T.C.
ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Serik Devlet Hastanesi
Sayı : 97736758/2019 - 627 13/12/2019
Konu : Teknik Servise Malzeme Alımı
SAYIN:
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/cl (Doğrudan Teinin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise 17/12/2019 tarihi saat 10:00'e kadar Kurumumuz Satın Alma Komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
1- Teklif edilen malzemeler KDV Hariç Türk Lirası olarak teklif verilecektir. Teklife ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç, montaj vb. giderler dahil olarak teklif verilecektir.
2- Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
3- Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.
4- İhaleye hile, desise, vait, tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K 'in ilgili hükümleri uygulanacaktır.
5- Malzeme tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
6- Bu mektupta belirtilen ürünler için teklif edilen malzemlerin değerlendirmesi her bir kalem için ayrı ayrı yapılacaktır.
7- Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
8- Malzeme bedeli ,malzemenin muayene ve kabul işlemlerinden sonra 150 gün içerisinde Antalya Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince yapılacaktır. Kurum hesaplarında nakit sıkışıklığı söz konusu olursa yıl içerisinde ödemesi yapılacaktır.
9- İsteklilerin ÜTS'de kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin ÜTS' de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkot numaralarını tekliflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir.
10- İstekliler teklifleriyle birlikte ÜTS'den üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarını belgelendirecektir. Bayilikleri bulunmayan firmalardan alım yapılmayacaktır.
11- Bu teklife davet mektubuna olumlu yada olumsuz mutlaka 17/12/2019 tarihinde saat 10:00'e kadar 0 (242) 722 89 97 nolu faksa veya elden Satın Alma birimine cevap verilecektir.
12- Yüklenici sterilizasyon bedeli olarak kestiği fatura tutarı üzerinden %2 iskonto tutarını hastanemiz HALK
BANKASI ANTALYA ŞUBESİ TR70 001 2009 5700 0005 0000 33 nolu yatırılmadığı takdirde hak edişten bu bedel kesilecektir.
Sıra |
Mııl/omcnin Adı |
|
Miklar |
|
liiriın |
Birim 1 İmii |
1 opkıııı li\ iii |
' l Bli |
SI.- 1 Kodu |
1 |
12 V 150 Amper Akü |
4 |
ADET |
|
|
|
|
||
2 |
Akü Kutup Başlığı |
8 |
ADET |
|
|
|
|
||
3 |
5/8 Sıcak Su Hortumu |
12 |
METRE |
|
|
|
|
İdari |
ADRES: MERKEZ MAH. 2026 SOK.NO:lÛ SERİK/ANTALYA
TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATINALMA (2421722 89 97 -İDARE(242) 722 3 0 60 E-MAİL: satinalmaserik@vandex.com
YENİ BİNA JENERATÖR İÇİN AKU ALIM ŞARTNAMESİ SERİK DEVLET HASTANESİ
l.AKÜ SULU BAKIMSIZ OLACAK 2.12 VOLT 150 AMPER OLACAK
3. ALIMI YAPILACAK AKÜNÜN MEVCUTTA BULUNAN 49X22 OLAN YUVAYA UYUMLU OLMASI
4. AKÜ TAKILMADAN ÖNCE AKÜ VOLTAJLARININ ÖLÇÜMLERİ YAPILACAK
6. ALIMI YAPILAN AKÜLER ARIZA DURUMUNDA BİREBİR DEĞİŞİM GARANTİSİ EN AZ İKİ(2)YIL OLACAK
7. AKÜLER -5 DERECE İLE +50 DERECELİK ORTAM SICAKLIĞINDA ÇALIŞACAKTIR
8. AKÜLERİN ÜZERİNDE İMALATÇI FİRMANIN ADI, İMAL TARİHİ,GERİLİM
GÜÇLERİ,KAPASİTE,UYGUNLUK STANDARTLARI,KUTUP BAŞLARI +,- İŞARATİ SONRADAN DEĞİŞMEYECEK ŞEKİLDE OLMALI
9. KULLANIM SÜRECİNDE GERİLİM ŞARJINA İHTİYAÇ DUYULMAYACAK
10. DEĞİŞİMİ YAPILAN AKÜLERİN ESKİLERİNİ FİRMA FİATTAN DÜŞÜP YENİSİNE FİAT VERECEK.ÇIKAN AKÜYÜ TAŞIMA ŞEKLİNE UYGUN ŞEKİLDE İMHA ETMEK İÇİN TESLİM ALACAKTIR.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|