garanti süresince yetkili servis tarafından ücretsiz olarak yerine getirilecektir.
b) Garanti süresi bitiminden sonra ise yedek parça dahil ve hariç olmak üzere fiyatlar ayrı ayrı belirtilerek, katalogda belirtilen periyotlarda (aylık, üç aylık, altı aylık gibi) servis, bakım ve onarım hizmetlerinin ücreti karşılığında verileceğine dair aday veya isteklilerin kendi taahhütleri ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhütler teklif dosyalarında sunulacaktır. Bu taahhütte, kullanılacak olan yedek parçaların da garanti kapsamında olacağı ayrıca belirtilecektir.
c) İhale dokümanına, yedek parça temini ile servis, bakım ve onarım hizmetin taahhütleri teklif dosyalarında sunulacaktır
d) Tıbbi cihazların çalışma sürelerini standart hale getirmek için istekliler tarafından en az %95 Uptime (cihaz
aktif faaliyet süresi) garanti taahhüdünde bulunacaklar.Bu taahhüt teklif dosyasında sunulacaktır. bu sürelere
ulaşılamaması halinde ulaşılamayan her süre için garanti ve bakım zamanına iki katı süre eklenecektir.
e) Garanti sonrasında, Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik ekinde belirtilen 4077
Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Gereğince Satış Sonrası Hizmet İstenecek Ürünler Listesi başlığı altında sağlık sektöründe her türlü elektrikli elektronik mekanik ve elektro mekanik teşhis, tedavi ve diğer maksatlı tıbbi cihazların 10 yıl kullanım ömrü olduğu belirtilmiştir.
f) Teklif edilen cihaza ait tüm yedek parçalar ile ömürlü parçaların (röntgen tüpü vb.) adını, kullanım ömrünü, garanti süresini, fiyatını içeren listesi Türk Lirası ve döviz bazında istekliler tarafından her bir kalem için ayrı ayrı antetli kağıtlarına yazılacak, bu listede yer alan yedek parçaların cihazın kullanım ömrü süresince taahhüt edilen döviz fiyatlarını geçmemek üzere temin edileceğine dair isteklinin taahhüdü ile birlikte üretici/ithalatçı firmanın da taahhüdü yer alacaktır. Yedek parçalar ile ömürlü parçalar için teklif edilecek fiyatlar rayiç fiyatlara uygun olacak ve toplamı cihaz bedelinin %100'ünü geçmeyecektir. İstekli tarafından bu listede kasten veya sehven belirtilmeyen yedek ve ömürlü parçaların ücretsiz değiştirileceğine dair taahhüt verecektir.İstekliler bu belgeleri teklif dosyalarında sunacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
a) İstekliler;Kendilerine, üretici veya disbiratör firmaya ait, teşhiş amaçlı X- ışını yayan cihazlarının bakım, onarım, montaj ve değiştirme işlemlerini yapabilmeleri için TAEK’dan X-ışınlı cihazlar Bakım, Onarım, montaj ve değiştirme lisansına sahip olmalıdır ve bu belgeler istekliler tarafından kaşelenip teklif dosyalarında verilecektir.
b) Tıbbi Cihaz Yönetmeliği 11. maddesine göre radyasyon yayan cihazları sistem ve işlem paketi kapsamında piyasaya arz eden imalatçılar TS EN ISO 13485 belgesine sahip olmalıdır ve bu belgeler istekliler tarafından kaşelenip teklif dosyalarında verilecektir.
c) Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse, bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır. Bu beyan olan ürünler için “a” ve “b” maddelerindeki belgeler aranmayacaktır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamalarını içeren belgeler teklif dosyalarıyla birlikte sunulacaktır;
1) Katologlarda yer alan ürünler ile teklife konu olan ürün aynı marka-model olmak zorundadır.
2)Cihazların çalışmasını yada kullanımını anlatan, cihazla birlikte kullanılan sarf malzemesi ve diğer aksesuarlar hakkında bilgi veren işletme ve kullanıma yönelik üretici firma tarafından hazırlanmış orijinal döküman paketinden 1 adet teklif ekinde Türkçe olarak sunulacaktır.
3)Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar Teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi Başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik Şartnamede istenilen özelliklerin hangi dökümanda görülebileceği belirtilecek ve döküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orjinal dökümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık olursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şahinbey Ağız ve Diş
Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şahinbey Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Panoramik Röntgen Cihazı 1,000 Adet
Ultrasonik Temizleme Cihazı 2,000 Adet
Tam Otomatik Otoklav Poşet Kapatma Cihazı 2,000 Adet