• İhale No
    2013/101561
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Eylül 2013 14:00
  • İdare
    SAMSUN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    30 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAMSUN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Genel Sekreterliğimize bağlı Sağlık Tesislerinin 2014 yılı Kardiyoloji ve Kvc Sarf Malzeme Toplu Mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/101561
1-İdarenin
a) Adresi : Kadıköy Mh. Barış Bulv. No:199 Kat:1 55040 İLKADIM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3623112500 - 3623112507
c) Elektronik Posta Adresi : samsunkhb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Eğitim ve Araştırma Hastanesi , Gazi Devlet Hastanesi , Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi, Bafra Devlet Hastanesi , Vezirköprü Devlet Hastanesi ve Havza Devlet Hastanesi ambarlarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : 01.01.2014 tarihinden itibaren sözleşme süresi boyunca ,teslimatı yapılacak olan malzemeler idarelerin taleplerine göre peyder pey şeklinde teslimatları gerçekleştirilecektir. Teslimatlar tebliğ tarihinden itibaren 10 gün içerisinde yüklenici firma tarafından mal teslimi yapılacaktır. -Ürünler miadlarının dolmasıyla ilgili düzenleme teknik şartnamelerinde belirtilmiş olup, belirtilmeyenler içinde miadlarının dolmasına 3 ay kala firmaya haber verildiği takdirde yeni miadlılarla değiştirilecektir. -Ürünlerin miadlarıyla ilgili " Teknik Şartnamede" belirtilen hükümler geçerlidir.Belirtilmeyen ürünler için 2 yıl miadlı olmalıdır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği İhale Salonu (Giriş Kat)-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 02.09.2013 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler, teklif verecekleri tıbbi sarf malzemelerin ( KAPSAM DIŞI OLANLAR HARİÇ ) TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün ( barkod ) numaraları teklifle birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste halinde vereceklerdir. Ayrıca teklif verecekleri tıbbi sarf malzemelerin her bir ürün için üretici veya tedarikçisi tarafından T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olduğu belgeyi (Bayilik belgesi) sunmaları gerekmektedir.

 


b)Sözkonusu malzemelere ilişkin olarak, malın teslimi,muayenesi ve kabulü işlemlerinde, malzemelerin TİTUBB kayıt/bildirim işlemi tamamlanmış SUT kapsamında geri ödemeye konu olması durumunda , Sağlık Bakanlığı ve SGK onayı almış olması birlikte aranacaktır.

c)İstekliler teklif verecekleri sarf malzemelerin (kapsam dışı)olanlar hariç TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıt olmayan veya kodu doğru verilmeyen barkod numaraları nedeniyle, Ulusal Bilgi Bankası İnternet Sitesi üzerinden yapılacak kontrollerde kullanılan malzemelere ilişkin alım tarihi/fatura tarihinde UBB kaydı , Sağlık Bakanlığı onayı ,SGK onayı, üretici/ithalatçı ile bayilik kaydı ,EC/CE sertifika geçerliliği olmadığı için SGK tarafından sağlık tesislerine kesinti uygulanması halinde oluşacak kurum zararına konu malzeme faturası yükleniciye ödenmeyecek olup, faturanın kesintiden önce ödenmesi halinde ise, yüklenicinin diğer alacaklarından tahsil edilecektir.

d)Teklif verecekleri kalemlerle ilgili istenilen belgeler "Teknik Şartnamede" belirtilmiş olup, bu belgeler ihale teklif dosyasında bulunmalıdır.


 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen kalemlerle ilgili numune miktarları teknik şartnamelerinde belirtilmiş olup,teknikşartnamede belirtilmeyen kalemler içinde birer adet  teknik şartnameye uygun orjinal numune getireceklerdir.

-Numuneler teklif zarfıyla birlikte idareye teslim edilecektir.

-İstekliler ihale komisyonuna sunacak olduğu numunelerin üzerine firma adı ve kalem sıra numaralarını mutlaka yazacaklardır. Sözleşme imzalanan malzeme kalemlerinin numuneleri sözleşme süresince İdarece muhafaza edilecektir. Sözleşme süresinin bitiminden itibaren 1 ay içerisinde geri alınmayan numuneler idare tarafından kullanılacak olup, firmalar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi (1.Kat)-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/SAMSUN adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Merkez Şubesi TR370001000222625353395001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi (1.Kat)-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Thoraks Drenaj Sistemi 700 Cc. 7 ADET
Thoraks Drenaj Sistemi 2000 Cc. 1.736 ADET
Thoraks Katateri (Çeşitli Ebatlarda ) 325 ADET
Adult Oksijenatör 260 ADET
Adult Tubing Set 260 ADET
Disposable Varis Teli 35 ADET
İntra Aortik Balon Kateteri 50 ADET
Kvc Clips 34.000 ADET
Y Konnektör 2.100 ADET
Anjio Örtü Seti 3.600 ADET
Anjio Set Manifold Üçlü 7.200 ADET
Monarail Balon 1.500 ADET
İndeflatör 1.750 ADET
Otomatik Y Konnektör 1.750 ADET
Ven İğnesi 7.007 ADET
İntrakoroner Stent 1.350 ADET
İntrakoroner Stent İlaç Kaplı 750 ADET
Sheat Intraducer Set 6-7-8 F Kısa 7.210 ADET
Koroner Kalp Katateri Diagnostik 13.932 ADET
Guıdıng Katater 2.500 ADET
Koroner Anjiyografi Klavuz Teli Hidrofilik 500 ADET
Koroner Anjioplasti Telleri 0.014 1.500 ADET
Klavuz Tel Koroner Diagnostik 0.038 150 Cm 7.000 ADET
Klavuz Tel Koroner Diagnostik 0.038 260 Cm 100 ADET
Radial Intraducer Sheat 250 ADET
Non Compliant Balon 250 ADET
Geçici Pacemaker Elektrodu 110 ADET
Sheat Intraducer Set 6-7-8f Uzun 50 ADET
Hemodializ Katateri Geçici 880 ADET
Hemodializ Katateri Kalıcı 223 ADET
Trakeal Kültür Tüpü 1.270 ADET
Transbronşial Sitoloji İğnesi (Mw-122, Mw-222, Sw-121 , Sw-221 15 ADET
Thorax Drenaj Konteynırı 55 ADET
Steril Talk Pudrası 20 ADET
Göğüs Korsesi 187 ADET
Embolektomi Katateri 201 ADET
By-pass örtü seti (Disposible) 120 ADET
Bronşial lavaj tüpü 600 ADET
Bronşial sitolojik fırça 20 ADET
Biyopsi forsepsi (bronkoskopi için) reusable 1 ADET
Biyopsi forsepsi (bronkoskopi için) disposable 85 ADET