• İhale No
    2012/169682
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Aralık 2012 10:00
  • İdare
    SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Yayın Tarihi
    20 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Süley ma n De mi re l Ü niv er sit esi Sa ğ lı k Ara şt ır ma Ve Uy g ula ma H a st a nesi
50 Kalem Tıbbi Sarf Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/169682
1-İdarenin
a) Adresi : Doğu Yerleşkesi Merkez/Isparta
b) Telefon ve faks numarası : 2462112838 - 2462112823
c) Elektronik Posta Adresi : dsermaye@med.sdu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz Tıbbi Malzeme Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının, idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek / işe başlanacaktır. Mal teslimi 16.12.2013 tarihine kadar en fazla 4 parti halinde, idarenin vereceği siparişe müteakip, siparişte gün belirtilmiş ise istenen günde, gün belirtilmemiş ise en geç 20 (yirmi) gün içinde yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hastanemiz Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 11.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a) Yükleniciler sözleşme sırasında üzerine ihale edilen ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkod no’sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no’su, bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s.) bu ürünlere ait UBB barkod no’sunu da açıklama kısmına
ekleyerek http://www.titubb.org/SitePages/Giri%C5%9F%20Sayfas%C4%B1.aspx adresindeki ihale bildirim
yazılımını kullanarak hazırlanan dosyayı dijital/elektronik ortamda idareye sunmalıdır.
b) Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir. Ayrıca, tıbbi malzemeler İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı birim fiyat teklif cetveli üzerinde veya teklif edilen kaleme göre ayrı bir liste halinde ayrıntılı bir şekilde sunulacakt
c) Teklif edilen mal kalemleri içerisinde İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt zorunluluğu bulunan tıbbi malzemeler http://gss.sgk.gov.tr/MUBBMalzemeSorgulama/ adresinden ulaşılan ve ürünün barkod nosu ile GMDN kodu girilerek yapılan sorgulamada malzeme “onaylı” olmalıdır. Tıbbi malzemenin onaylı olduğuna dair anılan internet adresinden alınan tevsik edici belge ihale sıra nosu belirtilerek ihale teklif zarfında sunulacaktır.
d) İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde malzemenin İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı
olduğuna dair belge aranmaz.
e) Teklif edilen mal kalemlerinin ilgili mevzuatı gereği kodlarının veya (ürünün) niteliğine ait tanımlamaların üretici, ithalatçı veya bayi tarafından hatalı yapılması veya sözleşme aşamasında ihale bildirim yazılımı kullanılarak dijital/elektronik ortamda hazırlanan dosyanın içeriğinin hatalı olması (teklif aşamasında verilen fiyatın veya tıbbi malzemenin barkod nosunun) nedeniyle SGK tarafından geri ödemesinin yapılmaması sonucu oluşan toplam zarar istekliden tazmin edilir, sorun çözülünceye kadar ilgili faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılamaması halinde isteklinin diğer alacaklarından tahsil edilir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartna meye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen malzemelerin numuneleri