• İhale No
    2011/96843
  • İhale Adı
    YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek, Catering Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Bursa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    07 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık B ur sa Dev let H a st a nesi
2011-2012 Yılları (16 Aylık) Hastane Dışında Yemek Pişirme,Hastaneye Taşıma,Dağıtım ve Sonrası Hizmetlerine İlişkin Hizmet Alımı İhalesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/96843
1-İda re nin
a) Adresi : Hastayurdu Cd.31 Tophane Osmangazi BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2242802800 - 2242802877
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@bdh16.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Bursa Devlet Hastanesi Ana Hizmet Binası ile Kızılay, Hürriyet ve
Amatem Semt Poliklinikleri
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 488(Dörtyüzseksensekiz (31.12.2012 tarihine kadar)) gündür
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bursa Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 05.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
5179 Sayılı Kanun Kapsamında Üretim Tesisi Adına Düzenlenmiş Gıda Üretim İzin Belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
- Yükleniciden istenilen makineler on yaşından büyük olmayacaktır. Makine, teçhizat ve ekipman için kendi malı olma şartı aranmayacaktır.
- Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.
- Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.
İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir. Hastanemizde Kullanılacak Makine ve Ekipmanlar Listesi :
Normal yemek taşıma arabası (4 gözlü G/N1/1) 7 Adet
Diyet yemek taşıma arabası (8 gözlü G/N1/2) 5 Adet
Bulaşık makinesi tünel tipi (2000 tabak / saat kapasiteli) 2 Adet
Bulaşık makinesi Giyotin tipi (1000 tabak/saat kapasiteli) 2 Adet
Bulaşık besleme tezgahı 3 Adet
Tekerlekli bulaşık tepsileri taşıma kovası: 40 Adet
Set üstü ısıtıcılı benmari 1 Adet
Sıcak servis ünitesi benmari (3+1 GN1/1) 4 Adet
Tepsi Standı 4 Adet
Yük taşıma arabası 2 adet
Yemekhanede ve servislerde porselen tabakların ve diğer malzemelerin taşınması için en az 10 adet tepsi ve malzeme taşıma arabası.
Çay makinesi 3 Adet (35 lt 350 bardak kapasiteli)
Çelik Termos 15 Adet (12 lt’lik)
Ana yemekhaneye 180x80 Masa ve camı 42 Adet, Amatem ünitesi ne 12 adet, 139 x 79 masa camı ve Kızılay polikliniğine 11 adet 180,5x 90 masa camı
Nikel ayaklı sandalye 252 adet
Yemek yiyen personel tespiti için bilgisayar sistemi kullanılacaktır. Tüm personel parmak izi ve/veya şifre sisteme tanıtılacak, günlük sayım parmak izi ve/veya şifre tanıtılarak yapılacaktır. Hastanemizde , Kızılay semt polikliniğinde ve Amatem ünitesinde bulunan personel yemekhanelerinde kurulacak parmak izi ve/veya şifre okutmalı cihaz Yükleniciye ait olacaktır. Ayrıca sistem hastane otomasyonuna bağlanacaktır ve bağlanma ile ilgili prosedürü sonuçlandırmak, varsa bedeli de yükleniciye ait olacaktır.
Parmak izi ve/veya şifre okutmalı cihaz 5 adet
Her 6 kişilik masa için iki adet sürahi (cam), tuzluk, biberlik, poşetli kürdanlık, peçetelik ve yeterli miktarda bir kullanımlık su bardağı bulundurulacaktır.
Masa örtüsü, her masa için 1 takım (2 katlı) Soğutmalı su tüpleri bulundurulacaktır. 6 Adet
Çatal, Kaşık, Bıçak 2000’ er adet (18-10 Krom-Nikel Paslanmaz çelik) Fırın (iki adet)
Lavaboların önüne paravan 3 adet
En az 1500 adet Self servis tepsisi (Porselen tabakları taşımak için)
Tüm personele yetecek kadar kaliteli porselen tabak (tahmini 4500 adet)
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İhale veya son başvuru tarihi itibari ile geçerli TS 8985 İşyeri Yemek Fabrikaları Toplu Yemek Mutfakları ve
Yemek Servisleri Genel Kurallarına Standartlarına Uygun Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi verilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Kurum veya Kuruluşlarında veya özel sektörde malzemeli veya malzemesiz, yerinde veya dışarıda yemek pişirme hizmetleri benzer iş olarak kabul edilir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bursa Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Bursa Merkez Şubesi TR410001000060372468765001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Normal Yemek 930000,000 Adet
Diyet Yemek 290000,000 Adet
Normal Kahvaltı 340000,000 Adet
Diyet Kahvaltı 145000,000 Adet
11 Temmuz 2011



YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Bursa Devlet Hastanesi

Yemek Hizmeti Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/96843
1- İda re nin
a) Adresi : Osmangazı Mh Hasta Yurdu Cd 31 16339 b) Telefon ve faks numarası : 2242802800 - 2242802877
c) Elektronik posta adresi : satinalma@bdh16.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 07.07.2011 - 1886
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kamu İhale Bülteni - 07.07.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
- Yükleniciden istenilen makineler on yaşından büyük olmayacaktır. Makine, teçhizat ve ekipman için kendi


malı olma şartı aranmayacaktır.
- Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.
Hastanemizde Kullanılacak Makine ve Ekipmanlar Listesi : Normal yemek taşıma arabası (4 gözlü G/N1/1) 7 Adet Diyet yemek taşıma arabası (8 gözlü G/N1/2) 5 Adet
Bulaşık makinesi tünel tipi (2000 tabak / saat kapasiteli) 2 Adet Bulaşık makinesi Giyotin tipi (1000 tabak/saat kapasiteli) 2 Adet Tekerlekli bulaşık tepsileri taşıma kovası: 40 Adet
Set üstü ısıtıcılı benmari 1 Adet
Sıcak servis ünitesi benmari (3+1 GN1/1) 3 Adet
Tepsi Standı 4 Adet
Yük taşıma arabası 2 adet
Yemekhanede ve servislerde porselen tabakların ve diğer malzemelerin taşınması için en az 7 adet tepsi ve malzeme taşıma arabası.
Çay makinesi 4 Adet (35 lt 350 bardak kapasiteli) Çelik Termos 15 Adet (12 lt‘lik)
Ana yemekhaneye 180x80 Masa ve camı 42 Adet, Amatem ünitesi ne 12 adet, 139 x 79 masa camı ve Kızılay polikliniğine 11 adet 180,5x 90 masa camı
Nikel ayaklı sandalye 252 adet
Yemek yiyen personel tespiti için bilgisayar sistemi kullanılacaktır. Tüm personel parmak izi ve/veya şifre sisteme tanıtılacak, günlük sayım parmak izi ve/veya şifre tanıtılarak yapılacaktır. Hastanemizde , Kızılay semt polikliniğinde ve Amatem ünitesinde bulunan personel yemekhanelerinde kurulacak parmak izi ve/veya şifre okutmalı cihaz Yükleniciye ait olacaktır. Ayrıca sistem hastane otomasyonuna bağlanacaktır ve bağlanma ile ilgili prosedürü sonuçlandırmak, varsa bedeli de yükleniciye ait olacaktır.
Parmak izi ve/veya şifre okutmalı cihaz 5 adet
Her 6 kişilik masa için iki adet sürahi (cam), tuzluk, biberlik, poşetli kürdanlık, peçetelik ve yeterli miktarda bir kullanımlık su bardağı bulundurulacaktır.
Masa örtüsü, her masa için 1 takım (2 katlı) Soğutmalı su tüpleri bulundurulacaktır. 8 Adet
Çatal, Kaşık, Bıçak 2000‘ er adet (18-10 Krom-Nikel Paslanmaz çelik) Lavaboların önüne paravan 3 adet
En az 1500 adet Self servis tepsisi (Porselen tabakları taşımak için)
Tüm personele yetecek kadar kaliteli porselen tabak (tahmini 4500 adet)