• İhale No
    2013/24591
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Nisan 2013 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    06 Mart 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

HATAY İLİ 2013 YILI 6 KALEM TIBBİ MALZEME TOPLU ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/24591
1-İdarenin
a) Adresi:Odabaşı Beldesi Eski SSK Hastanesi HATAY MERKEZ/HATAY
b) Telefon ve faks numarası:3262290000 - 3262274435
c) Elektronik Posta Adresi:hataydhs1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri :HATAY ANTAKYA DEVLET HASTANESİ, İSKENDERUN DEVLET HASTANESİ, ALTINÖZÜ DEVLET HASTANESİ, REYHANLI DEVLET HASTANESİ, HASSA DEVLET HASTANESİ, HATAY ADSM VE İSKENDERUN ADSM
c) Teslim tarihleri:Teslimat 4 eşit parti halinde yapılacaktır. İlk teslimat Mayıs ayında diğer 3 (Üç) teslimat Temmuz ayında başlamak üzere 2(İki)'şer ay arayla yapılacaktır. İlk teslimat dışındaki teslimatlar teslimat ayının onu ile yirmisi arasında yapılacaktır. Teslimatlar malzeme dağılım tablosundaki miktarlar ve kurumlar dikkate alınarak sözleşmenin 10.1.1 maddesinde belirtilen idarelere teslim edilecektir. Ayrıca idarenin 15 gün öncesinden talep etmesi halinde istenilen miktarın teslimatı geç veya erken yapılabilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Altınçay Mah. M.Kafadar Cad. No:53 Antakya/HATAY-Hatay Antakya Devlet Hastanesi-Merkezi Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati:01.04.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olduklarını ve teklif ettikleri ürünlerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna dair belgeleri muayene aşamasında sunacaklardır. Ürüne ait UBB kaydında firmaların SGK tarafından onaylı olduğuna dair tarih belirtilmiş olmalıdır. Ayrıca istekli, ürünün tedarikçi firmanın bayii olması durumunda bayi olduğuna dair TİTUBB kaydını da muayene aşamasında sunacaklardır. Ayrıca muayene aşamasında GMDN Kodu sorgulamasında onaylı olmayan malzemeler kabul edilmeyecektir.


2-İstekliler uhdelerinde kalan kalemlerle ilgili HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD Halinde) Sözleşme evrakları ile birlikte sunacaklardır.


3- İstekliler ihale dokümanı içerisinde verilen Ürün Marka-UBB-Menşei Formunu eksiksiz doldurarak teklif ile birlikte sunacaklardır.
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin olarak ihale dokümanı içerisinde verilen 'numune ve katalog verilecek malzemeler listesi'ndeki sayı kadar numuneyi orjinal ambalajında ve kapalı bir kutu veya koli içerisinde teslim edeceklerdir. Tüm numuneler kapalı bir kutu veya koli içerisinde olacaktır. Kutu veya koli üzerinde numune isimlerinin ve ihale sıra numaralarının yazılı olduğu liste bulunacak ve her numunenin üzerinde ihale sıra numarası yazılı olacaktır. Numuneler teklif dosyası ile birlikte teslim edilecektir. Ayrıca numunelerin iadesi istenilmeyecektir.


2-İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin olarak ihale dokümanı içerisinde verilen 'numune ve katalog verilecek malzemeler listesi'nde belirtilmiş kalemler için orjinal katalog vereceklerdir.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hatay Antakya Devlet Hastanesi-Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Altınçay Mah. M.Kafadar Cad. No:53 Antakya/HATAY-Hatay Antakya Devlet Hastanesi-Merkezi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİYALİZÖR1.3 1.750 ADET
DİYALİZÖR1.5 3.000 ADET
GÖZ FAKO KASETİ (ALCON INFINITY CİHAZA UYUMLU) 150 ADET
AMALGAM KAPSÜL 600 KUTU
ASİTSİZ BOND SİSTEMİ ( C BOND) 183 ADET
IMPLANT VE ABUMENT PARÇALARI DAHİL 150 ADET