• İhale No
    2012/116532
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Ekim 2012 10:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    04 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
K o ca eli Üniv er sit esi Dö ner S er ma y e İş let me M üdürlüğ ü
40 Kalem Beyin Cerrahi Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/116532
1-İda re nin
a) Adresi : Eski Istanbul Yolu 10. Km Prof.Dr.Baki Komsuoglu Bulvari
Umuttepe Izmit/Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623037146 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi : uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ayniyat Depo
c) Teslim tarihi : İlk teslimat taraflarca sözleşme imzalanmasına müteakip sipariş üzerine 15 gün içinde yapılacak olup kalanı yine idarenin ihtiyacına göre sipariş üzerine peyderpey teslim edilecek ve teslim süresi 15 gün olacaktır. Acil durumlarda istenilen malzemeler en geç 24 saat içinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : KOÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimlik Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 04.10.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranacaktır. İsteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
2- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB ´da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.
3-Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır. Bu durumda isteklinin yetki belgesi ve CE, vb belgeler aranacaktır.
4- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği, tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında teklif edilen ilgili tıbbi cihazın www.iegm.gov.tr adresinden uyarı sistemi çerçevesinde takipleri yapılacaktır. Kullanımları ve piyasaya arzları durdurulanların alımları yapılmayacaktır.
5- Sağlık Bakanlığı Onaylıdır sayfasının çıktısı dosyada sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İdare tekliflerin değerlendirme aşamasında isteklilerden numune isteyebilecektir. Numunelerini istenilen süre içerisinde vermeyen firmaların ilgili kaleme verdiği teklifleri ihale dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOÜ Araştırma ve
Uygulama Hastanesi Satınalma Bürosu adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR19 0001 0005 5413 2216 1950 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimlik
Satınalma adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Bovin Pericardium 60mm*80mm 10 ADET
Bovin Pericardium 40mm*50mm 5 ADET
Human Pericardium 6*8cm 10 ADET
Human Pericardium 6*12cm 5 ADET
Putty 1ml/cc 5 ADET
Putty 5cc 5 ADET
Dura Greft 5cm*5cm 10 ADET
Dura Greft 7,5cm*7,5cm 10 ADET
Dura Greft 10cm*12,5cm 10 ADET
Spreyli Dural Hidrojel Yapıştırıcı 5cc 90 ADET
Antimikrobiyal External Ventriküler Drenaj Set 50 ADET
External Lumbar Drenaj Seti 20 ADET
External Ventriküler Drenaj Seti 20 ADET
External Ventriküler Drenaj Seti Pediatrik 20 ADET
Neuro Balon Kateter 30 ADET
ICP Kateteri 10 ADET
Raney Klip (Raney Scalp Clip) 960 ADET
Raney Klip (Raney Scalp Clip) Pediatrik 600 ADET
Cranioplasti Kiti 5 ADET
Servikal Peek Cage 10 ADET
Shunt Konnektörü (Düz ve Y Konnektör) 30 ADET
Anti-Siphon Özellikli Şant Ünitesi 30 ADET
Shunt V-P (Burr Hole Tipi) 10 ADET
Shunt V-P (Burr Hole Tipi) Pediatrik 20 ADET
Shunt V-P (Düz Tabanlı Regüler) Pediatrik 30 ADET
Ayarlanabilir Antidifonlu Şant Burr Hole 20 ADET
Anterior Servikal Titanyum Plak (1. Grup Servikal Stabilizasyon Sistem) 10 ADET
Anterior Plak Screw (1. Grup Servikal Stabilizasyon Sistem) 40 ADET
Anterior Plak Vida Kilit Aparatı (1. Grup Servikal Stabilizasyon Sistem) 40 ADET
Oksipital Servikal Plak (2. Grup Posterior Stabilizasyon Sistem) 10 ADET
Oksipital Plak Vidası (2. Grup Posterior Stabilizasyon Sistem) 40 ADET
Posterior Rod (2. Grup Posterior Stabilizasyon Sistem) 12 ADET
Servikal Rod (2. Grup Posterior Stabilizasyon Sistem) 12 ADET
Transvers Bağlantı (2. Grup Posterior Stabilizasyon Sistem) 24 ADET
Lomber Polyaxial Screw (3. Grup Lomber Stabilizasyon Sistem) 100 ADET
Lomber Reduction Screw (3. Grup Lomber Stabilizasyon Sistem) 20 ADET
Lomber Kanüllü Screw (3. Grup Lomber Stabilizasyon Sistem) 20 ADET
Lateral Konnektör (3. Grup Lomber Stabilizasyon Sistem) 20 ADET
Transvers Bağlantı (3. Grup Lomber Stabilizasyon Sistem) 30 ADET
Rod (3. Grup Lomber Stabilizasyon Sistem) 30 ADET