T.C. İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Fatsa Devlet Hastanesi |
|
|
|||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
Sayı |
: 2325362/ |
|
12.12.2019 |
|||||
|
|||||||||
Sayın İLGİLİ |
|||||||||
|
|||||||||
Kurumumuzun ihtiyacı olan 2020 yılı ihtiyacı için 22/F SÖZLEŞMESİ İLE ORTOPEDİ AMELİYAT MALZEMESİ Alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun Doğrudan Temin 22/f Bendi usulünce satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz satınalma birimine bildirilmesini rica ederim.
|
|||||||||
|
Mustafa GÜLDİKEN İdari Mali İşler Müdürü |
|
|||||||
|
|||||||||
MALZEME LİSTESİ EKTEDİR. |
|||||||||
MALZEME LİSTESİ EKTEDİR. 1) Teklif edilen ürünler Sağlık Bakanlığı ÜTS ve TITUBB sistemine kayıtlı ve ONAYLI olmalıdır. ALIMI YAPILACAK OLAN MALZEMELERLE İLGİLİ 22/F SÖZLEŞMESİ YAPILACAK OLUP; VAKA BAŞI KULLANIACAK VE VAKA BAŞI FATURALAR TESLİM EDİLECEKTİR. |
|||||||||
Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5 FATSA ORDU |
|||||||||
|
T.C.
ORDU VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Fatsa Devlet Hastanesi
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22’nci Maddesinin (F) Bendi Kapsamında
Yapılan Alımlara Ait Birim Fiyat Tip Sözleşmesi
(2020 Yılı Hastanemizde Ameliyat Olacak Hastalar İçin 22/F Sözleşmesi İle Malzeme Alımı)
Sözleşmenin Tarafları
Madde 1- Bu sözleşme, bir tarafta … FATSA DEVLET HASTANESİ... (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta … ……………………………………………..bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2- Taraflara İlişkin Bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı: FATSA DEVLET HASTANESİ
b) Adresi : Evkaf Mahallesi. Mandıra Mevkii. No:61 Fatsa/ORDU
c) Telefon numarası: 0452 423 65 00
d) Faks numarası: 0452 424 16 55
e) Elektronik posta adresi (varsa): ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr
2.2. Yüklenicinin
a) Adı ve soyadı/Ticaret unvanı: ……………………….
b) Vergi Kimlik No: ………………………..
c) Yüklenicinin tebligata esas adresi: …………………………
d) Telefon numarası: ……………………….
e) Bildirime esas faks numarası: ……………………….
f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa) : …………………………….
2.3. Her iki Taraf madde 2.1 ve 2.2. de belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraftarlar yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, elden teslim, posta veya posta kuryesi, teleks veya faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla bildirimde bulunabilir.
Sözleşmenin Dili
Madde 3- Sözleşmenin dili Türkçe’dir.
4.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında; 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu, Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği ile Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik ve doğrudan temin dokümanında yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 5- Sözleşmenin Konusu
5.1. Sözleşmenin konusu; İdarenin ihtiyacı olan ve aşağıda tahmini miktarı belirtilen, teknik özellikleri teknik şartnamede düzenlenen 2020 Yılı 22/F Sözleşmesi Alımı, doğrudan temin dokümanı ile bu sözleşmede belirlenen şartlar dâhilinde Yüklenici tarafından temini ve idareye teslimi işidir.
5.2. Sözleşme kapsamında alımı yapılacak mal/malların tahmini miktarı:
5.2.1.
5.3.Bu Sözleşme ile temin edilecek mallar sözleşme ve eklerinde yer alan düzenlemelere uygun teslim edilecektir.
5.4. Sözleşme imzalanmış olması, idareye alım yapma yükümlülüğü getirmez.
5.5. Sözleşme ve eklerinde belirtilen tahmini miktarların, sözleşme süresi sonunda daha az miktarda alınması ve sözleşme bedelinin daha düşük bedelle tamamlanması durumunda yüklenicinin yapmış olduğu gerçek giderlere ilişkin ve yüklenici kârına karşılık olarak yükleniciye bir bedel ödenmeyecektir.
5.6. Sözleşme ve eklerinde belirtilen tahmini miktarların sözleşme süresi bitmeden tamamının alınması durumunda iş artışı yapılmayacaktır.
