• İhale No
    2012/16778
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Mart 2012 11:00
  • İdare
    80. Yıl Pozantı Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık 8 0 . y ıl P o za ntı Dev let H a sta nesi
8 Kalem Hemodiyaliz Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/16778
1-İda re nin
a) Adresi : Pozantı 80. Yıl Devlet Hastanesı E-90 Karayolu Üzerı, Hastane Cad.
01470 Pozantı Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3225813945 - 3225813919
c) Elektronik Posta Adresi : adanadhs5@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pozantı 80. Yıl Devlet Hastanesi Ambarına Teslim Edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen sipariş tarihinden itibaren 5 (beş) işgünü içerisinde mal teslimi yapılacaktır. Malların peyder pey 01/10/2012 tarihine kadar 3 partide teslimatı tamamlanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Pozantı 80. Yıl Devlet Hastanesi Toplantı Odası, E-90 Karayolu
Üzeri 01470 Pozantı / Adana
b) Tarihi ve saati : 16.03.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- İsteklilerin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamında, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına
(TİTUBB) kayıtlı olması şartı aranacaktır.
2- Bunun için, İstekliler tarafından, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına, Üretici ve İthalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayilerin kayıtlı olduğunu gösteren Firma tanımlayıcı no ve Bayi tanımlayıcı no yazılarak teklif dosyasına konulacaktır.
3- Alımı yapılacak olan tıbbi malzemelerin ( Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamındaki Ürünler İçin) T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TİTUBB) kayıtlı olması şartı aranılacaktır.
4- İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış
bulunan ürün numarasını (barkod) ihale sıra no belirterek yazılı olarak teklifleri ile birlikte vereceklerdir. TİTUBB tarafından onaylanmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır.
5- TİTUBB tarafından onaylanan ürünler için, İsteklilerden yürürlükteki Tıbbi Cihaz yönetmeliklerinin öngördüğü AT belgelerini ( CE/EC Sertifikaları, Uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, teklif edilen ürünlerin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu belirlemek amacı ile
ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı broşür, katalog, tanıtım materyelleri vs. ile teklif edilen üründen birer adet numuneyi sunacaklardır.Sunulacak numuneler ihale teklif zarfı ekinde kapalı kutu içerisinde olacaktır. Sunulacak olan numunelerin üzerine, Firma Adı, Malzemenin Sıra Numarası ve Adı belirtilerek teslim edilecektir. Bu kurala uymayan numuneler değerlendirilmeye alınmayacaktır.Ayrıca numuneler teslim edilirken idare görevlimiz tarafından sayılacak ve tutanak düzenlenerek teslim alınacaktır.Sunulan numuneler idaremizce geri iade edilmeyecektir. İstekliler numune için ücret talep edemez.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pozantı 80. Yıl Devlet Hastanesi Hastane Müdürü Odası E-90 karayolu üzeri hastane cad. 01470 Pozantı / Adana adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pozantı 80. Yıl Devlet Hastanesi, Hastane Müdürü Odası adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ARTER VEN SETİ 2.500,00 TAKIM
ARTER VEN FİSTÜL İĞNESİ 2.750,00 TAKIM
DİYALİZÖR1,7-1,9 M2 (TAM SENTETİK, HOLLOW FİBER) 1.250,00 ADET
DİYALİZÖR 2,0 - 2,2 M2 (TAM SENTETİK, HOLLOW FİBER) 1.250,00 ADET
HEMODİYALİZ MAKİNA DEZENFEKTANI (5 LİTRELİK) 35,00 ADET
ASİDİK BAZİK HEMODİYALİZ SOLÜSYONU (GLUKOZLU ) Ca :1,5 - K:2 1.500,00 TAKIM
ASİDİK BAZİK HEMODİYALİZ SOLÜSYONU (GLUKOZLU ) Ca :1,25 - K:2 1.000,00 TAKIM
tableT TUZ 25 KG. 75,00 ADET