• İhale No
    2016/27699
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Mart 2016 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    11 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

144 Kalem Patoloji Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/27699
1-İdarenin
a) Adresi : Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143182400 - 4143182420
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 144 Kalem Patoloji Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : M.Akif İnan Eğitim ve Arş. Hast. Viranşehir Dev. Hast. Balıklıgöl Dev. Hast. Kadın Hastalıkları ve Doğ.Hast. Siverek Dev. Hast. Birecik Dev. Hast. Akçakale Dev. Hast. Suruç Dev. Hast. Halfeti Dev. Hast.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp, Sözleşme süresi içerisinde Bakanlığımızın azami stok uygulamaları çerçevesinde İdarelerin talebi üzerine verilecek siparişler mesai saatleri arasında 30 (otuz) gün içerisinde ilgili sarf deposuna teslim edilecektir. Sözleşme süresince peyder pey veya bir defada alım yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 Konferans Salonu) Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 04.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;
1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.

Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1- Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı”
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
3-Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler, ihale dosyasında sunulacaktır. Sunmayan firmaların teklifleri değerlendirilmeye alınmayacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Numunenin sunulma yöntemi ile ihale komisyonunca numunenin değerlendirilmesine yönelik düzenleme:

a.İstekliler ihale dokümanları ile birlikte verilen "Numune Sayıları Listesi" nde belirtilen sayıda numune vereceklerdir.  Numuneleri ihale saatinden önce Genel Sekreterlik 4. Kat Mali Hizmetler Birimine, üzerinde firma adı ve ürünün sıra numarasının belirtildiği bir etiket yapıştırarak numune teslim formu ile (soğuk zincir kuralına tabi olan ürünler için de geçerli) teslim edeceklerdir. İstenilen şekilde sunulmayan ürünlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

b.İstekliler ihale dokümanları ile birlikte verilen "Numune Sayıları Listesi" nde katalog ve data sheet istenen kalemler için listede belirtildiği şekilde katalog ve data sheet sunacaklardır. İstenilen şekilde sunulmayan ürünlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 

İstekliler tarafından verilen numuneler laboratuvar şartlarında denenerek uygun olup olmadığına karar verilecektir.
İhale komisyonu gerekli gördüğü kalemlerde (numune listesinde numune istenmese dahi) daha sonra numune isteyebilir. İstekliler istenilen numuneyi ve teknik desteği temin etmek zorundadır. Temin etmeyen isteklilerin o kaleme ait vermiş oldukları teklif değerlendirmeye alınmayacaktır.

e.Numune verilecek ürünler için;

1.Numunesi olmayan ve tabloda belirtilen miktar kadar numune vermeyen,

2.Verilen numunedeki marka ile UBB de sunmuş olduğu marka aynı olmayan,

3.Verilmiş olan UBB ile teklif edilen ürün içeriği farklı olan,

4.Numuneleri teknik şartname maddelerine uygun olmayan isteklilerin o kalem için vermiş olduğu teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.