Madde 6- Sözleşmenin ekleri
6.1. Teknik Şartname bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup idareyi ve yükleniciyi bağlar. Sözleşme hükümleri ile teknik şartnamedeki hükümler arasındaki çelişki veya farklılıklar olması halinde teknik şartnamede yer alan hükümler esas alınır.
Madde 7- Sözleşmenin Türü ve Bedeli
7.1. Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, teknik şartnamede adı ve teknik özellikleri belirtilen her bir iş kalemi ile bu iş kalemleri için yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan …… ()… bedel üzerinden akdedilmiştir.
7.2. Alınan malların bedellerinin ödenmesinde yüklenici tarafından teklif edilen ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.
Madde 8- Sözleşmenin Süresi
8.1. Bu sözleşmenin süresi işe başlama tarihinden itibaren ……. gündür.
9.1. Sözleşme süresi sonunda,
9.2. İdarenin siparişi üzerine Yüklenici tarafından malın bu sözleşme ve teknik şartnamede belirtilen hükümler çerçevesinde 3 (üç) kez getirilmemesi halinde,
9.3. Sözleşme süresi içerisinde ihtiyacın tamamen ortadan kalkması, ihtiyacın başka alım yolları ile temin edilmesi ve ilgili mevzuat hükümleri doğrultusunda yapılacak değişiklikler nedeniyle alımdan vazgeçilmesi vb. gibi durumlarda,
9.4. 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi halinde,
9.5. Yüklenicinin sözleşmenin fesih edilmesi talebini idareye bildirmesi durumunda,
Herhangi bir işlem yapılmasına gerek kalmaksızın sözleşme sona ermiş sayılır.
9.6.Sözleşmenin yukarıda yer alan hususlara dayanarak iptal edilmesine bağlı olarak sözleşmenin daha düşük bir bedelle tamamlanması durumunda, yüklenicinin yapmış olduğu gerçek giderlere ilişkin ve yüklenici kârına karşılık olarak yükleniciye bir bedel ödenmeyecektir.
Madde 10- Malın/İşin Teslim Alma Şekil ve Şartları ile Teslim Programı
10.1.İşin yapılma / Malın Teslim Edilme Yeri/Yerleri:
Fatsa Devlet Hastanesi Taşınır Kayıt Kontrol Birimi ilgili deposuna vaka başı teslim edilecektir.
10.2. İş Başlama Tarihi : Sözleşmenin İmzalanmasına Müteakip İşe Başlanacaktır.
10.3. Teslim Şekli:
10.3.1.Bu sözleşme kapsamındaki mallar idarenin ihtiyacı doğrultusunda hasta başına alım yapılacaktır.
10.3.2.Sözleşme kapsamındaki mallar idare tarafından ihtiyaç oldukça telefon/faks/yazı ile talep edilecektir.
10.3.3.İdarenin siparişinin yükleniciye bildirilmesini müteakip (posta/faks/telefon) planlı ameliyatlarda 1 gün acil durumlarda ise 5 (beş) saat içinde malzemeler idareye teslim edilecektir.
10.4. Teslimata ilişkin diğer hususlar: İş bu Sözleşme birim fiyat üzerinden yapılacak ve mal teslimi hastanenin talebi doğrultusunda 31/12/2020 tarihine kadar vaka başı teslim edilecektir.
Madde 11- Ödeme yeri ve şartları
11.1. Ödeme Yeri: İdare tarafından sözleşmeye ilişkin ödemeler Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Hizmetleri Birimince ve/veya Mal Müdürlüğünce yapılacaktır.
11.2. Sözleşme konusu malın sözleşme ve teknik şartnameye uygun olarak teslim edilmesi koşuluyla ödemesine ilişkin hususlar ve ödeme zamanı aşağıda belirtilmiştir.
11.3. Ödemeye esas para birimi Türk Lirası’dır.
11.4. İdare, Muayene ve Kabul Komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren yüklenicinin yazılı talebi üzerine en geç 120 (yüz yirmi) gün içinde yükleniciye veya vekiline ödemeyi yapacaktır. Nakit durumunun yetersiz olması durumda faturanın ödeme birimine teslim tarihinden sonra sırası geldiği zaman ödenecektir.
