• İhale No
    2015/106581
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Ekim 2015 11:00
  • İdare
    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    04 Eylül 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (HASTANE) BİRİMİ

KALP DAMAR CERRAHİSİ SARF MALZEMELERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/106581
1-İdarenin
a) Adresi : BÜYÜKDERE MAHALLESI MESELIK MEVKII 26480 MEŞELİK ESKİŞEHİR MERKEZ/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2222392979/1007-1063 - 2222391477
c) Elektronik Posta Adresi : tfdssatal@ogu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : KALP DAMAR CERRAHİSİ SARF MALZEMELERİ 40 KALEM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Depoları
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren ilk teslimat 01-15 OCAK arasında geri kalanı siparişlerde belirtilen süreler içerisinde peyder pey teslim edilecektir. İdare uygun gördüğü hallerde sözleşmenin bitim tarihi olan 31.12.2016 tarihini geçmemek üzere malın teslim süresini uzatma veya teslim şeklini değiştirme yetkisine sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi (Hastane) Birimi Satınalma Servisi Meşelik/ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 01.10.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

• İstekliler ve isteklilerce teklif edilecek tıbbi cihazlar, Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) kayıtlı ve onaylanmış olmalıdır. Bu belgeler internet çıktısı olarak sunulabilir.
• Firmalar teklif ettikleri ürünlerin UBB numarasını, üretici ve/veya ithalatçı firma kayıt numarasını, bayiler ise ayrıca bayi tanımlayıcı numaralarını teklif mektuplarında ya da ayrı bir listede ihale sıra numaraları ile birlikte sunacaklardır.
• Ayrıca firmalar teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını Kik İhale Bildirim Yazılımı üzerinden hazırlayarak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyerek sunacaklardır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Demo yapılması, teknik şartnamelerde numune, katalog, fotoğraf vb. istenilmesi halinde istekliler istenilen süre içerisinde yerine getirmek zorundadırlar. İstenilen süre içerisinde demo yapmayan, numune, katalog vb. ihale saatine kadar teslim etmeyen ve teknik şartname hükümlerine uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağ.Uyg.ve Arş. Merkezi (Hastane) Birimi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi (Hastane) Birimi Satınalma Servisi Meşelik/ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACT TÜPÜ / KÜVETİ (HEMOCRON TÜPÜ) 1.400 adet
AORTIC KANÜL 20 FR 60 adet
AORTIC KANÜL 22 FR 20 adet
AORTIC PUNCH 4.5 MM 40 adet
AORTIC ROOT KANÜL 40 adet
AXİLLAR PERFÜZYON KANÜLÜ 22 FR 3 adet
AXİLLAR PERFÜZYON KANÜLÜ 24 FR 3 adet
EMBOLEKTOMİ KATETERİ 3 F 40 adet
EMBOLEKTOMİ KATETERİ 4F 60 adet
EMBOLEKTOMİ KATETERİ 5F 80 adet
ISITICI BATTANİYE 100 adet
KALICI TÜNELLİ KATATER İMPROVED TUNNELİNG SYSTEM 28 CM 150 adet
KAN KARDİYOPLEJİ SETİ 160 adet
LİGA CLIPS MEDIUM 1.000 adet
LİGA CLIPS SMALL KARTUŞ 435 adet
LİGA CLİPS LARGE 335 adet
LİGA CLİPS SMALL/MEDİUM. 1.000 adet
MEMBRAN OXYGENATÖR 150 adet
PACE MAKER TELİ 50 adet
PLASTİK DAMAR KLEMPİ (BEYAZ) 30 adet
PLASTİK DAMAR KLEMPİ (MAVİ) 30 adet
PLASTİK DAMAR KLEMPİ (SARI) 30 adet
POLYESTER KALP İÇİ YAMA 8 adet
RETROGRAD KARDİOPLEJİ KANULÜ 60 adet
SİLİKON SENTİNEEL LOOP 1.000 adet
STERNUM TELİ NO 1 100 adet
SURGİCAL SUCKER-TUBİNG 50 adet
SUTURE BOOTS 100 adet
TEFLON FELT 3 adet
TRIPLE ACTION VACUM 100 adet
TUBING SET 150 adet
TWO-STAGE VENÖZ KANÜL 100 adet
TWO-STAGE VENÖZ 36/46 FR KANÜL 20 adet
VASCULAR TURNİKE KİT 400 adet
VEIN STRIPPER 60 adet
VENA CAVA KANÜL 32 FR 30 adet
VENT KATETER 40 adet
VESSEL KANÜL 250 adet
Y-KONNEKTÖR 1/2"X3/8"X3/8" 20 adet
Y-KONNEKTÖR 1/4"X1/4"X1/4" 30 adet