• İhale No
    2013/4790
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Şubat 2013 10:00
  • İdare
    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    24 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
AK DENİ Z ÜN İVE RSİ T ESİ REK TÖ R LÜ ĞÜ SA Ğ LIK ARAŞT IRM A VE UY GUL AM A M ERK E Zİ
(HASTANE)
(30146) 97 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/4790
1-İda re nin
a) Adresi : Dumlupinar Bulvari 07058 Kampüs Konyaaltı/Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 2422496303 - 2422496045
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@akdeniz.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Araştırma ve Uygulama
Merkezi (Hastane)
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin süresi 365 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarece ihtiyaç miktarına göre yüklenicinin bildirime esas faks numarasına verilecek sipariş faks tarihinden itibaren 30 gün içerisinde İdareye teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Araştırma ve Uygulama
Merkezi (Hastane) Satınalma Müdürlüğü Kampus Antalya
b) Tarihi ve saati : 21.02.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
A) Yükleniciler sözleşme sırasında üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkod no’sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no’su, bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s…)bu ürünlere ait UBB barkod no’sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://www.titubb.org/SitePages/Giri%C5%9F%20Sayfas%C4%B1.aspx adresindeki ihale/doğrudan bildirim yazılımını kullanarak hazırlanan dosyayı dijital/elektronik ortamda idareye sunmalıdır.
B) Yükleniciler farklı kalem ve kısımların bazısında tedarikçi , bazısında bayi ise her bir tedarikçisi olduğu
kısım ve malzemeler için ayrıca her bir bayisi olduğu kısım ve malzemeler için ayrı ayrı sonuç formu oluşturarak http://www.titubb.org/SitePages/Giri%C5%9F%20Sayfas%C4%B1.aspx adresindeki ihale/doğrudan bildirim yazılımını kullanarak, dosyayı dijital/elektronik ortamda idareye sunmalıdır. Yüklenici ayrıca sonuç bilgilerinde yer alan malzemelerin hangi tedarikçi ve bayi numarasına ait olduğunu ayrıntılı şekilde liste halinde sözleşme sırasında idareye sunmalıdır.
- Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatcı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir.Ayrıca, Tıbbi Malzemeler "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır.
-"T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğununun beyan edilmesi halinde malzemenin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır.
Ayrıca, istekli tarafından malzemenin kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde, idarenin bu ürünle ilgili olarak TİTUBB kayıtları yüzünden herhangi bir zarara uğraması (SGK geri ödemesinin yapılmaması gibi) halinde bu zarar ve ziyan istekliden tahsil edilecektir.
-245 ürün kodu ile başlayan malzemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.Ancak orijinal barkod numarası olan
245 kodlu ürünlere ait malzemeler değerlendirmeye alınacak ve bu malzemelere ilişkin kalite belgeleri firma tarafından diğer belgelerle birlikte sunulacaktır.
-Teklif edilen tıbbi malzemelerin SGK’nın pozitif listesinde olması gerekmektedir. Pozitif listede olmayan malzemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- Teklif edilen malzemenin teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile kalem kalem teknik şartnameye verilen cevap belgesi.
- İstekliler tarafından teklif edilen malzemelerin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik şartnamede numune istenilen malzemelere ait numuneler isteklilerce hazırlanacak bir tutanak ile Malzeme Yönetim Bölümüne teslim edilecek ve teslim edilen numunelere ait tutanak teklif dosyası ile birlikte verilecektir. Numunesi olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi (Hastane) Satınalma Müdürlüğü Kampus Antalya adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler,