isteklilerce hazırlanacak bir tutanak ile ihale saatinden önce idarenin Malzeme Planlama birimine teslim edilecek ve teslim edilen numunelere ait tutanak teklif dosyası içinde sunulacaktır. Teklif edilen malzemenin teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunun teyit edilmesi amacıyla, tekliflerin değerlendirilmesi sırasında incelenmek üzere numune istenmektedir. Numunelerin hangi kalem için verildiğinin numune poşetinin veya ambalajının üzerine yazılmış ve kaşelenmiş olması gereklidir. Herhangi bir nedenle ihale esnasında numune getirilemeyen kalemler için ürünü tanıtıcı kataloglar sunulabilir, ancak ihale komisyonu değerlendirme sırasında gerekli gördüğü ürünün numunesini istekliden isteyebilir. İhale Komisyonunca söz konusu numunelerin ilgili bölümce incelenmesini müteakip hazırlanacak rapora göre teklifler değerlendirilerek numunesi uygun olan en düşük teklif belirlenecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastanemiz Satınalma
Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastanemiz Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ((Doksan)) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AML009 ASPİRASYON SETİ (HORTUM + UÇ) 16.000 ADET
AML010 BİSTURİ UCU NO 10 5.000 ADET
AML011 BİSTURİ UCU NO 11 25.000 ADET
AML012 BİSTURİ UCU NO 12 2.500 ADET
AML013 BİSTURİ UCU NO 15 25.000 ADET
AML014 BİSTURİ UCU NO 20 25.000 ADET
AML027 KOTER UCU TEMİZLEYİCİSİ 1.700 ADET
AML312 VAJINAL SPEKULUM 10.000 ADET
CGY001 ELDİVEN NAYLON (POŞET) 1.800.000 ADET
CGY004 NON STERİL ELDİVEN MEDIUM 1.200.000 ADET
CGY016 BAĞLAMALI MASKE 170.000 ADET
CGY018 LASTİKLİ BONE 130.000 ADET
ENJ001 ÇAM UÇLU ENJEKTÖR 10.000 ADET
ENJ002 ENJEKTÖR 10CC 300.000 ADET
ENJ003 ENJEKTÖR 20 CC 100.000 ADET
ENJ004 ENJEKTÖR 2 CC 200.000 ADET
ENJ005 ENJEKTÖR 50 CC 20.000 ADET
ENJ006 ENJEKTÖR 5 CC 300.000 ADET
ENJ008 ENJEKTÖR UCU SİYAH NO:22 170.000 ADET
ENJ011 İNSÜLİN ENJEKTÖRÜ 100 ÜNITE 100.000 ADET
ENJ044 DENTAL ENJEKTÖR 2CC ( 50 MM.) 5.000 ADET
FLS004 İPEK FLASTER 5X5M 1.000 ADET
FLS006 KAĞIT YAPIŞKANLI FLASTER 10X10 CM 7.500 ADET
FLS013 BEZ FLASTER 5X10 1.750 ADET
FLS015 KAĞIT YAPIŞKANLI FLASTER 5X10 CM 3.500 ADET
FLS23 ŞEFFAF FLASTER (5X2,5CM) 1.500 ADET
OKD001 NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ ERİŞKİN 9.000 ADET
ORM041 ORTEPEDİK ALÇI SARGI BEZİ 10 CM 3.000 ADET
ORM043 ORTOPEDİK ALÇILI SARGI BEZİ 20 4.000 ADET
ORM048 SENTETİK ALÇI PAMUĞU 10 CM 4.000 ADET
ORM049 SENTETİK ALÇI PAMUĞU 15 CM 4.000 ADET
ORM050 SENTETİK ALÇI PAMUĞU 20 CM 4.500 ADET
PAM009 ELASTİK BANDAJ 10CM 1.500 ADET
PAM014 ELASTİK BANDAJ NO:6 500 ADET
PAM017 FİLE BANDAJ NO:1 6 ADET
PAM020 FİLE BANDAJ NO:5 15 ADET
PAM044 PAMUK KG 3.000 KG
SES031 SERUM SETİ 200.000 ADET
SES67 OKSİJEN LİNE (ARA UZATMA) 100 ADET
TAM021 EKG ELEKTRODU (ERİŞKİN) 110.000 ADET
TAM022 EKG ELEKTRODU (PEDİATRİK) 2.500 ADET
ENJ048 İĞNE UCU NO:18 (PEMBE) 5.000 ADET
ENJ122 ENJEKTÖR 2 CC (LUER LOCK SİSTEMLİ) 1.000 ADET
ENJ123 ENJEKTÖR 5 CC (LUER LOCK SİSTEMLİ) 1.000 ADET
ENJ124 ENJEKTÖR 10 CC (LUER LOCK SİSTEMLİ) 600 ADET
ORM042 ORTOPEDİK ALÇILI SARGI BEZİ 15 CM 7.000 ADET
PAM010 ELASTİK BANDAJ 15 CM 2.300 ADET
PAM011 ELASTİK BANDAJ 20 CM 188 ADET
PAM033 ŞEFFAF FİLM YARA ÖRTÜSÜ (KATETER TESPİT METARYELİ) 1.500 ADET
TAM003 EEG PASTASI 400 GR 100 ADET