• İhale No
    2013/85196
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ağustos 2013 10:30
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

76 KALEM TIBBİ MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/85196
1-İdarenin
a) Adresi:ESKI ISTANBUL YOLU 10. KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI UMUTTEPE İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası:2623037153 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi:uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ AYNİYAT DEPOSUDUR.
c) Teslim tarihleri:İlk teslimat taraflarca sözleşmenin imzalanmasından sonra sipariş üzerine 15 gün içinde yapılacak olup kalanı yine idarenin ihtiyacına göre sipariş üzerine peyder pey teslim edilecek ve teslim süresi 15 gün olacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ESKİ İSTANBUL YOLU 10.KM PROF.DR.BAKİ KOMSUOĞLU BULVARI İZMİT KOCAELİ
b) Tarihi ve saati:19.08.2013 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranacaktır. İsteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
2- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB ´da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.

3-Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır. Bu durumda isteklinin yetki belgesi ve CE, vb belgeler aranacaktır.

4- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği, tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında teklif edilen ilgili tıbbi cihazın www.iegm.gov.tr adresinden uyarı sistemi çerçevesinde takipleri yapılacaktır. Kullanımları ve piyasaya arzları durdurulanların alımları yapılmayacaktır.

5-Sosyal Güvenlik Kurumuna fatura edilebilir olan tüm tıbbi ürünlerin orijinal ürün numarasının 245 ile başlaması halinde ilgili kalem değerlendirme dışı bırakılacaktır.

6- Sağlık Bakanlığı Onaylıdır sayfasının çıktısı dosyada sunulacaktır.