11.5. İdarenin ihtiyacı doğrultusunda yüklenici tarafından teslim edilen mallardan Muayene ve Kabul Komisyonunca kullanıldığı tespit edilen malların bedeli ödenecektir. Kullanılmayan mallar ise yükleniciye iade edilecektir.
Madde 12 - Bildirimler, olurlar, onaylar, belgeler ve tespitler
12.1. İdare ve yüklenici arasında sözleşmenin uygulanmasına yönelik her türlü işlem (sipariş bildirimi hariç) yazılı yapılır. Sözleşmeye göre taraflardan birinin işin yürütülmesi ve malın teslim edilmesine ilişkin bir izin, onay, belge, olur vermesi veya tespit yapması, ihbar, çağrı veya davette bulunması gerektiğinde bu işlemler taraflar arasında yazılı veya faks yoluyla yapılabilir.
12.2. İdare veya Yüklenici, sözleşmenin yürütülmesi ve/veya malın teslim edilmesine ilişkin tespit yapılmasını gerektiren durumlarda, bu tespiti yazılı olarak yapar veya yaptırır ve tutanağa bağlar.
Madde 13 - Yüklenicinin vekili
13.1.Yüklenici, bu sözleşmeden kaynaklanan yükümlülüklerini yerine getirirken İdarenin onayı ile sorumlu bir vekil atayabilir. Bu durumda Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarenin uygun göreceği bildirim süreleri ve koşullar dahilinde noterlikçe tanzim edilecek yetki belgesi ile birlikte yetkili temsilcisinin (yüklenici vekili) adı, soyadı, adres ve telefonlarını İdareye bildirmekle yükümlüdür.
13.2. Yüklenici vekili, muayene ve kabul işlemleri ya da montaj işlemleri sırasında, İdarenin yetkili birimleri veya komisyonları ile birlikte çalışacaktır.
Madde 14 –Muayene ve kabul işlemleri
14.1. Yüklenici tarafından muayene edilecek malın tamamının incelenmesini kolaylaştıracak bir düzende bulunduracaktır. Muayeneden önce fiziksel nitelikler kontrol edilecektir. Yükleniciler fiziksel muayene sonucu verilen red raporuna usulüne göre itiraz ederek ikinci bir muayene isteyebilir. Bu taktir de mal aynen korunmak suretiyle ilk muayenede bulunmamış olan kişilerden kurulacak (3) kişilik ikinci bir komisyona muayene yaptırılacaktır. Bu komisyonun vereceği karar kesin olacaktır ve bu rapora itiraz edilemez. Malın fiziksel muayenesine başlanmadan önce bir tutanak tutulur, tutanakta muayenenin başlangıcından itibaren inceleme muayene ve numune alma safhaları özetlenir. İzlenecek yöntem usul ve sonuç belirtilir. Bu tutanak komisyonca imzalanır ve yüklenici veya vekiline imzalattırılır. İşin süresi içinde getirilen mal veya yapılan işin muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tesbit edildiğinde yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içerisinde uygun çıkmayan mallar sadece yerine birdefaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. İşin süresi dolmuşsa ihale dökümanında belirtilen ihtarlı süre verilerek bu süre içinde bir defa olmak üzere teslim alınarak muayeneleri yapılır. Uygun çıkmayan mallar yerine yeniden getirilen malların muayenesi sonucunda da olumsuz çıkması durumunda da idarenin deposundaki malın tamamını ihale dökümanında belirtilen süre içerisinde geri almak zorundadır. Alınmaya mallara ilişkin olarak idareden her hangi bir hak talebinde bulunamaz.
Madde 15 - Sözleşmenin devir şartları
15.1. Bu sözleşme herhangi bir şekilde devredilemez
15.2. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 16 - Avans ve Fiyat Farkı Verilmesi Şartları ve Miktarı
16.1. Bu sözleşme kapsamında avans ve fiyat farkı verilmeyecektir.
Madde 17. Sözleşme bedeline dahil olan diğer giderler
17.1. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil değildir. KDV hariç diğer vergi, resim ve harçlar ile sözleşmeyle İlgili diğer giderler yüklenici tarafından karşılanacaktır.
Madde 18- Kesin Teminat
18.1.Kesin Teminat alınmayacaktır.