İstekli teklif ettiği tüm malzemelerin marka, model, klonu, ön işlem uygulaması, kullanılması, bilgilerini ihale dosyasında liste halinde sunmalı veya birim fiyat teklif cetvelinde belirtmelidir. Liste halinde sunmayan veya birim fiyat teklif cetvelinde belirtilmeyen isteklilerin o kalem için vermiş oldukları teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi / Şanlıurfa [İstekliler ihale dokümanı satış bedeli tutarını Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Halk Bank A.Ş İpekyol Şubesi IBAN-TR 30 0001 2001 3210 0005 1000 04 nolu kurumsal hesabına (ihale kayıt numarası belirtilerek ve doküman bedeli olduğuna ilişkin kayıt düşülerek) yatırdıklarına dair dekontu idareye sunmak suretiyle ihale dokümanını satın alabilirler.] adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 Mali Hizmetler Birimi) Şanlıurfa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ALFA 1 ANTİTRİPSİN 3 adet
ALFA 1 FETOPROTEİN 4 adet
ALK 2 adet
AMACR 8 adet
AMİLOİD 4 adet
BCL 2 8 adet
BCL 6 5 adet
CA 125 2 adet
CALCİTONİN 6 adet
CALDESMON 6 adet
CALPONİN 10 adet
CALRETİNİN 6 adet
CD10 8 adet
CD117 6 adet
CD138 8 adet
CD15 6 adet
CD1a 5 adet
CD2 5 adet
CD20 10 adet
CD23 6 adet
CD3 10 adet
CD30 8 adet
CD31 6 adet
CD34 10 adet
CD38 6 adet
CD4 6 adet
CD44 5 adet
CD5 10 adet
CD56 5 adet
CD68 10 adet
CD7 5 adet
CD79a 7 adet
CD8 7 adet
CD99 4 adet
CDX2 5 adet
CEA 2 (CD 66e) 5 adet
CerbB2 10 adet
CHROMOGRANİN A 10 adet
CK 19 10 adet
CK 20 10 adet
CK 5/6 10 adet
CK 7 10 adet
CK 8/18 6 adet
CYCLİN D1 5 adet
D2-40 3 adet
DESMİN 10 adet
E.CADHERİN 7 adet
EMA 10 adet
FAKTÖR 8 6 adet
FASCİH 2 adet
GALAKTİN 3 10 adet
GCDPF-15 6 adet
GFAP 6 adet
GLİKFORİN 2 adet
HCG 6 adet
HEPATİTİ B 10 adet
HEPATOCYTE(HEP PAR) 5 adet
HMB-45 10 adet
HMW KERATİN 10 adet
HPL(Human Plas.Lact.) 8 adet
HPV 8 adet
İNHİBİN 7 adet
KAPPA LİGHT CHAİN 6 adet
Kİ 67 10 adet
LAMBDA LİGHT CHAİN 6 adet
LAMİNİN 8 adet
LCA 10 adet
LMW KERATİN 10 adet
MELAN A 10 adet
MESOTHELİOMA-AB (HBME 1) 10 adet
MYELOPEROXİDASE 6 adet
NAPSİN A 2 adet
NSE 2 5 adet
ÖSTROJEN 10 adet
P16 8 adet
P53 10 adet
P57 5 adet
P63 10 adet
PANKERATİN(SİTOKERATİN) 10 adet
PAX5 2 adet
PLAP 8 adet
PROGESTERON 10 adet
PSA 8 adet
S100 10 adet
SİNAPTOFİZİN 10 adet
SMA(AKTİN) 10 adet
TAG 72 3 adet
THYROGLOBULİN 5 adet
TTF-1 5 adet
VİMENTİN 10 adet
WİLLMS TÖMÜR 5 adet
CONGO RED(100 TEST) 1 adet
EZN(Ehrlich Zirhl-Neelsen)100 TEST 3 adet
GROCOTT GOMORİ 100 TEST 3 adet
KRİSTAL VİYOLE 150 ML 5 adet
MASON TRİKROM (100 TEST) 10 adet
MÜSİN CARMİNE(100 TEST) 5 adet
ORSEİN 3 adet
PAS ALCİAN BLUE PH 2.5 (100 TEST) 56 adet
PAS BOYASI (100 TESTLİK) 2 adet
PRUSYA MAVİSİ 100 TEST 7 adet
PTAH 100 TEST (FOSFOTUNGOTİK ASİT HEMATOKSİL) 2 adet
RETİKÜLİN(100 TEST) 7 adet
TOLUİDİN BLUE 150 ML 3 adet
VAN GİESON ELASTİN (100 TEST) 2 adet
VON KOSSA 2 adet
AEC KROMOJEN SUBSTRAT 125 ML 1 adet
FROZEN İŞLERİ İÇİN EMBEDDİNG SOLÜSYONU 2 adet
İHK SU BAZLI KAPAMA MADDESİ (Aques Mount-Low Viscosity 500 ml 3 adet
ABSOLU ALKOL 150 litre
ASETİKASİT 20 litre
FORMALDEHİT 1.170 litre
FORMİK ASİT 12 litre
KSİLEN 1.070 litre
BASE MOULD 15*15*6 70 adet
BASE MOULD 24*30*12 70 adet
BASE MOULD 24*37*12 50 adet
BASE MOULD 5*5*5 50 adet
BASE MOULD 24*24*6 70 adet
DOKU İŞARETLEME BOYA KİTİ 6 adet
HİDROFOBİK KALEM (PAP PEN) 22 adet
KAPAKLI PLASTİK DOKU TAKİP KASETİ 60.000 adet
LAMEL - 24x50 (100'lük kutu fiyatı verilecektir.) 790 adet
MAKROSKOPİ BIÇAK TUTUCUSU 4 adet
MAPE 123 adet
METAL DOKU TAKİP KASET KAPAĞI 200 adet
MEZÜR 100 ML 4 adet
MİKROTOM BIÇAĞI (50'lik kutu fiyatı verilecektir.) 100 adet
PARAFİN (GRANÜL) 700 kilogram
PATOLOJİ BLOK ARŞİV DOLABI 7 adet
PATOLOJİ LAM ARŞİV DOLABI 4 adet
PLASTİK TÜP 500 adet
POZİTİF YÜKLÜ LAM (72'lik kutu fiyatı verilecektir.) 255 adet
RODAJLI LAM (50'lik kutu fiyatı verilecektir.) 1.420 adet
SPESMEN KABI(10 ML) 1.350 adet
SPESMEN KABI(100 ML) 7.230 adet
SPESMEN KABI(50 ML) 900 adet
SPESMEN KABI (2000 ML) 320 adet
CERRAHİ MAKAS (EĞRİ) 5 adet
CERRAHİ MAKAS (DÜZ) 22 adet
PENSET DÜZ DİŞLİ 16 CM 11 adet
PENS KLEMPSİZ DİŞLİ 16 CM 11 adet
PENSET DÜZ DİŞSİZ İNCE UÇLU 15 adet
ENTEREKTOMİ MAKASI 3 adet