• İhale No
    2016/27327
  • İhale Adı
    UZAKTAN OKUMALI ÖN ÖDEMELİ KARTLI SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik Cihazlar ve Takip-Tanıma Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Mart 2016 14:00
  • İdare
    Aski Ankara Su Kanal İdaresi Abone İşleri Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    118.286,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    26.293.115 ile 197.198.246 TL arası
  • Yayın Tarihi
    11 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

UZAKTAN OKUMALI ÖN ÖDEMELİ KARTLI SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR

ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ABONE İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

UZAKTAN OKUMALI ÖN ÖDEMELİ KARTLI SU SAYACI ALIMI ve Montajı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/27327
1-İdarenin
a) Adresi : Fuat Börekçi Cad. No:70 ULUS ALTINDAĞ ANKARA ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123067421 - 3123115435
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : DN40 mm 4.270 adet, DN50 mm 910 adet, DN80 mm 340 adet, DN100 mm 385 adet, DN150 mm 60 adet ve DN200 mm 16 adet Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Kartlı Su Sayacı Alımı ve Montajı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Dairesi Başkanlığı Sayaç Sökme Takma ve Kontrol Şube Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Sayaçlar sözleşmenin imzalanmasına müteakip üçer aylık periyotlar halinde aşağıdaki tabloya uygun olarak teslim edilecektir. Teslim edilen her parti sayacın montajı bir sonraki teslime kadar yapılacaktır. Sayaçların geçici kabulü teknik şartnamenin 18. maddesindeki tabloya uygun olarak yapılacaktır. Her parti sayaç muayene ve testleri yapıldıktan sonra muayene ve kabul komisyonunca kabulü yapılacaktır. Sayaçların teslim yeri Abone İşleri Dairesi Başkanlığı Sayaç Sökme Takma Müdürlüğü deposudur. Sayaçların montajlarının aylık hakkedişler halinde kabulü yapılacaktır. İdare, yükleniciye 15 gün önceden yazı ile bildirerek teslim programında değişiklik yapma hakkına sahiptir. Yüklenici sayaçları İdarenin onayı doğrultusunda her türlü test ve deneyleri muayene ve kabul komisyonumuzca yapılmak koşulu ile teslim programından erken teslim edebilir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Dairesi Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 15.03.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a)Aday veya İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi ,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafindan aday veya istekli adına

diizenlenen Kapasite Raporu ,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına

düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi ,

ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği

mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi ,

d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat

uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici

veya imalatçı olduğunu gösteren belgelerden herhangi bir tanesini sunmak yeterlidir.

4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İstekliye ait bilim, sanayi ve teknoloji Bakanlığından ve onaylanmış bir kuruluştan `2004/22/AT MI-001 ölçü aletleri yönetmeliği` kapsamında alınmış `AT Tip onay belgesi`

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Teklif edilen pillerin ilk kapasiteleri, toplam kapasite kullanımları, yedek kapasiteleri belirtilecektir.

b) Kullanılacak enerji birimlerine ait voltaj, akım vb. karakteristikler belirtilecek, pil karakteristikleri üretici firmalardan alınarak teklife eklenecektir.

c) Gömülü yazılım özellikleri

ç) Mekanik sayaçların gövde malzemesi ve teknik özellikleri

d) Teklif edilen Ön Ödemeli  kredi yüklemeli  her kalem su sayacına ait 1 adet numune ve numuneye ait hassasiyet test sonuçları

e) Sayaçların boyanmasında kullanılan elektrostatik boyanın insan sağlığına zararlı olmadığına dair, T.C. Sağlık Bakanlığı’na veya sayacın üretildiği ülkenin Sağlık Bakanlığına bağlı yetkili kurumlardan alınan belge.

f) İsteklinin, EN17025:2005 standardına uygun Laboratuara sahip olduğunu gösterir sertifika  veya bu özelliklere sahip ve testlerin yapılacağı laboratuara ait  laboratuar Akreditasyon Sertifikası 

g) Teklif edilen sayaçlar ilgili doküman katoloğ vb. eklenecektir.

h) LCD Ekran teknik özellikleri

ı) Vana kapatma sistemi teknik özellikleri

i) İzalasyon malzemesi teknik özellikleri

j) GPRS Haberleşme modülü CE belgesi

k) GPRS Haberleşme modülü teknik özellikleri

l) Smart kartın teknik özellikleri

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

a) Ön ödemeli su sayaçları satışı

b)Ön ödemeli su sayaçları satışı ve montajı

c) Mekanik su sayaçları satışı

d) Mekanik su sayaçları satışı ve montajı

e) Ön ödemeli doğalgaz sayaçları  satışı

f) Ön ödemeli doğalgaz sayaçları  satışı ve montajı

  İsteklilerin benzer iş olarak yukarıda tanımlanan  bentlerden en az bir tanesini  tek sözleşme kapsamında sunması yeterli sayılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı ASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Dairesi Başkanlığı Sayaç Sökme Takma ve Kontrol Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Fuat Börekçi Cad. No: 70 ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DN 40 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı 4.270 adet
DN 50 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı 910 adet
DN 80 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı 340 adet
DN 100 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı 385 adet
DN 150 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı 60 adet
DN 200 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı 16 adet
DN 40 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı Montajı 4.270 adet
DN 50 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı Montajı 910 adet
DN 80 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı Montajı 340 adet
DN 100 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı Montajı 385 adet
DN 150 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı Montajı 60 adet
DN 200 mm Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Soğuk Su Sayacı Montajı 16 adet
11 Mart 2016

İhale İptal Edilmiş.

04 Nisan 2016

İHALE İPTAL İLANI
UZAKTAN OKUMALI ÖN ÖDEMELİ KARTLI SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR
ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ABONE İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

UZAKTAN OKUMALI ÖN ÖDEMELİ KARTLI SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2016/27327
1- İdarenin
a) Adresi:Fuat Börekçi Cad. No:70 ULUS ALTINDAĞ ANKARA ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3123067408 - 3123115435
c) Elektronik posta adresi:
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :11.02.2016 - 3042
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:10.03.2016
4- İptal nedeni veya nedenleri

Uzaktan Okumalı Ön Ödemeli Kartlı Su Sayacı Alımı ve Montajı işi mal alımı kapsamında satın alınmasına karar verilen elektronik kartlı su sayaçlarının; imal yılları ve kontrol tarihlerine göre yeniden incelenerek  yeni çap ve modellerinin tespiti için 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununa göre ihalenin miktar ve niteliğinin değiştirilmesi gerektiğinden ihalemiz iptal edilmiştir.