7-Teslim edilecek ürünleri tamamında güncel UBB barkod numaralarının bulunması zorunludur(paket içindeki ürünler de dahil)
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlerin ikişer(2) adet orjinal ambalajında numuneleri, bir tutanak ile birlikte ihale günü satınalma bürosuna teslim edilecektir. Numunelerin üzerinde Firma Adı, Malzemenin İhale Sıra Numarası, İKN su belirtilecektir. Numunesi olmayan firmaların ilgili kalemleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Sözleşme imzalandıktan sonra 1(bir) ay içinde alınmayan numunlerden idare sorumlu olmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ SATINALMA BÜROSU adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ / ZİRAAT BANKASI DERİNCE ŞUBESİ TR 19000100055413221619-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ SATINALMA BÜROSU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ENDOSKOPİKKLİP ATICI 10MM 100 ADET
ENDOSKOPİKKLİP ATICI 5MM 10 ADET
veresiğnesi 12cm 50 ADET
trokar5-12mm 20 ADET
TROKAR15MM 20 ADET
endoasp irrigasyon seti 5mm 150 ADET
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:6,5 PUDRALI 2.000 ADET
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:7 PUDRALI 20.000 ADET(1.GRUP)
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:7.5 PUDRALI 20.000 ADET(1.GRUP)
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:8 PUDRALI 25.000 ADET(1.GRUP)
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:8.5 PUDRALI 10.000 ADET(1.GRUP)
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:6,5 PUDRASIZ 6.000 ADET
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:7 PUDRASIZ 30.000 ADET(2.GRUP)
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:7,5 PUDRASIZ 50.000 ADET(2.GRUP)
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:8 PUDRASIZ 40.000 ADET(2.GRUP)
CERRAHİELDİVEN STERİL NO:8,5 PUDRASIZ 10.000 ADET(2.GRUP)
OYNARBAŞLI DÜZ KAPATICI STAPLER 55-4,8MM 15 ADET
STAPLERLİNEER ARTİKÜLE OLABİLEN ESNEK ŞAFTLI KALIN DOKU 55 MM 15 ADET
DISP.LİNEER KAPATICI & KESİCİ STAPLER 55-60*3,8 50 ADET(3.GRUP)
DISP.LİNEER KAPATICI & KESİCİ STAPLER KARTUSU 55-60 3,8 50 ADET(3.GRUP)
DISP.LİNEER KAPATICI & KESİCİ STAPLER 55-60*4,5-4,8 50 ADET(4.GRUP)
DISP.LİNEER KAPATICI & KESİCİ STAPLER KARTUSU 55-60*4,5-4,8 30 ADET(4.GRUP)
DISP.LİNEER KAPATICI & KESİCİ STAPLER 75-80*4,5-4,8 100 ADET(5.GRUP)
DISP.LİNEER KAPATICI & KESİCİ STAPLER KARTUŞ 75-80*4,5-4,8 200 ADET(5.GRUP)
STAPLERKAVISLI KESICI KALIN DOKU 40 MM 5 ADET(6.GRUP)
STAPLERKARTUSU KAVISLI KESICI KALIN DOKU 40 MM 5 ADET(6.GRUP)
koterplagi ciftli yetiskin 10.000 ADET
koterplagi ciftli pediatrik 2.000 ADET
DAMARMÜHÜRLEME CİHAZI TİROİDEKTOMİ EL APLİKATÖRÜ 20 ADET
DAMARKAPAMA VE KESME PROBU 20cm 30 ADET
DAMARKAPAMA VE KESME PROBU 36cm 30 ADET
ULTRASONİCKESME VE KOAGÜLASYON PROBU 23CM 10 ADET
ULTRASONİCKESME VE KOAGÜLASYON İNCE DİSEKSİYONMAKASI 10 ADET
ULTRASONİCKESME VE KOAGÜLASYON MAKASI EĞRİ 36CM 15 ADET
HEMOVAKDREN çiftli 12 1.500 ADET
POLYPROPYLENEMESH 15X15 CM 50 ADET
POLYPROPYLENEMESH 30X30 CM 15 ADET
STAPLERSİRKÜLER 28mm 20 ADET
STAPLERSİRKÜLER 29-31mm 20 ADET
STAPLERSİRKÜLER 32-34 MM 20 ADET
LAPAROSKOPIKBABCOCK 5MM 20 ADET
ELDIVENDUBLEX NO:7 400 ADET(7.GRUP)
ELDIVENDUBLEX NO:7,5 400 ADET(7.GRUP)
ELDIVENDUBLEX NO:8 750 ADET(7.GRUP)
ELDIVENDUBLEX NO:8,5 200 ADET(7.GRUP)
alcipamugu 10cm naturel 5.000 ADET(8.GRUP)
alcipamugu 15cm naturel 4.500 ADET(8.GRUP)
alcipamugu 10cm sentetik 4.000 ADET(9.GRUP)
alcipamugu 15cm sentetik 4.000 ADET(9.GRUP)
iodoforluinsizyon örtüsü 56cm*45cm 1.000 ADET
MUSLUK3 YOLLU 60.000 ADET
İNTRAKETNO:20 70.000 ADET(10.GRUP)
İNTRAKETNO:22 110.000 ADET(10.GRUP)
İNTRAKETNO:24 90.000 ADET
HASTAALTBEZİ YETİŞKİN BÜYÜK BOY 15.000 ADET
YATAKKORUYUCU ÖRTÜ 60*90 10.000 ADET
IGNEUCU SARI 5.000 ADET
ELDIVENNONSTERIL SMALL 2.000.000 ADET(11.GRUP)
ELDIVENNONSTERIL MEDİUM 2.250.000 ADET(11.GRUP)
ELDIVENNONSTERIL LARGE 1.000.000 ADET(11.GRUP)
ELDIVENNONSTERIL PUDRASIZ (LARGE) 10.000 ADET(12.GRUP)
ELDIVENNONSTERIL PUDRASIZ (MEDIUM) 40.000 ADET(12.GRUP)
ELDIVENNONSTERIL PUDRASIZ (SMALL) 25.000 ADET(12.GRUP)
LavmanSeti 8.500 ADET
kemikmumu 2,5gr 750 ADET
hemovacmini 300 ADET
NOROSIRURJIKRANIAL SET 200 ADET
glukozstribi 180.000 TEST
ketonstribi 7.000 TEST
IDRARTORBASI PEDIATRIK ERKEK 100cc 8.000 ADET
IDRARTORBASI PED. KIZ100cc 7.000 ADET
MASKENEBULIZATOR HAZNELI PEDIATRIK 7.000 ADET
GALOŞ 600.000 ADET
koterucu ve kalemi 4.000 ADET
IDRARKABI STERIL 250.000 ADET
HEMOVACDREN CIFTLI (DOKU DRENAJ SETİ) 14CH 2.000 ADET