• İhale No
    2016/38084
  • İhale Adı
    YEŞİL ALAN BAKIM VE SULAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Mart 2016 10:00
  • İdare
    AKSARAY BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Aksaray
  • İşin İli
    Aksaray
  • Şikayet Bedeli
    118.286,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    26.293.115 ile 197.198.246 TL arası
  • Yayın Tarihi
    18 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

YEŞİL ALAN BAKIM VE SULAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

AKSARAY BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Mevcut Yeşil Alanlarda Sulama ve Bakım hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/38084

1-İdarenin

a) Adresi : Ereğlikapı Mahallesi Atatürk Bulvarı (7. Bulv.) Migros Avm. Arkası İpekyolu İş Merkezi Kat:12 No:66 Merkez/AKSARAY
b) Telefon ve faks numarası : 0 382 222 01 25 - 0 382 222 01 03
c) Elektronik Posta Adresi : temizlik@aksaraybel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 365 takvim günü süre ile uygulama aylarına göre değişen miktarda personel (asg. 131 – azm. 332) ve araç (asg. 24 – azm. 54) çalıştırılarak Aksaray Belediyesi Mücavir Alan Sınırları dahilindeki mevcut yeşil alanlarda sulama ve bakım yapılması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Aksaray Belediyesi Mücavir Alan Sınırları Dahilindeki Mevcut Yeşil Alanlar
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2016, işin bitiş tarihi 31.03.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Aksaray Belediyesi (Zincirli Mahallesi M. Altınsoy Caddesi - AKSARAY)
b) Tarihi ve saati : 18.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İhale konusu iş dahilinde çalıştırılacak araçlardan; aşağıda dökümü verilenler, özellik arz etmesi ve piyasadan temininin kolay olmaması sebebiyle isteklinin kendi malı olması gerekmektedir. İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yolu ile edinilmiş makine ve ekipman için, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan tarihine kadar kiralarının ödenmiş olduğunun belgelenmesi şartı ile isteklinin kendi malı sayılır.

Kendi Malı Araç Listesi

1. Arazöz (Sulama Aracı) (10 m3) - Asgari 1  adeti

2. Arazöz (Sulama Aracı) (18 m3) - Asgari 2 Adeti

3. Kazıcı Yükleyici Kepçe - Asgari 1 Adeti

4. Ağaç Budama Aracı

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Tek sözleşme dahilinde yapılmış; 'Yeşil Alanların Bakımı ve Sulanması İşleri'

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 350 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aksaray Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aksaray Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü (Ereğlikapı Mahallesi Atatürk Bulvarı (7. Bulv.) Migros Avm. Arkası İpekyolu İş Merkezi Kat:12 No:66 / AKSARAY) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Yeşil Alan Sulama ve Park Temizlik İşçileri (Brüt asgari ücret) 5 3 Ay
Yeşil Alan Sulama ve Park Temizlik İşçileri (Brüt asgari ücret) 30 1 Ay
Yeşil Alan Sulama ve Park Temizlik İşçileri(Brüt asgari ücret) 70 2 Ay
Yeşil Alan Sulama ve Park Temizlik İşçileri (Brüt asgari ücret) 80 1 Ay
Yeşil Alan Sulama ve Park Temizlik İşçileri (Brüt asgari ücret) 160 5 Ay
Çim Biçme Ekibi (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 40 8 Ay
Park Koruma Personeli(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 25 9 Ay
Park Koruma Personeli (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 30 3 Ay
Vasıfsız Personel (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 50 12 Ay
Vasıflı Personel 1. Grup (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 12 Ay
Vasıflı Personel 2. Grup (Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Vasıflı Personel 3. Grup (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 13 12 Ay
Vasıflı Personel 4. Grup (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 15 12 Ay
Vasıflı Personel 5. Grup (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 8 12 Ay
Vasıflı Personel 6. Grup (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 2 12 Ay
Vasıflı Personel 7. Grup (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 2 12 Ay
Teknik Personel (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 3 12 Ay
Engelli Personel (Brüt asgari ücret) 4 3 Ay
Engelli Personel (Brüt asgari ücret) 5 1 Ay
Engelli Personel (Brüt asgari ücret) 7 2 Ay
Engelli Personel (Brüt asgari ücret) 8 1 Ay
Engelli Personel (Brüt asgari ücret) 10 5 Ay
Genel Tatil Günleri Yeşil Alan Sulama ve Park Temizlik İşçileri 2.150 gün
Genel Tatil Günleri Çim Biçme Ekibi 560 gün
Genel Tatil Günleri Park Koruma Personeli 380 gün
Genel Tatil Günleri Vasıfsız Personel 750 gün
Genel Tatil Günleri Vasıflı Personel 3. Grup 195 gün
Genel Tatil Günleri Vasıflı Personel 5. Grup 120 gün
Genel Tatil Günleri Vasıflı Personel 6. Grup 30 gün
Genel Tatil Günleri Vasıflı Personel 7. Grup 30 gün
Genel Tatil Günleri Teknik Personel 45 gün
Fazla Mesai Yeşil Alan Sulama ve Park Temizlik İşçileri 15.975 saat
Fazla Mesai Çim Biçme Ekibi 4.800 saat
Fazla Mesai Park Koruma Personeli 4.725 saat
Fazla Mesai Vasıfsız Personel 9.000 saat
Fazla Mesai Vasıflı Personel 1. Grup 360 saat
Fazla Mesai Vasıflı Personel 2. Grup 360 saat
Fazla Mesai Vasıflı Personel 3. Grup 2.340 saat
Fazla Mesai Vasıflı Personel 4. Grup 2.700 saat
Fazla Mesai Vasıflı Personel 5. Grup 1.440 saat
Fazla Mesai Vasıflı Personel 6. Grup 360 saat
Fazla Mesai Vasıflı Personel 7. Grup 360 saat
Fazla Mesai Teknik Personel 540 saat
Arazöz - Sulama Aracı (10 m3) 24 araç x ay
Arazöz - Sulama Aracı (18 m3) 24 araç x ay
Açık Kasa Damperli Kamyon (3 m3) 24 araç x ay
Açık Kasa Damperli Kamyon (6 m3) 24 araç x ay
Açık Kasa Damperli Kamyon (18 m3) 24 araç x ay
Kapalı Kasa Damperli Kamyon (6 m3) 24 araç x ay
Kazıcı Yükleyici Kepçe 24 araç x ay
Tek Kabin Kamyonet 24 araç x ay
Çift Kabin Kamyonet 24 araç x ay
Ağaç Budama Aracı 12 araç x ay
Servis Aracı (20+1) 12 araç x ay
Kontrol Aracı 36 araç x ay
Binek Araç 36 araç x ay
Çim Biçme Makinesi (6-8 HP) 144 araç x ay
Çim Biçme Traktörü (20-22 HP) 16 araç x ay
Tırpan Makinesi (5-6 HP) 56 araç x ay
Kartlı Personel takip Sistemi 1 takım
Sarf Malzemesi 1 takım
Yemek 76.778 tabldot
14 Mart 2016

İhale Tarihi 17.03.2016 14:00 olarak değişmiştir.

15 Mart 2016

İhale Tarihi 18.03.2016 10:00 olarak değişmiştir.