19.1. Yüklenici, işlere gereken özen ve ihtimamı göstermeyi, sözleşme konusu malı sözleşme ve şartnamelere göre belirlenen süre ve bedel dâhilinde gerçekleştirmeyi ve oluşabilecek kusurları sözleşme hükümlerine uygun olarak gidermeyi kabul ve taahhüt eder. Yüklenici, üstlenmiş olduğu iş ve bu işe ilişkin programa uygun olarak, malın süresinde teslim ve montajı için gerekli her türlü makine, araç ve yardımcı tesisleri hazırlamak, her türlü malzemeyi ve personeli sağlamak zorundadır. İdarenin uyarı ve talimatlarına uymaması veya sözleşmede belirtilen yükümlülüklerin ihlal edilmesi nedeniyle, İdarenin ve/veya üçüncü şahısların bir zarara uğraması halinde, her türlü zarar ve ziyan yükleniciye tazmin ettirilir.
19.2. Yüklenici, işin yapımı sırasında yürürlükteki tüm kanun, tüzük, yönetmelik ve benzeri mevzuat hükümlerine de uymakla yükümlüdür. Yüklenicinin bu yükümlülüğünü ihlal etmesi nedeniyle ortaya çıkan zararlar ile üçüncü kişilere, çevreye veya İdare personeline verilen zarar ve ziyandan Yüklenici sorumludur. Bu şekilde meydana gelen zarar ve ziyanın İdarece tazmin edilmesi halinde, tazmin bedeli Yüklenicinin alacaklarından kesilmek suretiyle tahsil edilir. İdare alacağının bu şekilde tahsil edilemediği durumlarda, alacak miktarı genel hükümlere göre Yükleniciden tahsil edilir.
19.3. Yüklenici, sözleşme konusu malların İdareye teslimine kadar korunmasından sorumludur. Yüklenici, malın İdareye tesliminden önce deprem, su baskını, toprak kayması, fırtına, yangın, hırsızlık, üçüncü kişiler tarafından verilecek zararlar dahil olmak üzere malın zayii, kısmen veya tamamen hasar görmesi gibi durumlarda malı yenisi ile değiştirmek zorundadır.
19.4. Yüklenici, yetkili kuruluşlarca alım konusu malın piyasaya arzına ve ürün güvenliğine ilişkin yaptıkları düzenlemelere uygun mal teslim etmek zorundadır.
20.1. Yüklenici, işin yerine getirilmesi sırasında yasa, yönetmelik ve tüzükler ile belirlenen standartlara uygun iş ve işçi sağlığı ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini almakla yükümlüdür.
20.2. Yüklenicinin ilgili mevzuata göre gerekli önlemleri almasına rağmen olabilecek kazalarda, Yüklenicinin personelinden kazaya uğrayanların tedavilerine ilişkin giderler ile kendilerine ödenecek tazminat Yükleniciye aittir. Ayrıca, personelden iş başında veya iş yüzünden ölenlerin defin giderleri ile ailelerine ödenecek tazminatın tümü de Yüklenici tarafından karşılanır.
20.3. Yüklenicinin teknik ve idari personeli ile Alt Yüklenicileri ve bunların personelinden her ne şekilde olursa olsun, iş başında bulunmasına engel durumları tespit edilenler, İdare tarafından yapılacak bildirim üzerine, Yüklenici tarafından derhal iş başından uzaklaştırılır.
20.4. İhale dokümanında Yüklenici tarafından personel çalıştırılması öngörülmüş ise bu personelin çalıştırıldığına ilişkin belgeleri İdareye vermek zorundadır.
21.1.Yüklenici, iş için gerekli tüm mal ve malzemenin montajından, ambalajlanmasından, yüklenmesinden, taşınmasından, teslim edilmesinden, boşaltılmasından, depolanmasından ve korunmasından sorumludur. Malzemelerin taşınması sırasında meydana gelebilecek her türlü hasardan Yüklenici sorumludur.
22.1. Yüklenici teslim, montaj ve ambalajlama şekli ve durumu, sözleşme ve şartnamelere uymayan veya eksik ve kusurlu oldukları tespit edilen malları, İdarenin talimatı ile belirlenen süre içinde bedelsiz olarak değiştirmek veya düzeltmek zorundadır.