posta masrafı dahil yurtiçi için 30 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC.Ziraat Bankası Akdeniz Üniversitesi Bürosu 36716179-5710 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Araştırma ve Uygulama
Merkezi (Hastane) Satınalma Müdürlüğü Kampus Antalya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KARBONELEKTROD SÜNGERİ 300 Adet
ASPSONDASI NO:6 DISP. 5.000 Adet
ASPSONDASI NO:8 DISP. 10.000 Adet
ASPSONDASI NO:10 DISP. 10.000 Adet
ASPSONDASI NO:12 DISP. 10.000 Adet
ASPSONDASI NO:14 DISP. 10.000 Adet
ASPSONDASI NO:16 DISP. 6.000 Adet
ARTERIALKANUL NO:20 3.000 Adet
BRANULNO 14 2.000 Adet
BRANULNO 24 10.000 Adet
BRANULNO:26 10.000 Adet
ELEKTROT+KORDONDISP. 2.000 Adet
DAMLASAYICISI DISP 10.000 Adet
DRENAJPLEVRAL SIS.DISP.700CC 50 Adet
DRENAJPLEVRAL SIS.DISP.2000CC 500 Adet
BIOIMPEDANSCIHAZI ÖLÇÜM ELEKTRODU 20 Adet
ELDIVENCERRAHI NO 6,5 STERIL PUDRALI 5.000 Adet
ELDIVENCERRAHI NO 7 STERIL 20.000 Adet
ELDIVENCERRAHI NO 7,5 STERIL 20.000 Adet
ELDIVENCERRAHI NO 8 STERIL 10.000 Adet
ELDIVENCERRAHI NO 8,5 STERIL 1.000 Adet
ELDIVENCERRAHI NO 6,5 STERIL PUDRASIZ 2.000 Adet
ELDIVENCERRAHI NO 7 STERIL PUDRASIZ 8.000 Adet
ELDIVENCERRAHI NO 7,5 STERIL PUDRASIZ 10.000 Adet
ENTERALBESLENME SONDASI 8F 100 Adet
ENTERALBESLENME SONDASI NO 10 150 Adet
ENTERALBESLENME SONDASI NO 12 1.000 Adet
ENTERALBESLENME SONDASI NO 14 300 Adet
HEMOWAC(MINIWAC) (30-50 ML) 700 Adet
HEMOWAC DREN (300-500 ML.) 1.000 Adet
IDRARTOR.PEDIATRIK (KIZ) 2.000 Adet
IDRARTOR. PEDIATRIK ERKEK 2.000 Adet
IDRARTORBASI STERIL OLCEKLI DISP. 1.000 Adet
IG.BIYOPSIKARACIGER 16G 200 Adet
IG.BIYOPSI.KARACIGER 18G 300 Adet
IG.BIYOPSIKEMIK ILIGI DISP.13G (ILLIAK KRISTADAN) 200 Adet
DISP.IGNEASPİRASYON KEMIK ILIGI ERISKIN (STERNUMDAN) 300 Adet
DISP.IGNEASPIRASYON KEMIK ILIGI PEDIATRIK 15G 500 Adet
KANVERME SETI 10.000 Adet
KANST.LOKOSIT FILT.ERITROSIT IÇIN 4LT (YATAKBASI) 4.000 Adet
KATHATERFOGARTI N0:4 50 Adet
KATHATERFOGARTI N0:5 30 Adet
KATHATERFOGARTI N0:6 10 Adet
KAT.SANT.VENOZ(HICKMAN) 4,2 F TEK LUMENLI SLIKONLU 20 Adet
KAT.SANT.VENOZ5F TEK LUMEN SILIKONLU (HICKMAN) 20 Adet
KATHATERTHORAX NO:20 DISP. 70 Adet
KATHATERTHORAX NO:24 DISP. 90 Adet
KATHATERTHORAX NO:28 DISP. 300 Adet
KATHATERTHORAX NO:32 DISP. 400 Adet
KATHATERTHORAX NO:36 DISP. 100 Adet
KATHATERPLEVRAL DRENAJ 8F 10 Adet
KATHATERURETERAL NO:3 10 Adet
KATHATERURETERAL NO:4 10 Adet
KATHATERURETERAL NO:5 10 Adet
KALPCER. ICIN TUBING SET YETİŞKİN 200 Adet
KANULVENOZ NO:32 10 Adet
KANULVESSEL 50 Adet
NAZALOKSIJEN KANULU ERISKIN 10.000 Adet
HAZNELIMASKE ERISKIN 10.000 Adet
HAZNELIMASKE PEDIATRIK 2.000 Adet
PUMPSETI IKI YOLLU 10.000 Adet
TPNTORBASI 250CC. 2.000 Adet
TPNTORBASI 500CC 1.000 Adet
PUMPSETI DISP ISIGA DIRENCLI ÇİFT YOLLU 1.000 Adet
PUMPSETI 2 GUN 2ML/H 100ML 1.000 Adet
PERFUZORICIN UZATMA OPEK PED.(ISIKTAN KORUMALI) 1.000 Adet
PERFUZORICIN UZATMA 145 CM M/F 20.000 Adet
PERFUZORENJ.50 ML 5.000 Adet
SONDABESLENME NO:6 5.000 Adet
SONDABESLENME NO:8 10.000 Adet
SONDABESLENME NO:5 500 Adet
SONDAFOLEY NO 8 IKI YOLLU 40 Adet
SONDAFOLEY NO 10 IKI YOLLU 20 Adet
SONDAFOLEY NO 12 IKI YOLLU 200 Adet
SONDAFOLEY NO:14 IKI YOLLU 1.000 Adet
SONDAFOLEY NO:16 IKI YOLLU 4.000 Adet
SONDAFOLEY NO:20 IKI YOLLU 50 Adet
SONDAFOLEY 6F IKI YOLLU SILICONLU 100 Adet
SONDAFOLEY 8F IKI YOLLU SILICONLU 500 Adet
SONDAFOLEY 10F IKI YOLLU SILICONLU 500 Adet
SONDAFOLEY 12F IKI YOLLU SILICONLU 250 Adet
SONDAFOLEY 16F IKI YOLLU SILICONLU 1.000 Adet
SONDAFOLEY 18F IKI YOLLU SILICONLU 500 Adet
SONDAFOLEY NO:18 UC YOLLU 20 Adet
SONDAFOLEY NO:20 UC YOLLU 200 Adet
IDRARSONDASI SABITLEYICI YETISKIN 400 Adet
IDRARSONDASI SABITLEYICI PEDIATRIK 50 Adet
SONDANAZOGASTRIK NO:14 DISP. 200 Adet
SONDANAZOGASTRIK NO:16 DISP. 200 Adet
VENVALFI IGNESIZ 50.000 Adet
TANSIYONALETI MANSONU PED.2 NUMARA DISP TEK GIRISLI 50 Adet
TANSIYONALETI MANSONU PED.3 NUMARA DISP TEK GIRISLI 200 Adet
TANSIYONALETI MANSONU PED.6 NUMARA DISP TEK GIRISLI 40 Adet
TANSIYONALETI MANSONU PED.7 NUMARA DISP TEK GIRISLI 100 Adet
TANSIYONALETI MANSONU PED.8 NUMARA DISP TEK GIRISLI 200 Adet
TANSIYONALETI MANSONU 9 NUMARA DISP TEK GIRISLI YETİŞKİN 200 Adet
VOLUMERTIKSPIROMETRE CIHAZI 1.000 Adet