• İhale No
    2015/180058
  • İhale Adı
    TRETUVAR MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Ocak 2016 10:00
  • İdare
    KARATAY BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    24 Aralık 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TRETUVAR MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

KARATAY BELEDİYE BAŞKANLIĞI FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Tretuvar Malzemeleri Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/180058
1-İdarenin
a) Adresi : Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:5 42020 Karatay/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 332 350 13 13 - 332 350 48 25
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@karatay.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1.000-Takım Ağaç Çemberi,1.000-Metre Beton Oluk,70.000-Adet Renkli Bordür,5.000-Adet Renksiz Bordür,3.000.000-Adet Renkli Kilitli Parke,500.000-Adet Renksiz Kilitli Parke ,100.000 Adet Renkli Dikdörtgen Parke,20.000 Adet Renksiz Dikdörtgen Parke
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Malların yüklenmesi, nakliyesi ve boşaltılması yükleniciye ait olup, Karatay Belediyesi hizmet sınırları içinde, Belediyemiz asfalt şantiyesi tesisleri ve Belediyemizce gösterilen yerlere teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : İşin teslim süresi üç yüz otuz (330) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlamadan sonra, Tretuvar Malzemeleri, üç yüz otuz (330) takvim günü içerisinde tamamı teslim edilecektir. Teslimat partiler halinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karatay Belediye Başkanlığı - Encümen Salonu - 1.Kat
b) Tarihi ve saati : 18.01.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Beton Bordür, Beton Parke, Beton Oluk, Ağaç Çemberi, Prefabrik Rogar, Beton Büz, Yol Altyapı, Yol Üstyapısında ve Tretuvarda kullanılan her türlü beton elemanları alımı ve/veya teminini tevsik eden belgelerden herhangi biri veya birkaçını yaptığını tevsik eden belgeler benzer iş olarak kabul edilir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karatay Belediye Başkanlığı - Plan ve Proje Müdürlüğü - 5.Kat adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 165 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Konya Şubesi TR74 0001 5001 5800 7287 4527 31 İBAN Nolu hesaba veya Ziraat Bankası Konya Şubesi TR06 0001 0001 6836 9948 2550 01 İBAN Nolu hesaplardan birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karatay Belediye Başkanlığı - Yazı İşleri Müdürlüğü - 1.Kat adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ağaç Çemberi 1.000 takım
Beton Oluk 1.000 metre
Renkli Bordür 70.000 adet
Renksiz Bordür 5.000 adet
Renkli Kilitli Parke 3.000.000 adet
Renksiz Kilitli Parke 500.000 adet
Renkli Dikdörtgen Parke 100.000 adet
Renksiz Dikdörtgen Parke 20.000 adet