Madde 23- Kabulden sonraki hata ve ayıplardan sorumluluk
23.1. İdare, teslim edilen malda/işte hileli malzeme kullanılması veya malın teknik gereklerine uygun olarak imal edilmemiş olması veya malda/işte gizli ayıpların olması halinde, malın teknik şartnameye uygun başkan bir mal ile değiştirilmesi veya işin teknik şartnameye uygun hale getirilmesini Yükleniciden talep eder. Malın/işin İdare tarafından kabul edilmesi veya işin üretim aşamasında ya da teslim öncesi imalat aşamasında denetlenmiş olması veya işin kabul edilmiş olması yüklenicinin sözleşme hükümlerine uygun mal teslimi veya iş yapma hususundaki sorumluluğunu ortadan kaldırmaz.
23.2. Piyasa denetimi ve gözetimi konusunda yetkili kuruluşlar tarafından alım konusu malın veya malların piyasaya arzının yasaklanması, piyasadan toplanması veya ürünlerin güvenli hale getirilmesinin imkansız olduğunun tespit edilmesi durumlarında, yüklenici malı veya malları geri almak ve satış bedelini iade etmekle yükümlüdür. Ayrıca, bu mal veya malların kullanılmasından kaynaklanan zararları tazmin etmekle yükümlüdür. Yüklenici tarafından geri alınan malların piyasaya arz edilen yeni modellerlerle değiştirilmesinin talep edilmesi ve bu talebin İdare tarafından uygun görülmesi durumunda yeni model kabul edilebilir. Yeni model için ayrıca ek bir ödeme yapılmaz.
Madde 24 - Yeni model
24.1. Sözleşme konusu malın özelliği gereği yeni tasarlanan veya üretilen modeline dönüştürülme imkânının mevcut olması halinde; mevcut teknik şartnameye uygun olması, bu değişiklik sebebiyle fiyat farkı veya ek bir maliyet talep edilmemesi ve İdare ile Yüklenicinin mutabakatı halinde, alım konusu mal yeni tasarlanan veya üretilen modeli ile değiştirilebilir.
Madde 25 - Ambalajlama
25.1. Sözleşme konusu mal, teknik şartnamesinde aksi kararlaştırılmadığı durumlarda, orijinal ambalajında teslim edilecektir.
27.1. Yüklenici, Sözleşme hükümlerine göre sağlayacağı mal ve montaj sistemleri ile bunların herhangi bir parçasına ait marka, patent, endüstriyel tasarım ve faydalı model hak bedellerini ödeyecektir.
27.2. Yüklenici üstlendiği yükümlülükleri yerine getirmesi sırasında veya getirmesi nedeniyle, ilgili mevzuat hükümleri gereğince koruma altına alınmış fikri ve/veya sınai mülkiyet konusu olan bir hak ve/veya menfaatin ihlal edilmesi halinde, bundan kaynaklanan her türlü idari, hukuki, cezai ve mali sorumluluk kendisine aittir. Yüklenici bu konuda İdareden herhangi bir talepte bulunamaz. Buna rağmen İdare hukuksal bir yaptırımla karşı karşıya kalırsa, diğer hakları saklı kalmak kaydıyla Yükleniciye rücu eder. İdarenin talebi üzerine Yüklenici, sözleşme imzalanmadan önce, üstleneceği hizmetin fikri ve sınai mülkiyet konusu olup olmadığını, eğer bu kapsamda ise konuya ilişkin kendisine ve üçüncü kişilere ait hak ve yükümlülükleri, İdareye tam olarak bildirmek ve belgelendirmek zorundadır.
27.3. Yüklenici, mal üzerindeki fikri ve/veya sınai mülkiyet konusu hak veya eser üzerindeki hakların lisanslarını İdare adına temin edecektir.
27.4. Sözleşme konusu malın İdare tarafından geliştirilmiş yeni bir patent, tasarım, buluş, faydalı model ve benzeri kapsamda olması halinde Yüklenici, bu fikri ve sınai haklara tecavüz etmeyeceğini, kendisine teslim edilen proje veya teknik belgelere dayalı olarak herhangi bir sınai mülkiyet iddiasında bulunmayacağını kabul ve taahhüt eder.
