• İhale No
    2012/182280
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ocak 2013 10:00
  • İdare
    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ Uygulama Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    07 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Cu mh uriy et Üniv er sit esi Uy g ula ma Ara şt ır ma M er kez i
Merkezi Depo 63 Kalem Tıbbi Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/182280
1-İda re nin
a) Adresi : Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 58140
Sivas Merkez/Sivas
b) Telefon ve faks numarası : 3462580000/2115 - 3462580031
c) Elektronik Posta Adresi : hastanesat@cumhuriyet.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Cumhuriyet Üniversitesi Araştırma Ve Uygulama Hastanesi / Sivas
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 12 (oniki) aydır.Hastanemiz dilerse sözleşme aşamasında sipariş takvimini belirleme yetkisine sahiptir. Teslimat bölüm isteği doğrultusunda yapılacaktır.Bölümün ilgili firmaya sipariş vermesinden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içeresinde teslimat gerçekleşmelidir.Teslim edilmediği takdirde idari şartname ve sözleşme hükümleri uygulanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Odası /
Sivas
b) Tarihi ve saati : 07.01.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettikleri ürünlerin T.C.Sosyal Güvenlik Kurumu ve T.C.Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt edildiğine ve onaylandığına dair belge ile teklif edilen her kalemin onaylanmış ürün (barkod) numarasını ve ayrıca distribütör ve/veya ana bayice alt bayilerin de (firmanın) UBB’de tanımlanmış olduğuna dair belgeyi teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır. Ayrıca isteklilerin teklif ettikleri ürünlerle ilgili olarak SGK Kurumu`nun GMDN ((Global Medical Device Nomenclature) (Evrensel tıbbi cihaz terminolojisi)) ve UNSPSC ((United Nations Standard Products and Services Code) (Birleşmiş Milletler Standart Ürün ve Hizmetler Kodu)) kodları ile ilgili duyurusu dikkate alınacak olup eşleşmeyen veya hatalı eşleşen ürünlerden doğacak her türlü zarar ve sorumluluk yükleniciye ait olacaktır.
İstekliler sözleşmeye gelirken üzerlerinde kalan ürünün XML dosyasını da sözleşme evrakları ile birlikte
getireceklerdir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Teknik Şartnameye Cevap Metni : İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin olarak teknik şartnameye cevap metinlerini teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.
b) Numune Teslim Tutanağı : İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numunelerini ihaleden önce TIBBİ Malzeme Deposu’na tutanak karşılığı teslim edecekler ve teslim ettiklerine dair tutanağı teklif zarfının içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır. Numunelerini kargo veya posta yoluyla gönderen firmalar numune teslim tutanaklarını zarfın içerisine koyacaklar, numunelerin tesliminin yapılıp yapılmadığı ilgili birimden sorgulanacaktır.İstekliler teknik şartnamede istenilen sayıda numune teslim etmeliler, istenilen sayıda numune teslim edilmemesi durumunda teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cumhuriyet Üniversitesi
Döner Sermaye Satınalma Müdürlüğü / Sivas adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye Satınalma Müdürlüğü / Sivas adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AİRWAY 16.000 ADET
ALÇI 10 CM 12.500 ADET
ALÇI 15 CM 15.000 ADET
ALÇI 20 CM 1.000 ADET
ASPİRASYON KATETERİ 14 YEŞİL 50.000 ADET
ASPİRASYON KATETERİ KAPALI SİSTEM DİSTAL YIKAMA 7.500 ADET
ASPİRASYON TORBA SİSTEMİ 8.000 ADET
BANDAJ ELASTİK 10 CM 5.000 ADET
BANDAJ ELASTİK 15 CM 10.000 ADET
BANDAJ ELASTİK 20 CM 500 ADET
BASINÇ SİSTEMİ 5.000 ADET
BİSTURİ 115.000 ADET
BOX GÖMLEĞİ DISPOSABLE 15.000 ADET
BÖBREK KÜVETİ PLASTİK 100.000 ADET
DEZENFEKTAN ALET GULUTERALDEİT 5.000 LİTRE
DEZENFEKTAN EL İÇİN 6.000 LİTRE
ELDİVEN NOSTERİL 6.000.000 ADET
ENJEKTÖR 1MM İNSÜLİN 125.000 ADET
ENJEKTÖR 2 CC 40.000 ADET
ENJEKTÖR 20 CC 300.000 ADET
ENJEKTÖR 50 CC 20.000 ADET
ENJEKTÖR 50 CC ÇAM UCLU 15.000 ADET
FEEDİNG KATETERİ 4 KIRMIZI 500 ADET
FEEDİNG KATETERİ 6 YEŞİL 15.000 ADET
FEEDİNG KATETERİ 8 MAVİ 4.000 ADET
FLASTER HYPAFİX 10X10 BEYAZ 20.000 ADET
FOLEY SONDA İKİ YOLLU LATEX 10 100 ADET
FOLEY SONDA İKİ YOLLU LATEX 16 10.000 ADET
FOLEY SONDA İKİ YOLLU SİLİKON 6 250 ADET
FOLEY SONDA İKİ YOLLU SİLİKON 8 500 ADET
FOLEY SONDA TESPİT BAĞI 6.000 ADET
HASTA ISITMA BATTANİYE 2.000 ADET
HASTA AYAK BAĞI 4.000 ADET
HASTA EL BAĞI 4.000 ADET
VOLİMETRİK İDRAR TORBASI 3.000 ADET
İDRAR TORBASI STERİL MUSLUKLU ERİŞKİN 2000CC 35.000 ADET
KANÜL IV NO 16 GRİ 15.000 ADET
KANÜL IV NO 18 YEŞİL 35.000 ADET
KANÜL IV NO 24 SARI 30.000 ADET
KOL BANDI ANNE ÇOCUK AYNI SERİ 2.000 ADET
KOL BANDI HASTA 47.000 ADET
MASKE 180.000 ADET
MASKE N95 4.000 ADET
MASKE GÖZ KORUMALI CERRAHİ 3.000 ADET
MİDE YIKAMA SONDALARI 14 (nazogastrik) 1.000 ADET
MONİTÖR PUAR 135.000 ADET
PAMUK 8.000 ADET
SOLUNUM DEVRESİ ERİŞKİN 2.000 ADET
STERİL KAYGANLAŞTIRICI 10.000 ADET
SONDA NELATON 14 5.000 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL 2/5 1.200 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL 3/0 3.000 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL 3/5 1.500 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL 5/0 1.250 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL 6/0 500 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL 7/0 400 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL 7/5 1.200 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL 9/0 500 ADET
VAZELİN KATI 300 ADET
VAZELİN SIVI 200 ADET
YÜZEY DEZENFEKTANI 1.000 ADET
Derece Kulaktan Ölçer Prob (Timpanik termometre probu) 1.500.000 ADET
Dijital Ateş Ölçer 250 ADET