• İhale No
    2013/80760
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Temmuz 2013 15:00
  • İdare
    Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    25 Haziran 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ŞİŞLİ ETFAL SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2013 YILI ÜROLOJİ KLİNİĞİ 27 KALEM SARF MALZEME ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/80760
1-İdarenin
a) Adresi : HALASKARGAZI CADDESI ETFAL SOKAK NO: 10 34360 ŞİŞLİ ŞİŞLİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2123735290 - 2123735160
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sislietfal.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Muayene Kabul Komisyonu Birimine
c) Teslim tarihi : Yüklenici hastanemiz medikal deposunun sipariş faksından sonra istenen miktar ve kalemdeki malzemeleri eksiksiz olarak 5 (beş) iş günü içinde teslim etmek zorundadır. Hastanemizin stok takibi ve yönetimi açısından istenen miktar ve kaleme uyulması mecburidir.Sipariş faksı ile talep edilmemiş kalemlerin alımı söz konusu değildir. Firma yetkilisi olmadan mal teslimi yapılmayacaktır. Kargo ile gönderilme durumunda mal kabul edilmeyecektir. Yüklenici teslim ettiği tıbbi sarf malzemelerini miadı dahilinde kullanılmadığında, ileri miadlı ürünlerle değiştirecektir.İstekliler ihale sırasında değiştirme taahhüdü verecektir. Ayrıca istekliler, kullanım sırasında üretimden kaynaklanan, son kullanma tarihi gelmeden (ambalaj ve üründe) bozulma meydana gelmesi durumunda yenisi ile değiştirme taahhüdü verecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın alma Toplantı Odası
b) Tarihi ve saati : 12.07.2013 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
 

4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Teklif edilen sarf malzemelerin T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası' nca onaylı olduğuna dair belgeler

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İsteklinin T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belgeler,Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olmayan ürünlerin UBB kaydı gerektirmediğine dair ilgili kurumdan alınmış gerekçeli yazısı,

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, şartnamenin bütün maddelerine sıra numarasına göre ve ayrıntılı, Türkçe cevaplar vererek hazırlayacağı 'Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi' ni ve ürünlere ait orijinal katalogları ihale evraklarıyla teslim edeceklerdir.

İstekliler teklif edecekleri kalemlere ait 2'er (iki) adet numuneyi ihale tarihinden sonraki 2 iş günü içerisinde saat 15:00 'a kadar numune teslim tutanağıyla (firma antetli kağıda firma adı,sıra numarası malzeme adı markası, ambalaj şekli,UBB kodu ve LOT numarasını) düzenleyerek satınalma biriminin göstereceği yere getirmek zorundadır.Numune getirmeyen firmaların ilgili kalemlerde teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 70 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 80 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR200001500158007290055146 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Halaskargazi Caddesi Etfal Sokak No:10 34360 ŞİŞLİ İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İKİ UCU AÇIK DJ STENT 4,8 FR 26 CM 75 Adet
İKİ UCU AÇIK DJ STENT 6 FR 28 CM 75 Adet
İKİ UCU AÇIK DJ STENT 6 FR 26 CM 75 Adet
NEFROSTOMİ BALON DİLADATÖR SETİ(20 CC İNFLATÖR İLE BİRLİKTE) 50 Adet
PERCUTAN NEFROSTOMİ-DOUBLE LÜMEN KATETER 20 Adet
ÜRETER DİLATASYON BALON KİTİ 25 Adet
PERCUTAN NEFROSTOMİ--OPEN END URETER KATETERİ 5F 60 Adet
RE-ENTRY MALECOT NEFROSTOMİ KATETERİ VE STEND SETİ 10 Adet
ÜRETER KATATER NO:3 F 25 Adet
ÜRETER KATATER NO:5 F 15 Adet
ÜRETER KATATER NO:6 F 10 Adet
ÜRETER KATATER NO:4 F 10 Adet
ÜRETERAL ACCESS SHEATH 7 Adet
GUİDE WİRE SENSÖR UÇLU 038-150 CM 125 Adet
GUİDE WİRE SENSÖR UÇLU 035-150 CM 125 Adet
BASKET CATHATER 3.0 FR 50 Adet
STONE CONE KATETER 7 Adet
SONDA FOLEY 2 YOLLU SİLİKONLU NO.16 40 Adet
SONDA FOLEY 2 YOLLU SİLİKONLU NO.18 40 Adet
SONDA FOLEY 3 YOLLU NO:20 25 Adet
SONDA FOLEY 3 YOLLU NO:22 25 Adet
ZEBRA GUIDE WIRE 5 Adet
DİSPOSABLE BASKET KATETER (N TRAP NITINOL TAŞ TUTMA VE ÇIKARTMA SEPETİ) 10 Adet
CYSTOFIX 10 F 10 Adet
CYSTOFİX 12 F 5 Adet
CYSTOFİX 14F 5 Adet
NEFRESTOMİ (PERCUTAN NEFROSTOMİ AMPLATZ RENAL DİLATÖR SET) 3 Adet