Madde 28 - Sözleşmede değişiklik yapılması
28.1. Sözleşme imzalandıktan sonra, sözleşme bedelinin aşılmaması ve idare ile yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla, malın teslim yerine ilişkin sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.
28.2. Bunun dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.
Madde 29- Anlaşmazlıkların Çözümü
29.1 Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Fatsa mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
Madde 30- Hüküm Bulunmayan Haller:
30.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun, SGK, Sağlık Bakanlığı ve Kamu Hastaneleri Kurumu’nun ilgili yönetmelikler, tebliğler ile genelgelerine istinaden hareket edilecektir.
Madde. 31- Diğer Hususlar
31.1. Bu sözleşme teknik şartnamenin bütün hususlarını kapsar.
31.2. Sözleşme imzalandıktan sonra SUT’ da fiyatların değişmesi veya SUT’ tan çıkartılması durumunda idare isterse alımdan vazgeçebilir.
31.3. Sözleşme yapılmış olmasının idareye alım yapma yükümlülüğü getirmeyecek olup; alımın daha az miktarda (piyasa araştırmasında belirtilen tahmini miktarların altında) tamamlanması durumunda yüklenici yapmış olduğu gerçek giderlere ilişkin veya yüklenici karına karşılık olarak bir bedel isteyemeyecektir.
31.4. Teklif edilen ürünlerin GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla eşleşmesi, onaylı olması ve SGK’nın geri ödeme listesinde olması gerekmektedir. Firmalarca ürünleri hakkında kağıt veya elektronik ortamda yapılan tüm veri bildirimlerinin, verilen bilgi ve belgelerin yanlışlığı sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi, ürünlerin onayının olmaması, SGK’nın negatif listesinde bulunması durumlarında, bu ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun ve/veya bu durumda olan ürünlerin ödemesinin gerçekleştiğinin tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum ve üçüncü kişilerin SGK kesintisinden dolayı oluşacak zararı yüklenici firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk yüklenici firmalara ait olacaktır.
32.5. Sözleşme süresi içerisinde herhangi bir nedenle ÜTS / TITUBB veya SGK onayından veya ödeme listesinden çıkarılan malzemeler için sipariş verilmeyecek, sipariş verilmiş veya acil durumlarda kullanılmış olsa dahi ilgili malzemelerin ödemeleri yapılmayacaktır. Firma ilgili malzemeler için herhangi bir ödeme talebinde bulunamayacaktır.
32.6. Sözleşme kalemleri harici herhangi bir malzeme kullanılmayacak ve fatura edilmeyecektir.
32.7. SUT FİYATLARINDA OLUŞABİLECEK FİYAT İNDİRİM DEĞİŞİKLİKLERİ İLE İLGİLİ OLARAK OLUŞAN FARK YÜZDESİ KADAR SÖZLEŞME FİYATLARINA DEĞİŞİM YÜZDESİ ORANINDA EKSİLTME YAPILACAKTIR. SUT’TA FİYATLARIN YÜKSELTİLMESİ DURUMUNDA SÖZLEŞME BİRİM FİYATLARINDA HER HANGİ BİR ARTIŞ YAPILMAYACAKTIR.
32.8. YÜKLENİCİ FİRMA SUT TEBLİĞİNE AYKIRI MALZEME KULLANDIRMAYACAK VE SUT TEBLİĞİNE AYKIRI KULLANILAN MALZEMELER İÇİN ÖDEME TALEBİNDE BULUNAMAYACAK VE ÖDEMESİNİN GERÇEKLEŞTİĞİNİN TESPİTİ HALİNDE İLGİLİ FİRMADAN GERİ TAHSİL EDİLECEK ve usulüne uygun olarak yapılmadığının tesbiti halinde;
a- Birinci defada sözleşme bedelinin %5 (yüzde beşi) oranında,
b- İkinci defada sözleşme bedelinin bedelinin %10 (yüzde onu) oranında,
c- Üçüncü defada sözleşme bedelinin %20 (yüzde yirmi) oranında ceza kesilerektir.
Madde 32- Yürürlülük;
32.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 33- İmza
Bu sözleşme 33 (otuzüç) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …………..2019…. tarihinde (1) nüsha düzenlenmiş olup (1) nüsha idarede alıkonulmuştur. Ancak yüklenicin talebi halinde aslına uygun onaylanmış sureti yükleniciye verilecektir.
