T.C.
SAĞLIK. BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Antalya İli Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
SAYI : SATINALMA/71713619 16/12/2015
KONU: TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
SAYIN:
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/F (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satmalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
1- Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.
2- Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
3- Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.
4- İhaleye hile,desise,vait,tehdit3nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.
5- Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadi 1 i vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
6- Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecek,değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır.
İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ Komisyon Başkanlığına HASTA NIN (İSMAİL TUTUCU ) İHTİYACI 1 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI ibaresi yazılacaktır.
7- Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığınca 90 gün içerisinde ödenecektir.
8- Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin tıtubb sağlık bakanlığı ve sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır. Tıtubb sağlık bakanlığı ve sgk kayıtları onaylı belgelerini ibraz etmediği takdirde firmaya fatura ödemesi yapılmayacaktır,
9- Steril edilebilen malzemeler firma tarafından 50,00 TL sterilizasyon ücreti hastane veznemize yatırıldıktan sonra dekont ile birlikte hastanemiz sterilizasyon ünitemize teslim edilecektir.
10- Bütün hasta bazlı ve tıbbi sarf malzeme atımlarında SÖZLEŞME imzalanacaktır.
11- BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 17/12/2015 TARİHİNDE SAAT 10.00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VERİLECEKTİR,
12-
Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|