İDARE YÜKLENİCİ
S.NO | MALZEMENİN ADI | MİKTAR | BİRİM | SUT KODU | SUT FİYATI | BİRİM FİYAT | TOPLAM FİYAT |
1 | OLECRENON PLAK | 15 | Adet | TV1570 | 0,00 | ||
2 | HUMERUS DISTAL PLAK | 20 | Adet | TV1950 | 0,00 | ||
3 | HUMERUS PROKSİMAL | 25 | Adet | TV1730 | 0,00 | ||
4 | KLAVIKULA PLAK | 20 | Adet | TV1550 | 0,00 | ||
5 | FIBULA PLAK | 40 | Adet | TV1930 | 0,00 | ||
6 | DUZ LCP DCP PLAK | 25 | Adet | TV1670 | 0,00 | ||
7 | SEMITUBULER PLAK | 25 | Adet | TV2410 | 0,00 | ||
8 | TIBIA DISTAL PLAK | 15 | Adet | TV1790 | 0,00 | ||
9 | HALGUS VALGUS PLAK | 15 | Adet | TV1350 | 0,00 | ||
10 | 2.5 MM KİLİTLİ VIDA | 30 | Adet | TV1150 | 0,00 | ||
11 | 3.5 MM KİLİTLİ VIDA | 650 | Adet | TV1170 | 0,00 | ||
12 | 3.5 MM KORTIKAL VIDA | 280 | Adet | TV1030 | 0,00 | ||
13 | 3.5 MM KİLİTLİ KANULLU VIDA | 190 | Adet | TV2990 | 0,00 | ||
14 | AKUTRAK VIDA | 50 | Adet | TV2890 | 0,00 | ||
15 | AKUTRAK VIDA | 75 | Adet | TV2910 | 0,00 | ||
16 | KANULLU VIDA | 39 | Adet | TV2930 | 0,00 | ||
17 | KANULLU VIDA | 39 | Adet | TV2950 | 0,00 | ||
18 | WASHER | 50 | Adet | TV5740 | 0,00 | ||
19 | HIBRIT FIKSATOR | 100 | Adet | TV3112 | 0,00 | ||
20 | TUBULER FIKSATOR | 140 | Adet | TV3113 | 0,00 | ||
21 | ELASTIK KABLO | 75 | Adet | TV5750 | 0,00 | ||
22 | ERIYEN VIDA | 30 | Adet | TV1090 | 0,00 | ||
23 | ERIYEN PIN | 75 | Adet | TV5680 | 0,00 | ||
24 | TIBIA PROKSİMAL PLAK | 15 | Adet | TV1810 | 0,00 | ||
25 | DUZ PLAK | 15 | Adet | TV1690 | 0,00 | ||
26 | FEMUR DISTAL PLAK | 25 | Adet | TV1730 | 0,00 | ||
27 | 4.5 KİLİTLİ VIDA | 180 | Adet | TV1190 | 0,00 | ||
28 | 4.5 KORTIKAL VIDA | 95 | Adet | TV1050 | 0,00 | ||
29 | 4.5 KİLİTLİ KANULLU VIDA | 45 | Adet | TV2990 | 0,00 | ||
30 | 5.0 SPONGOZ VIDA | 100 | Adet | TV1210 | 0,00 | ||
31 | FEMORAL KOMPANENT | 30 | Adet | AP2230 | 0,00 | ||
32 | TIBIAL KOMPONENT | 30 | Adet | AP2660 | 0,00 | ||
33 | TIBIAL İNSERT | 30 | Adet | AP2540 | 0,00 | ||
34 | CEMENT | 30 | Adet | AP3150 | 0,00 | ||
35 | SENTETIK GREFT 5 CC | 20 | Adet | SG1120 | 0,00 | ||
36 | SENTETIK GREFT 10 CC | 75 | Adet | SG1140 | 0,00 | ||
37 | SENTETIK GREFT 15 CC | 100 | Adet | SG1150 | 0,00 | ||
38 | SENTETIK GREFT 20 CC | 150 | Adet | SG1160 | 0,00 | ||
39 | SENTETIK GREFT 30 CC | 150 | Adet | SG1170 | 0,00 |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|